Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

před 52 minutami, bojler napsal:

Divne, ze to bude ve vetsine jazyku Skoda Skala. Zrejme je to zamer, ale prijde mne to divne. Mam ale pocit, ze u nas to casto bude "Chcala".

Nebo tomu budou říkat Renolt když to “sdílí” název.

Chcala možná proto, že existuje už i Ochcávka :D

 

Na můj vkus už to s těmi názvy co se snaží mít nějaký svůj určitý příběh či význam přehánějí. Nějaký číčoviny o tom že to znamená v latrinštině schody či co a že to má znázorňovat model který znamená nový začátek pro Škodovku, že jí to posune o notný kus výše... bla bla bla 

Kromě názvu to ve většině zemí dostane aji hnusnej přední nárazník ala Asie. Když projíždím kolem nových Hnujdé i30 a kouknu na úniky Scaly, tak bych moc rozdílů nenašel pokud nepočítám masku a světla. 

 

@osobne no mimochodem to bylo první co mě napadlo ve spojení s Rapidem. Škoda co se stále srala. 

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala... První se mi vybavilo Yugo Scala :blink:: https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Skala

Takže Škodovka přidá k Ochcáfce ještě model Chcala...

Mno nevím, jestli se úplně distancovat od názvu Rapid (coby lowcostu, který postupně šperkovali a šperkovali), spíše mohli název ponechat a doplnit nějakým přídomkem. Kontinuita zachována, ale přídomek by zdůraznil ten "zcela nový kompakt co stanoví nové standardy". Něco jako kdysi zcela nové Punto dostalo přídomek GRANDE - to byla tehdy spulu s písmenem "P" stylizovaným do sedící figurky trefa do černého !

Název Škoda Scala je naopak podle mě výstřel někam kamsi mimo a do tmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadá mě třeba Rapid R. S tím, že to "R" by nový model nějak symbolizovalo, bylo by jakýmsi jeho razítkem - to by bal výzva pro Stefaniho, který přišel již vpodst. k hotovému modelu. Místo nahrazování loga písmenky (což nevím nevím) mohl raději vymyslet nějakou výraznou grafickou pointu pro prezentaci modelu. Prostě bylo by to "erko", to by se rychle vžilo a je tam prostě náznak na odkaz do histrorie značky. Tedy R stylizovat podle nějakého detailu původní Škody 110R. Nebo třeba při pohledu na příď - tam je to "erko" zřetelné:

image.thumb.png.500023b7bdd53b284d84d91db8ae01c0.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono by se to na normální silnici trochu rozpadlo, protože to asi nebude mít odpružení ani jako prototyp kodiaqa, aspoň tak jsem to někde četl. Ono to jde i ve videu slyšet, že tam na té krásné ploše bouchá podvozek přes projetí nepatrné nerovnosti. S tím co se odhalilo a bude to mít, tak je to takhle hezké, dobré auto, ale bude dle mě začínat na +- 390 a Style 480, teď otázka co to vše bude nabízet no. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MilanHos ..... nevimco je tu v udivu, ale u Showcar je to celkem pochopitelny a logicky. Mnohdy nektere showcar vozy nejsou plne schopny se pohnout i nekolik metru. To to je plne pojizdny prototyp. Nemci jezdili i venku kolem haly bez problemu, avsak byla hrozba deste, tak zpatky do haly ;)

@Mics0d .... neboucha nic na podvozku, auto nikterak nerezonuje. Bouchaci zvuky jsou zpusobeny prejizdenim pred pricne nerovnosti, ktere jsou pres celou halu a jsou zakryty plechovim poklopem.

 

  Co se tyce prototypu VISION RS, je to za me doposud nejlepsi prototyp. Doposledniho detailu ciste zpracovane casti, je videt, ze si s tim Skoda design dal opravdu zalezet.

S klidem taky mohu rici, ze Skoda SCALA bude hodne hezky auto, ktery se bude libit. Otazkou pak zustava, jak bude nastavena cenova politika :)

 

44598613_10212707141059498_4863676521392373760_n.thumb.jpg.c01d29ce737d73168a8b9e75897a7de6.jpg 44566976_10212707142019522_8859995315164413952_n.thumb.jpg.44291674f0ec1e9d11bc2e3524d740fc.jpg 44569185_10212707142819542_864397799368687616_n.thumb.jpg.90d5b5b170ca96b1a83dcdfbf7ee7aa9.jpg 44607374_10212707143619562_2269024556687556608_n.thumb.jpg.7150b7f2ce9dc675d3da80527c44a413.jpg 44752435_10212707144019572_2774775149273022464_n.thumb.jpg.9cda0b6878aa0aa413b67149ae0ecef8.jpg 44617414_10212707142419532_1121092184875991040_n.thumb.jpg.cbc16166b93fea24b0006cf618d22339.jpg 44568863_10212707143259553_5207916204546588672_n.thumb.jpg.3d5bb7395d2cda509efe3893e97fb0ac.jpg
 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LukasonJá chápu podstatu toho proč jezdí v hale, auto má když to přeženu nevyčíslitelnou hodnotu. Nechápu co nám má ale říct článek renomovaného motoristického časopisu o PROTOTYPU. Jízdní vlastnosti nám těžko popíšou a ikdyby popisovali, tak to bude mít pro nás nulovou vypovídající hodnotu.  

 

Ceny když sleduju současnou situaci, kdy F3 MC se s doplňky bez panoramy pohybují minimálně od 440000 výše. Pokud bych chtěl tu panoramu a ještě další věci oproti mé současné MC které bych chtěl mít a dříve jsem je mít nemohl tak se pomalu blížím k půl mega. Ale i s F3 Style jsem se dostal na 430000 jako nic a to bez tempomatu, hlídání mrtvého úhlu a podobných těch dražších doplňků.

 

Jen tak sběžně jsem si pročetl tady na fóru aji situaci u O3 2019 a tam taky popisují, že je zdražení výrazně vyšší. Takže jestli Scala bude jen opravdu nepatrně levnější jako O3 před WLDC, tak se myslím moc nespletu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...