Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

vypnutím S/S se nevypne rekuperace, pokud to tedy neuděláš tak, jak píše pode mnou @osobne..

Upraveno od ski1961

To zalezi, jakym zpusobem vypnes SSS. Ja ho vypnul vytazenim konektoru z minusoveho polu autobaterie a tim jsem zaroven vyradil i rekuperaci energie.

Proboha, už má zase vycházky.

??? Tady je srandy a p. Bojler dávám za pravdu, voltmert je fajn, ale určitě bych nic neodpojoval.... Kdyžtak kódování...

Vypol som ho cez Caristu. Cize podla vasich slov by mala rekuperacia fungovat v pohode. Lebo ktosi kdesi povedal ze sa vypne aj rekuperacia a ako naschval mi na druhy den vyskocila hlaska "vypnite infotaintment, slaba bateria". [emoji23][emoji23][emoji23] Cize SS vypinam opat. Diky priatelia [emoji56]

Vypnutím StartStop přes Caristu se rekuperace nedeaktivuje. Stejně tak když vypneš StartStop tlačítkem na palubní desce, zůstává rekreace aktivní. Rekuperace se deaktivuje při teplotě nižší než cca 5°C nebo když je slabá baterie, nebo vysoká spotřeba energie.

Takze....ak je SS deaktivovany systemom,ze pise....prilis vysoka spotreba energie,je neaktivna aj rekuperacia?

Akoze mne je jedno,ci je aktivna,alebo nie,pytam sa iba pre pripadnych zvedavcov?

Ne, je to tak jak píši výše.

Tak ted kdyz jsme se krkolomne dostali k tomu, jak to funguje, chtelo by to aby nekdo znaly veci napsal reseni zjevneho problemu.

Otci taky exla baterka zčistajasna na 2,5 roku starém Leonu TSI uprostred cesty napric ČR.

Jak to má člověk řešit jinak než preventivně měnit baterku při každé servisní prohlídce?

 

Je to skoro na nějaké oficiální vyjádření koncernu.

Vnímám to jako částečnou dieselgate. Přece se jedná o manipulaci softwaru, která v reálném provozu funguje jenom 3/4 roku a navíc způsobuje 1/4 výdrž baterky.

 

Nebo je nějaký vývoj AGM baterek, kromě toho že docela zlevnily (už je možné koupit za 3 tis)?

Nebo to není vina rekuperace, ale toho, že tam dávají z výroby šuntovější AGM baterky a aftermarket třeba paradoxně bude fungovat lépe (Stejně jako originál pneu z výroby máte teď Hankook a pak si třeba koupíte lepší)?

 

No a kdyby se k mému příspěvku nikdo z koncertu VW nevyjádřil.. :) Není někdo kdo už tu deaktivaci dělal buď v nějakém servisu nebo VCP/ODIS E ale v MS kraji?

 

Švára měl v Kodiaqu 2.0 TDI taky EFB baterku. Měnil teď po roce a půl na záruku.

Rekuperace deaktivovat jde, ale ten, kdo to ví, se o to jako vždy nepodělí.

Upraveno od AdoksS

Jde to i jednoduše, proste vytahnout konektor, zvladne to kazdy. Ale to se uz opakuji a nekteri z vas z toho muzou puknout vzteky, zlosti a mozna i ...

Tak to je tragedie, ze takhle setri Skoda i na vozidlech nejvyssi rady.

Šetří a zjevně jim to nevadí. Ale kolik vlastně ušetří, když po roce mění baterky na záruku.

Vymění jich jen část.

Neni na baterku zaruka jen 6. mesicu ?

Někteří prodejci dávají i 3 roky.

Nevíte náhodou někdo, jestli je normální tohleto nakódování, pakliže mám Vartu AGM ?? Vyjma kapacity je vše ostatní špatně.

Je to přímo z výroby...

 

 

 

SmartSelect_20190203-110515_OBDeleven.jpg

Upraveno od Shaarky

Jak to má být správně bude možná vědět, jen softwarový vývoj ve firmě Lear nebo Continental nebo nějaký levný programátor z Ruska nebo Ukrajiny, který to pro ně programuje.

 

Je třeba si uvědomit, že položky co zde uvádíš jsou jen něčí interpretací zapsaného kódu. Jak hodně jsou validní moc nikdo neví...vždy se snažím vyčíst si minimálně tu samou hodnotu u stejně vybaveného vozu ve VW a pak z toho dělám závěr, ale jak už jsem napsal...je řada věcí, které na starší verzi fungují a na nové ne a nebo zase obráceně.

 

Mělo by se vycházet ze zadaných parametrů od firmy VW, ale zřejmě i zde platí pravidlo - "ztraceno v překladu".

Upraveno od ferda25

Jirko trochu naivně doufám, že ty hodnoty jsou interpretované správně, i když samozřejmě i co ty říkáš, může být klidně pravda (nebylo by to poprvé :-) ) Jinak, pro ostatní, jsem trochu vycházel i z

 

 

Na co to ve skutečnosti má nebo nemá vliv, to netuším. Je pravda, že hodnoty jako "Adapted charging capacity" se mi moc u mne nezamlouvají (hluboko pod 68Ah).

 

Teď k věci, kdo máte prosím VCDS / OBD11 a Vartu / AGM / 68Ah, můžete sem prosím hodit hodnoty adaptace? Díky předem.

 

Nie je to dolezite (vyrobca, cislo).

Rovnako "ne"vyplnene to je aj u VW.

Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno).  Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.

před 41 minutami, sk0d@ napsal:

Nie je to dolezite (vyrobca, cislo).

Rovnako "ne"vyplnene to je aj u VW.

 

No jo, ale proč, to mi hlava nebere...při výměně se má udělat přeci nakódování nové baterie, nebo se pletu ?

 

před 16 minutami, Caster napsal:

..., bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.

 

Klube se zde nějaký návod konečně ? :-)

před 48 minutami, Shaarky napsal:

Klube se zde nějaký návod konečně ? :-)


Umím to u Forda, nemám Škodovku. S VCDS bych na to určitě přišel ;-).

Dnešní jízda Praha Olomouc a zpět, monitoring napětí na 100% nabíjené autobaterii Exide Gel 80Ah ES900. Nabíjení 14,8 V (v řídící jednotce nastaven typ baterie AGM/Gel), 100% nabití cca 13 V.

UPR-20190204-191733.png

Upraveno od Caster
Doplnění obrázku

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.