Jump to content
Ady2410

CITIGOe iV

Recommended Posts

ja mam cesku cenovu ponuku na citigo a tam sa pise

-> VZDALENY PRISTUP 10 LET

podla predajcu je to na 10 rokov v cene auta a potom to bud prestane fungovat alebo si zaplatim, kolko, to neviem

 

da sa s tym menit klima aj za jazdy, ako na tesle? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

danikd: potvrzuji že okna to neukazuje, auto se opravdu lyší jen budíkama dvěma čudli a motorem :-) a všiml jsem si, že rádio má trochu jiný design, který více koresponduje s panelem klimy.

 

denial: 10 LET je dlouhá doba po tom jsem se opravdu nepídil, myslím, že  nastavování klimy mobilem za jízdy je zde bezpředmětné, jednak je to jiná aplikace než move&fun, čili by si ji musel ukončit a spustit aplikaci pro kontrolu vozu a v ní to nastavit.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, h2o napsal:

danikd: potvrzuji že okna to neukazuje, auto se opravdu lyší jen budíkama dvěma čudli a motorem :-) a všiml jsem si, že rádio má trochu jiný design, který více koresponduje s panelem klimy.

 

denial: 10 LET je dlouhá doba po tom jsem se opravdu nepídil, myslím, že  nastavování klimy mobilem za jízdy je zde bezpředmětné, jednak je to jiná aplikace než move&fun, čili by si ji musel ukončit a spustit aplikaci pro kontrolu vozu a v ní to nastavit.

Diky za info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak 17" palců na eco auto je celkem asi jasné, přibyly v rozměru 15" eco pneu.

 

Jinak řešíme první problém s apk Move&Fun, která nám nechce v telefonu s androidem ukazovat spotřebu a rekuperací energie a nelze stahovat ani mapy. Na jabku to ale funguje 😄. A když stejný telefon přihlásím do svého benzínu tak v aplikaci můžu mapy stáhnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na příští středu mám domluvenou předváděcí jízdu.

Edited by Dixik2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj vedieť ako sa ti javilo auto ďakujem čím viac ľudí a skúsenosti tým lepšie.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až také horúce to nebude, 95% ľudí nabíja doma, takže sa bude prevádzkovateľ pumpy bude snažiť prežiť keď zistí že ma pokles tankovani.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodne velká teorie, dnes jsme se stavovali jízdou po D1 v jednom motorestu, kde na parkovišti nabijelo Citigo, po chvíli jsem pochopil, ze řidič sedí vedle u stolu, když do telefonu říkal, ze je na cestě do ČB a ze bude muset ještě minimalně jednou nabíjet, to se tovsakra prodraží, ta hlavička a oběd s čekáním, než se auto nabíjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Áno ale ako často chodí vetsina ľudí niekde nad 150 km? Podľa štatistík len cca. 15% Aj keď draho natankujem beriem to ako súčasť ceny dovolenky a stále ušetrím 80% nákladov iba beznim jazdenim do 45 km treba sa na to pozerať z hľadiska celkových napr. ročných nákladov voči km.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektromobilita je zatím jeden velký FAKE tady máte i důkazy s TESLOU 3 LR- borec jel 115Km/h z Berouna přijel do Humpolce a má baterii na polovině:) https://youtu.be/YuybH09PI1E , tomu se říká efektivita a to má model Long range verzi s teoretickým dojezdem 560Km - v zimě a při jízdě 130Km/h je reálný dojezd úplně jinde:). Naštěstí Model 3 baterii na 90% dobije za 25minut, ale i tak je to při ceně auta více jak 1500 000Kč dost smutné, když to jakékoliv ICE auto od 10 000Kč dá na jednu nádrž tam a zpátky..Neumím si představit Němce na dálnici v novém základním modelu ID3 kde mají rychlonabíječku na max 50kW:). Až jich bude jezdit milion a nabití do plné baterie bude trvat minimálně 40 minut to bude v německu teprve sranda:). Fandím Tesle ale pro normální lidi je to na ježdění max kolem komína a delší trasy nad 350Km fakt dobře plánovat - pokud nechcete jet pořád max 90 v hodině... Reálně použitelná bude až Tesla 3 se 100kWh baterií u ní nad dojezdem při 130Km/h nebude nikdo přemýšlet. Dost vtipné čtení o Mercedesu - https://autobible.euro.cz/elektrickym-mercedesem-na-moravu-a-zpet-reportaz-psana-u-nabijecek/ .

 

Ale pro člověka který jezdí jen kousek do práce a většinu cest má kolem komína, má RD a dobijí doma to smysl dává..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Áno to je môj prípad, ale každý má iné požiadavky od auta. Takže nie všade je vhodné použiť elektromobil.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, zatím. Až se v satelitu s těmi RD připojí 20 a víc elektromobilů večer na rychlo nabíječky, tak budou mít i všichni černou hodinku u svíček.

A iluze o masivní elektromobilitě padne na hubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi tak CG je kolem komína a na to se to u nás kupovalo. Jízda po D1 a dalších dálnicích v tomto voze nedává smysl.

 

Jinak my jezdíme momentálně v normálním režimu na jedno nabití 200km a to jsou teploty kolem nuly.

 

Pozitivum je že CG umí nabíjet ze 2 fází.

 

Jinak apku zatím používáme od e-upu a ta měla teď dost velký update na androidu, tak snad bude něco brzo i pro CG.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem pro stejně se to tu bude hemžit rekordy 😄.

 

Jinak objevil jsem nedostatky ze strany škodovky nějak opomněli dodat odpadkový koš do dveří a auto nemá nakódovaný corner což mělo být v rámci výbavy.

Koš prodejce dodal ale corner jsem si raději aktivoval sám, než čekat kdy mne objednají a ztrácet čas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

h2o - takže je to Škoda ako za starých dobrý čias  DODO - dodelej doma... :-)

Pawouk - myslím že tých podkategórií sa asi zíde aj viac časom. Ale áno, dojazd to je zásadná vec.

A k tomu nabíjanie (na akej výkonnej nabíjačke, za akej teploty batérií či vzduchu, aký je počiatočný percentuálny stav aku a podobne - a k tomu potom údaje ako dlho sa nabíjalo, aký výkon to tlačilo za daných podmienok, v lete aj na aké teploty vytiahlo batérie (keďže sú bez chladenia aj napriek tomu že v Škoda magazíne sa písalo ako by to termoreguláciu malo mať a potom zostalo o tomto ticho...).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to oddělil:

 

A tady založil Nabíjení:

 

Tak prosím o využívání těchto specializovaných témat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, h2o said:

 auto nemá nakódovaný corner což mělo být v rámci výbavy.

 

 

ten roh ako funguje, su tam dve ziarovky alebo aspon dve vlakna a svieti to inak ako hmlovka alebo proste len zapne klasicku hmlovku iba na jednej strane auta?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By PTiCA
      U nového elektrického modelu Citigo iV se udává u motoru s kapacitou 36,8 kWh dojezd 225–274 km v cyklu WLTP.
       
      Nevíte co přesně obnáší cykl WLTP? Jaký je postup testování?
    • By micka
      Ahojte, prosím o radu ohledně fungování zamykání. Mám centrál, ale bez dálkového ovládání. Pro odemknutí kufru a spolujezdcových dveří musím: 1. odemknout klíčem řidičovy dveře, 2. zapnout zapalování(!), 3. zmáčknout tlačítko odemknout na dveřích.
      Pro zamknutí všech dveří a kufru stačí zamknout dveře řidiče. Pokud pak auto rychle (v rámci vteřin, max minut) odemknu, odemkne se vše. Po čase se ale odemknou už jen řidičovy dveře.
      Je to standardní chování, nebo se s tím dá něco udělat, aby se vždy odemklo vše? Štve mě to hlavně kvůli přístupu do kufru, protože předtím musím vždy vlézt do auta a zapnout zapalování.
      Vím, že u aut co nemají centrál se dveře spolujezdce ode/zamykají klikou zevnitř, ale kufr se odemkne spolu s dveřmi.
      Mám VW UP 3dv. 3/2012. 
      Díky.
    • By _Denis_
      Prodám 3-ramenný kožený volant pro vozy Škoda s multifunkcí - původem z Octavie III.
       
      Perfektní stav, najeto cca 40.000km. 2 povrchová poškození kůže, jedno vlevo, druhé dole (viz. foto). Plně funkční multifunkce bez jakéhokoli "oleštění".
      Prodávám bez rámečku a bez airbagu.
      Původní cena 3.500,- Kč za volant a 3.000,- Kč za multifunkci.
      Nyní 990,- Kč za volant a 1.490,- Kč za multifunkci.

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
×
×
  • Create New...