wltn1 Vloženo 31. Březen 2018 Vloženo 31. Březen 2018 (editace) fabia 1.2mpi 2003 (motor AWY). Má tenhle motor někde váhu vzduchu? už půl dne se ho snažím nalézt ale bez výsledku... Díky Editováno: 1. Duben 2018, autor: wltn1 Citovat
panjawa Vloženo 1. Duben 2018 Vloženo 1. Duben 2018 Stáhni si tuto knížku a studuj, třeba tam najdeš odpověď na svou otázku, tutu motorizaci neznám, promiň. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 1. Duben 2018 Vloženo 1. Duben 2018 Podle tohoto schématu je čidlo tlaku nasávaného vzduchu G71 (kombinované s čidlem teploty nasávaného vzduchu G42) někde za škrtící klapkou. Musíš pořádně hledat. Koukni se i do dílenské příručky (najdeš ji na foru). Citovat
Wittmann Vloženo 1. Duben 2018 Vloženo 1. Duben 2018 pokud je to u věech HTP stejný, tak je na sání, ze zadu pod klapkou. Citovat
Josef Sup Vloženo 10. Únor 2022 Vloženo 10. Únor 2022 Zdravím všechny, mám fabii combi 1,2 HTP 12V 47kW a poslední dobou mi zlobí volnoběh. Je to vždy při vlhku nebo dešti, za sucha nikdy. Volnoběh začne výrazně kolísat, ale nezdechne. Dvě tři minuty podržím zvýšené otáčky a je klid. Pak ujedu pár km a začne znovu. K tomu od spodu pozdě reaguje na plyn a je cítit bohatá směs (i poznat na budíku). Napadlo mě, že to bude špinavá klapka, tak jsem vzal čistič, za běhu motoru trochu prostříkal - auto ožilo, jízda jak s novým, volnoběh ok. Asi týden klid, pak znova. Jelikož mám odpojený EGR, nepředpokládám, že by se klapka opět zanesla za tak krátkou dobu několikrát po sobě. Tady čtu, že je za ní někde čidlo tlaku a teploty. Mohlo by to být ono? K diagnostice teď nemám přístup... Děkuji za odpovědi, Josef Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.