Kysela T. Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Zdravím, poradí mi někdo co by to mohlo být, mám Octavii II facelift rs - 2,0TDI 125Kw na jeto 170 000km, posledních pár km se mi začal spouštět filtr pevných částí častěji(CCA 150-200 km), ale při regeneraci při sešlápnutí plynu jde z výfuku modrý kouř, celou regeneraci, když regenerace přestane, tak auto přestane kouřit. Ve výfuku jsou saze a technickou před měsícem prošlo bez problému, emise vše v pořádku. Nemá někdo stím zkušenost co to dělá? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dann0 Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 ja mam 275000 a tiez pri regeneracii vidim podobny dym..ale len vtedy ak mu pridam viac plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frkiii1337 Vloženo 2. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2017 Taky mi to dělá, kod motoru CEGA najeto 170 000km regenerace každých cca 800km. Neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gironek Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Motor CEGA, 220 000km a dým při regeneraci mam také, který je vidět při větším přidaní plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
react Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Já mám Oct II 1.6 TDI r.v. 2011, najeto 130 tis.km. Dnes se mi stala podobná událost: po ujetí cca 3 km pomalou jízdou jsem si všiml silnějšího kouře ve zpětném zrcátku, který byl intenzivnější při sešlápnutí plynu (silnější i přesto, že motor byl ještě studený a venku 5 C). Zastavil jsem, ale nevypínal motor. Při volnoběhu zvýšené otáčky na 1000 ot./min. Z výfuku šel viditelný namodralý páchnoucí kouř. Rozhodl jsem se pokračovat v jízdě a po cca 15 km jsem znovu zastavil a vše bylo O.K.: volnoběh 800 ot./min., výfuk bez zápachu. Obávám se ale, že ten modrý kouř z našich výfuků zas až tak v pořádku nebude. Určitě bych si jej za 7 let, co auto mám, už někdy všiml.Myslím, že to bude problém a spíš souvisí s tím, kolik mají naše motory nalítáno. Říká se, že namodralý kouř obecně znamená nežádoucí příměs oleje při spalování (nafta je v podstatě také olejovitá látka a při nedokonalém spalování má namodralý kouř - vlastní zkušenost z prasklého palivového systému, kdy mi na rozehřáté turbo kapala nafta). Jenže proč by se regenerace spouštěla při studeném motoru? A proč by auto začalo kouřit až teď? Někde jsem četl, že než se motor zahřeje, může mu např. netěsnit hlava válců a do zahřátí motor kouří bíle (chladící kapalina proniká do válců). Po zahřátí materiály zapracují, lépe na sebe sednou a vše těsní, jak má. Napadá mě, jestli tohle není náš případ: např. olej zastudena vniká do turba, studené kroužky zastudena tak netěsní, nafty někam teče více než má... Pak se to zahřeje a vše je O.K. Co myslíte vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pospíšil Vloženo 7. Duben 2018 Sdílet Vloženo 7. Duben 2018 Zdar panove resim podobny problem ale me ta regenerace uz probyha kazdych 40-80 km ale nejvetsi problem je ze mi hlavne pribejva olej a to primesi nafty prave kvuli castym regeneracim ale co se tyka toho zakoureni mel sem venku vstriky jestli nejsou spatny ty jsou ok a podle meho zjisteni je to nejspis nezapalena nafta v dpf ktera se jen odparila a neudelala dostatecnou regeneraci protože katalizator ve filtru ji nedokázal zapálit takze ted budu menit dpf tak vam pak dam vedet jak sem dopad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 To co popisuješ je problém opotřebovaného reákčního katalyzátoru, na druhou stranu mi není jasné jak se ti nafta dostane z filtru zpět do motoru, aby se pak mohla dostat do oleje. Jinak modrý kouř z výfuku znamená že spaluje olej a to by nemělo, nicméně filtr nachytá olej do sebe když funguje, předpokládám že kolem 200k km může DPF klidně popraskat a pak vlastně vidíte modrý kouř ze zachyceného oleje který hoří ve filtru. Zvýšený interval regenerace může ukazovat na to že reakční katalyzátor nefunguje a nedaří se dokončit vypalování a nebo je DPF popraskaný, nesedí diferenční tlaky a pouští se regenerace často znovu. V případě že máte motor postižený dieselgatem, tak je to vlastně výhra, protože škodovka vám dá filtr nový, neboť pokud nemáte přes 240k km tak filtr určitě plný oil ash nebude, to je totiž jediný důvod proč škodovka nedává zadarmo nový filtr, pokud oil ash není 70g tak dostanete DPF nový od škodovky zadarmo a to je docela příjemné ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pospíšil Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Tak vyresino vymeneny filtr a je po problemech zadarmo sice nebyl nebot to mam nacipovany a nafta se do oleje dostava pres pistni krouzky pri regeneraci coz je normalni ale hlavne ze uz mam pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandys Vloženo 3. Květen 2018 Sdílet Vloženo 3. Květen 2018 Ahoj, mám stejný problém, O2 RS a filtr se čistí cca každých 200 km, po přidání plynu při regeneraci modře kouří. Chci se zeptat, auto má najeto 187t a je to rok 2010, na svolávačce na dieselgate jsem ještě nebyl, ale dopis přišel. Jak tedy se škodovkou vyřešit? Máte někdo zkušenost? Aby filtr vyměnili? Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 (editace) Filtr ti v žádném případě nevymění,, protože záruka se vztahuje v případě DPF jen na jeho selhání, nikoli na to když ho zaplníš oil ash. Problém je že po diselgate se oil ash hromadí rychleji a na 99 % ti ten filtr selže na zaplněním oil ash jako drtivá většina DPF filtru před i po úpravě a na plný DPF filtr se záruka nevztahuje.... Uhraješ skoro vše krom DPF filtru, protože i přes to jak se pořád všude zminuje a kritizuje, tak je to součástka extérmně spolehlivá a v 999 999 z 1 000 000 případů vydrží cca. těch 250K-280K km kdy je nutné ho vyměnit kvůli zaplnění ale nikoli kvůli tomu že by nefungoval. Editováno: 5. Květen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dann0 Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 myslim ze pleties dve na tri a pochybujem ze som jeden z 1000000 ktoremu ide momentalne na 297000km..oil hash mam davno zaplneny po limite a momentalne regenerujem cca 450km...dpf mam stale povodne tak ako vtreky.. menil som len cidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandys Vloženo 13. Květen 2018 Sdílet Vloženo 13. Květen 2018 (editace) Díky, mě to regeneruje každých cca 150-200 km. Poslední dobou při regeneraci nikdy modrý dým není, takže to mě ani moc netrápí, spíš to jak často se regeneruje... Po připojení na diagnostiku filtr píše že na něm najedu ještě nějakých 65000 km, a zaplnění taky neni hraniční. Kontrolka se mi nikdy nerozsvítila ještě, že by byl ucpaný úplně. Tak jestli to není taky nějakým vadným čidlem, že se čistí tak často. Editováno: 13. Květen 2018, autor: Dandys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek144 Vloženo před 15 hodinami Sdílet Vloženo před 15 hodinami (editace) Dobrý deň mám podobný problém Octavia 2 Scout 103kw 2012. 194 000 km. Niekedy začne auto dymiť, naposledy začalo po prejdení asi 50 km a išiel som ďalších možno 70km a dymilo stále, neprestalo dymiť. Tak som išiel na druhý deň mechanikovi, že obrovský dym za autom a u mechanika nič sa nedialo, žiadny dym. Robí to len niekedy, raz to spravilo za studena, po naštartovaní. Na diagnostike mi hovorili že vstrekovače sú veľmi dobré a DPF už si nepamätám ale bolo zaplnené pod 20% svojej kapacity. Tak neviem čo to môže byť. Olej menený, nafta normálna s OMV + bol prečistený palivový systém BG aj motorový + do nafty teraz dávam auto tablety tie znižujú dymenie pri spaľovaní. Môže to byť popraskaný DPF a chybný reakčný katalyzátor ako opisoval pán vyššie? Ako často sa čistí DPF vôbec neviem, auto mám len krátko a pár krát dymilo, ja som prešiel ako mám auto cca 2000 km. Dá sa nejako zistiť že je chybný katalyzátor alebo Dpf? Dočítal som sa aj že pri rovnakom probléme vymenili Dpf a problém sa nevyriešil. Moja otázka je čo sa zmení alebo pokazí a auto začne dymiť pri reg. dpf oproti novému autu ktoré pri regenerácii Dpf nedymí? Editováno: před 9 hodinami, autor: Marek144 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.