ski1961 Vloženo 30. leden 2019 Vloženo 30. leden 2019 (editace) vypnutím S/S se nevypne rekuperace, pokud to tedy neuděláš tak, jak píše pode mnou @osobne.. Editováno: 30. leden 2019, autor: ski1961 1 Citovat
osobne Vloženo 30. leden 2019 Vloženo 30. leden 2019 To zalezi, jakym zpusobem vypnes SSS. Ja ho vypnul vytazenim konektoru z minusoveho polu autobaterie a tim jsem zaroven vyradil i rekuperaci energie. 2 3 Citovat
xtrack Vloženo 30. leden 2019 Vloženo 30. leden 2019 ??? Tady je srandy a p. Bojler dávám za pravdu, voltmert je fajn, ale určitě bych nic neodpojoval.... Kdyžtak kódování... 1 Citovat
suppressu Vloženo 30. leden 2019 Vloženo 30. leden 2019 Vypol som ho cez Caristu. Cize podla vasich slov by mala rekuperacia fungovat v pohode. Lebo ktosi kdesi povedal ze sa vypne aj rekuperacia a ako naschval mi na druhy den vyskocila hlaska "vypnite infotaintment, slaba bateria". [emoji23][emoji23][emoji23] Cize SS vypinam opat. Diky priatelia [emoji56] Citovat
Martab Vloženo 31. leden 2019 Vloženo 31. leden 2019 Vypnutím StartStop přes Caristu se rekuperace nedeaktivuje. Stejně tak když vypneš StartStop tlačítkem na palubní desce, zůstává rekreace aktivní. Rekuperace se deaktivuje při teplotě nižší než cca 5°C nebo když je slabá baterie, nebo vysoká spotřeba energie. Citovat
Patrik1971 Vloženo 31. leden 2019 Vloženo 31. leden 2019 Takze....ak je SS deaktivovany systemom,ze pise....prilis vysoka spotreba energie,je neaktivna aj rekuperacia? Akoze mne je jedno,ci je aktivna,alebo nie,pytam sa iba pre pripadnych zvedavcov? Citovat
jazzmi Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 Tak ted kdyz jsme se krkolomne dostali k tomu, jak to funguje, chtelo by to aby nekdo znaly veci napsal reseni zjevneho problemu. Otci taky exla baterka zčistajasna na 2,5 roku starém Leonu TSI uprostred cesty napric ČR. Jak to má člověk řešit jinak než preventivně měnit baterku při každé servisní prohlídce? Je to skoro na nějaké oficiální vyjádření koncernu. Vnímám to jako částečnou dieselgate. Přece se jedná o manipulaci softwaru, která v reálném provozu funguje jenom 3/4 roku a navíc způsobuje 1/4 výdrž baterky. Nebo je nějaký vývoj AGM baterek, kromě toho že docela zlevnily (už je možné koupit za 3 tis)? Nebo to není vina rekuperace, ale toho, že tam dávají z výroby šuntovější AGM baterky a aftermarket třeba paradoxně bude fungovat lépe (Stejně jako originál pneu z výroby máte teď Hankook a pak si třeba koupíte lepší)? No a kdyby se k mému příspěvku nikdo z koncertu VW nevyjádřil.. :) Není někdo kdo už tu deaktivaci dělal buď v nějakém servisu nebo VCP/ODIS E ale v MS kraji? 1 Citovat
osobne Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 Otazka ale je, jestli v tom Leonu TSI byla vubec AGM baterie, napr. Skodovka pry setri az tak, ze k benzinovym motorum dava EFB baterie, ktere jsou levnejsi, ale pro rekuperaci nevhodne, nevydrzi to dlouhodobe. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html#.XFcJUWlUCyU Citovat
AdoksS Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 (editace) Švára měl v Kodiaqu 2.0 TDI taky EFB baterku. Měnil teď po roce a půl na záruku. Rekuperace deaktivovat jde, ale ten, kdo to ví, se o to jako vždy nepodělí. Editováno: 3. Únor 2019, autor: AdoksS 1 1 Citovat
osobne Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 Jde to i jednoduše, proste vytahnout konektor, zvladne to kazdy. Ale to se uz opakuji a nekteri z vas z toho muzou puknout vzteky, zlosti a mozna i ... 4 3 Citovat
janci47 Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 před 6 hodinami, osobne napsal: Skodovka pry setri az tak, ze k benzinovym motorum dava EFB baterie, ktere jsou levnejsi, ale pro rekuperaci nevhodne, nevydrzi to dlouhodobe. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html#.XFcJUWlUCyU Mám S3 2.0 TDi 9/2018 tiež mám EFB. 1 Citovat
osobne Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 Tak to je tragedie, ze takhle setri Skoda i na vozidlech nejvyssi rady. 2 2 Citovat
AdoksS Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 Šetří a zjevně jim to nevadí. Ale kolik vlastně ušetří, když po roce mění baterky na záruku. Citovat
Shaarky Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 (editace) Nevíte náhodou někdo, jestli je normální tohleto nakódování, pakliže mám Vartu AGM ?? Vyjma kapacity je vše ostatní špatně. Je to přímo z výroby... Editováno: 4. Únor 2019, autor: Shaarky Citovat
ferda25 Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 (editace) Jak to má být správně bude možná vědět, jen softwarový vývoj ve firmě Lear nebo Continental nebo nějaký levný programátor z Ruska nebo Ukrajiny, který to pro ně programuje. Je třeba si uvědomit, že položky co zde uvádíš jsou jen něčí interpretací zapsaného kódu. Jak hodně jsou validní moc nikdo neví...vždy se snažím vyčíst si minimálně tu samou hodnotu u stejně vybaveného vozu ve VW a pak z toho dělám závěr, ale jak už jsem napsal...je řada věcí, které na starší verzi fungují a na nové ne a nebo zase obráceně. Mělo by se vycházet ze zadaných parametrů od firmy VW, ale zřejmě i zde platí pravidlo - "ztraceno v překladu". Editováno: 4. Únor 2019, autor: ferda25 Citovat
Shaarky Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 Jirko trochu naivně doufám, že ty hodnoty jsou interpretované správně, i když samozřejmě i co ty říkáš, může být klidně pravda (nebylo by to poprvé :-) ) Jinak, pro ostatní, jsem trochu vycházel i z : Na co to ve skutečnosti má nebo nemá vliv, to netuším. Je pravda, že hodnoty jako "Adapted charging capacity" se mi moc u mne nezamlouvají (hluboko pod 68Ah). Teď k věci, kdo máte prosím VCDS / OBD11 a Vartu / AGM / 68Ah, můžete sem prosím hodit hodnoty adaptace? Díky předem. 1 Citovat
sk0d@ Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 Nie je to dolezite (vyrobca, cislo).Rovnako "ne"vyplnene to je aj u VW. Citovat
Caster Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy. 1 2 2 Citovat
Shaarky Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 před 41 minutami, sk0d@ napsal: Nie je to dolezite (vyrobca, cislo). Rovnako "ne"vyplnene to je aj u VW. No jo, ale proč, to mi hlava nebere...při výměně se má udělat přeci nakódování nové baterie, nebo se pletu ? před 16 minutami, Caster napsal: ..., bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy. Klube se zde nějaký návod konečně ? :-) Citovat
Caster Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 (editace) před 48 minutami, Shaarky napsal: Klube se zde nějaký návod konečně ? :-) Umím to u Forda, nemám Škodovku. S VCDS bych na to určitě přišel ;-). Dnešní jízda Praha Olomouc a zpět, monitoring napětí na 100% nabíjené autobaterii Exide Gel 80Ah ES900. Nabíjení 14,8 V (v řídící jednotce nastaven typ baterie AGM/Gel), 100% nabití cca 13 V. Editováno: 4. Únor 2019, autor: Caster Doplnění obrázku Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.