Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nie je až taký maly ten kufor :) ... len nemá dvojité dno ... je to ako keby ste mali v normálnom superbe tu dosku hore možno iba trochu vyššie :)(s minimálnou nakladaciu hranou ) a pod tým je ešte taký maly priestor na nabíjací kábel a neake drobnosti tam ešte vojdú, len som to zabudol odfotiť :D 

A5B2A88A-8825-4C26-A4C7-33EBDECEBD68.jpeg

556D6DC4-7662-47A3-9AC5-65944072B43E.jpeg

C27D3EAC-7966-4CAF-B61B-DC5123021DFF.jpeg

E25F6C26-5673-4705-81D0-547B72236242.jpeg

Editováno: , autor: Paťo73
Vloženo

Nízkouhlíkové technologie - elektromobilita

Cílem programu je podpora konkurenceschopnosti podniků a udržitelnosti české ekonomiky prostřednictvím zaváděním inovativních technologií v oblasti elektromobility.

Jaké aktivity můžete z dotace financovat?

  • pořízení elektromobilů ve výzvou podporovaných kategoriích silničních vozidel
  • pořízení neveřejných (rychlo)nabíjecích stanic s možností doplnění o baterii pro elektromobily v rámci podnikatelského areálu pro vlastní potřebu

Které náklady dotace pokryje?

  • dlouhodobý hmotný majetek
  • dlouhodobý nehmotný majetek (pokud je nezbytný k řádnému provozování dlouhodobého hmotného majetku)

Pro koho je program určen?

  • pro podnikatelské subjekty všech velikostí
  • projekt musí být realizován na území ČR mimo hl. města Prahy

Výše dotace

Výše dotace na jeden projekt se bude pohybovat v rozmezí  50 tis. Kč – 10 mil. Kč.

Míra podpory je odvozena od velikosti podniku:

  • malý podnik (do 49 zaměstnanců) - 75 % způsobilých výdajů 
  • střední podnik (50 až 249 zaměstnanců) - 65 % způsobilých výdajů 
  • velký podnik (od 250 zaměstnanců) - 55 % způsobilých výdajů
Vloženo

Akorát se mi nepodařilo najít, zda to není jen pro čisté elektromobily. Ale když jsem to zjišťoval dříve, tak mi tvrdil jeden dotační specialista, že ano. A mělo by to být zastropováno 450 tis. na 1 vozidlo.

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

No velice zajímavé, shlédl jsem to celé a páčí se mi to , dává to smysl.

Kdybych nyní kupoval auto, asi bych počkal na PHEV v Kodiaqu a šel bych do něj i za cenu vyšších pořizovacích nákladů.

Od kolika najetých kilometrů za rok toto může být zajímavé pro rodiny ?

Vloženo

Michal  B.   ahoj u toho hybridu to bude vyloženě se naučit jezdit s tím a umět využít potenciál elektřiny. Smysl to rozhodně dává a má. Pokud budeš jezdit do práce 20 a z práce 20 jezdíš na elektrinu ,pokud auto dobiješ. A dálky, když se naučíš s tím jezdit budeš zvládat delší trasy hybridně. Ještě čekám až příjde dlouhodobější test i na delší trasy.

Jediné co mě vadí je že u Škody asi nebude nikdy 4x4 což u Kodiaqu , který bude i v hybridu ,je docela škoda. Ale zase to bude nejspíš vykoupeno vyšším výkonem. (Seat avízoval  u bráchy 180kw  což už by bylo velmi slušné i na Kodiaq.)

Vloženo

To, že to je první škoda s víčkem nádrže otevoratelnym zevnitř je kec a lež novinaře jen proto, aby vydělal na prohlížení videa a ví o tom prd. Mé 1. Auto byla f1 R. V. 2001 1.4. MPi a taky jsem otevíral víčko nádrže tlačítkem tak samo jako v superbu. To jako nebyla škoda? Ten chlap ve videu v té době už kačenky netahal. Měl by to vědět, když takhle dokáže lhát. 

Vloženo (editace)

Ja viem o tom taky prd :) a doteraz som to u skody nevidel. Cakal som prave nejaku reakciu, kto to  potvrdi alebo vyvrati. Akurat som necakal, ze to moze niekoho vytocit :) Inak celkom efektivne strucne predstavenie namiesto dlhej recenzie vpodstate uz znameho auta. Zaujalo ma, ze som pocul uz druhu hofnotu dojazdu iV. Tak neviem ci to citaju z auta za aktualnych podmienok. Predpokladam, ze vyrobca udava jedno cislo jednou metodikou.

Editováno: , autor: embecka
Vloženo

První (novodobá) Octavia měla otvírání na palubní desce nad rádiem nebo u ruční brzdy:

skoda_octavia_a1249305002b2929763_3_orig46b431e006f21.jpg

 

První Fabia měla (v závislosti na výbavě) otvírání u řidiče vedle sedačky (spolu s kufrem):

A88_15_13.JPG

 

A první (novodobý) Superb to měl také (na dveřích):

113392413.jpg

 

2. generace už to myslím neměli a vrací se to až s Superbem iV a novou O IV.

Ano, toto je maličkost a nic to nemění. No na druhou stranu to pak vyvolává otázku, když toto špatně, co je špatně dál? Viz třeba ty rozdílné dojezdy, čemu pak věřit?

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Vloženo
V 20. 9. 2019 na 8:30, bojler napsal:

Neměl bys fotku kufru? O tom se taktně mlčí, zatím jsem ho nikde nezaznamenal.

Foto i prostoru pod podlahou 6DFCA3F2-2756-448D-9F20-EFFD6137515F.thumb.jpeg.2119ad062074123f86fe84887f406af6.jpeg+ baterie

181B235F-CCE0-44DE-93FD-82878EA3ADA8.jpeg

DDB87E9B-840E-40A4-91FD-F36C6C0CA921.jpeg

200A54CA-0649-4631-AF03-B5B7D5320600.jpeg

77D073F6-E8C4-458C-A72A-68BD74650370.jpeg

F9CEB64A-E7C0-44AA-B545-15D4C6B87FA1.jpeg

118A8A24-5E6B-47B4-ACA7-BE17F043265D.jpeg

BC621B51-7550-45BB-AE1D-ABC9C7AF5BD7.jpeg

7990685A-8938-43DB-93B0-B27B40622B4A.jpeg

3C48027E-C253-476D-B93E-96043D2F4810.jpeg

  • Líbí se mi 2
  • Díky 1
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pěkná recenze, škoda že nikde není ale popsáno chování režimu Hybrid (ten automatický, né ten co udržuje stav baterie), když je v baterii více energie (třeba kolem 50-80%), zda bere energii z baterie a postupně nabití klesá a je rozumná spotřeba, nebo se to chová stejně jako když je baterie skoro vybita a jede skoro jen na benzín.

Vloženo

Odkaz mi nefunguje (musím manuálně část odmazat, takže snad to pak otevře to co jsi myslel), ale asi to bude toto video : https://www.youtube.com/watch?v=LMo_8wpPnWw tam jede v automatickém hybridu při 1% baterie + tam má to dobíjení motorem. Ale právě by bylo spíš zajímavé opačný případ, nabitá baterie a automatický hybrid.

Vloženo

Jakožto člověk s trochu technickým citem, mám lehce problém s tím studeným motorem, který autor potvrzuje. 
Pojedu od baráku na elektriku, spalovací motor spí. Najedu na dálnici a bez jakéhokoliv zahřívání budu po motoru vyžadovat výkon...
To mu nemůže dělat dobře...

Vloženo

Ideální je kombonovat s nezávislým topením a otázka je taky jak se člověk rozjíždí, je rozdíl to na EV rozjet na 130 a pak s benzínovým udržovat a nebo na nájezdu to zadupnout do podlahy a pěkně motor vytočit...

Vloženo

Jj. To je ono. Já to otevřu oboje.
To co popisuješ bude fungovat stejně, jako současné hybridy. Nastartuji motor, první startování vždy na benzín, aby se motor promázl a pokud je baterka vybitá, běží déle. Pak jede na elektro, popřípadě si pomůže motorem. Nad 50 km/h jede kombinovaně. U té vybité baterky záleži na rekuperaci.

Věřím, že pokud by jel v tom videu dál, tak tu baterku i rekuperací částečně dobije.

Jinak ten superb po nastartování je vždy v el. módu. V návodu toho moc nepíšou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...