Publikováno Prosinec 10, 20186 r Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.
Prosinec 11, 20186 r ja by som na tom ešte pojazdil , však si to ani nesadlo ... ak by nepomohlo pár tisíc km tak by som to riešil ...
Prosinec 15, 20186 r Autor Vadné již z výroby. Zmetkový přítlačný talíř. Byl křivý a správně zabíral jen max z 1/3.
Prosinec 25, 20186 r 50 tis je nove auto? Spojku jsme resil u jinych automobilek i po 20 tis o tekoucich loziskacha ni nemluve. co mam teda rikat u sveho pola kdyz ma najeto 37 tis a spojka prokluzuje a klepe prevodovka?
Leden 21, 20196 r V 13. 12. 2018 na 12:31, Martin Bednář napsal: může být - ale proč se to stane u nového vozu? Jdi se podívat jak to ti mantáci nakládají na kamion. Tipuji, že půlka dostane spojku spálenou. Bývá to peklo.
Srpen 4, 20196 r Taky se přidám do klubu. U mě problém se spojkou za studena při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. Je už v řešení na záruku. Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči.
Srpen 4, 20196 r ja mam problem radit 3. a 4. rychl stupeň. zbytek jde dobře, ale tyhle dva, bud dolu meziplyn nebo nahoru 2x vymacnout, pak je to v pohode. jako kdyby bylo malo oleje v převodovce - synchrony proste nechteji zapadnout
Srpen 4, 20196 r Jestli ti jde zbytek dobře tak to pravděpodobně nebude hladinou oleje. No.... U mě to má zhoršující se tendenci. Uvidím co servis vymyslí. Zatím se poslalo video na škodovku a info co to dělá. Do konce příštího týdne se škodovka vyjádří. Trošku už mě to auto štve. Do rodiny se měli kupovat dvě nové soukromé škodovky = teď mají stopku
Srpen 4, 20196 r Zdravím, měl jsem(mám) podobný problém, nešlo zařadit 3rych. stupeň, byla mi vyměněna spojka na záruku, teď už mám po záruce a občas to dělá i teď....
Září 12, 20195 r Zdravim. Nebudu zakladat nove tema tak se zkusim zeptat tady ... Mate nekdo odkaz na TPI na vrzani spojkoveho pedalu? Diky.
Září 16, 20195 r V 4. 8. 2019 na 10:31, Joker 85 napsal: Taky se přidám do klubu. U mě problém se spojkou za studena při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. Je už v řešení na záruku. Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči. Po návštěvě servisu : řešeno v rámci záruky (cinknutí zůstalo a dělají to všechny 1.4,1.5 TSI) Řazení zpátečky konečně i bez prodlevy hned a bez problémů. Při zátěži řazení dobrý. Dle servisu : kontrola hladiny oleje v převodovce, nastavení, promazání všeho co šlo. Doma jsem zjistil že se ještě odvzdusnovala spojka, ale dle servisu žádný takový servisní úkon neproběhl. Vyřešeno rychle a bez zbytečných řeči. Takže konečně spokojenost.
Září 16, 20195 r Celkem by mě zajímalo, jak v servisu dělali kontrolu hladiny oleje v převodovce. Jediná možnost, jak ji změřit je vypustit olej přes výpustný šroub a vysunutý čep řadící vidličky. Olej se změří, popř. doplní a naleje zpět přes čidlo zpátečky. Žádná měrka, nebo něco podobného tam není.
Září 16, 20195 r @pavaJakým způsobem proběhla kontrola hladiny oleje nevím. Auto bylo v servisu celý den bez mé přítomnosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.