Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dnes jsem do Scaly montoval MF volant z OIII.Zapojení a funkčnost v pohodě,za hodinku hotovo.Nebylo potřeba ani kódovat

Volant.jpg

  • 3 týdny později...

Ahojte , kúpil som si Scala 2022 , potreboval by som aktivovať (nakodovat) tam veci corner, asistentov .. a čo ešte pôjde .som zo Slovenska z BA .dakujem

Mám volant new look, dvouramínko. Přemýšlím o tříramínku a zároveň o dodělaní vyhřívání volantu. Řešil to už někdo? Co je k tomu třeba? 

 

Dále, myslíte, že by šlo na Scale zprovoznit:

 

Emergency Assistant (tuším Asistent pro nouzové zastavení, že to už tu někdo zkoušel a má to)

Varování při vystupování - mělo by to fungovat v kombinaci se Side Assistant

Při parkování se na grafickém zobrazení auta či na obraze z kamery ukazují oranžové čáry, které mění svůj tvar podle natočení volantu.

image.thumb.png.eb0bc3504958090518be348f131e94fa.png

 

Měl jsem to na trojkové Fabii. Má někdo případně i návod, jak to zprovoznit? Díky.

 

 

@Znedloba ty máš DSG?

 

Já to zkusil aktivovat přes Car Scanner, ale u manuálu a nejdřív se mi rozsvítila chyba měření tlaku pneu, pak na infotainmentu se zobrazilo funkce kontroly tlaku pneu, a nakonec se to menu nezobrazilo vůbec Nakonec jsem musel na přeflashování SW do autorizáku. 

 

Ale třeba to bude s DSG fungovat...

 

To varování při vystupování by mně taky zajímalo...

K dodělání vyhřívaného volantu bude minimálně třeba doplnit elektrické vedení k podvolantové jednotce a případně i vyměnit podvolantovou jednotku.

Vyhřívaný volant:
Auto musí mít climatronic (tedy automatickou klimatizaci).
Bude nutné vyměnit podvolantový kroužek, aby tam bylo připojení. Navést dva tlusté kabely pro vyhřívaný volant - na vlastní pojistku. 
 

Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude -> gateway s tím neumí fungovat, je to velký zásah do vozu, pokud by to vůbec šlo zprovoznit, jakože nejde.

Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu).

5 minutes ago, Krosta said:

Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu).

 

Myslím, že autor myslel něco trochu jiného, to natáčení funguje i bez kamery ale pokud jsem to kdysi dobře pochopil tak musíš mát i přední parkovací senzory (lepší pdc jednotku) a pak se to v pdc jednotce dá dokodovat.

image.thumb.png.77ddfdf01be94ea7ef4ce85026ee1fcb.png

Á jasně, pravda. Já jak jsem tam četl i ten případ s kamerou, tak jsem to tak hned bral. Jak to je tedy v případě bez kamery, to netuším. Ještě jsem se nesetkal nikdy v žádném autě se statickými čárami s tím vyobrazeným náhledem.

@hardhouse.trip nemám. Zřejmě je funkce dostupná jen u verze s DSG.

@KrostaTakže to není jen o výměně volantu a dokodování. V tom případě to padá, protože v AS to asi neudělají dodatečně a bude to určitě komplet přesahovat 10k.

"Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude" - https://www.auto-horejsek.cz/varovani-pri-vystupovani-skoda-octavia-ctvrte-generace 4 Octa neni MQB?

 

"Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu)."

 

Ano já tomu rozumím. V případě Bolera je zde pouze zobrazení senzorů a statických čar na kameře. Mě se jednalo o to, jestli se ty čáry nedají alespoň dokodovat v případě senzorů.

Základ bolero

SKODA Scala 1.5 TSI Monte Carlo - Auto Welt von Rotz

 

Amundsen + jak píšeš zřejmě high camera - ukazují se čáry u obojího ( odkaz )

Skoda SCALA NW1 - High Line Rear View Camera with Guidance Line + wiring  harness

 

Amundsen + low camera - zde jsou čáry na parkování ale u kamery ne ( odkaz ) 

skoda-scala-nw1-rueckfahrkamera-rear-view-nachruestpaket-variante-low~5.jpg

Zde se uvádí dále infotainmenty, u kterých je to proveditelné:

 

Voraussetzung:

Navigation High (= PR-Nummer: 7UG, 7UP, 7UH)

Navigation Standard (=PR-Nummer: 7UF, 7T7)

Radio Entry I8C ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8C) in Kombination mit PR-Nummer 9WT

Radio Entry I8Q ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8Q) in Kombination mir PR-Nummer 9WT

 

Dle všeho je možné Guidance Line (retrofit) zprovoznit na grafickém zobrazení parkovacích senzorů u každého rádia. Pro zobrazení Guidance Line na kameře je nutná High Line Rear Camera with Guidance Line, jak píšeš.

 

Z pohledu architektury to může být jiné

Upraveno od Krosta

Chápu. Prostě jsou ve Scale použity jiné jednotky, které tohle neumí, protože se s tím nepočítalo.

V 12. 4. 2019 na 22:34, ferda25 napsal:

 

9. aktivace čtení značek + (to jsem nemohl otestovat) 

 

Jde to když je tam jen Bolero a zákl.kamera na Lane s dešťovým senzorem?

Ahoj,

 

možná hloupá otázka, ale jde dokódovat, aby se full-LED světla, když mám přepínač světel v režimu AUTO, zapínaly až po nastartování motoru, a ne před nastartováním?

  • 3 týdny později...

Podařilo se vám někomu kodovat pomocí kabelu Real HEX-V2 STM32F405 ?
VCDS (22.3.0) hlásí UDS jednotky, v podstatě mě ke kodování nepustí.
Tak nevím, jestli to je rukama, nebo to nejde z principu.

Zkusil bych otevřít kapotu. Nevím v jaké fázi to VCDS vyhazuje jako problém, jestli už při otevírání jednotky nebo až při kódování

Hlásí to UDS a chce registraci VIN už na začátku, hned při navázání komunikace. Dobře, zkusím, díky.
 

VCDS mele o VIN.JPG

Upraveno od alien27

Ahoooj😀

Trochu jsem laboroval. Pokud nechcete aby se rozsvěcoval maxidot a spínala se elektrika po odemčení auta a otevření dveří (úspora baterky) stačí v jed. 19 aktivovat režim klidové proudu...

 

jednotka 19

IDE01211 režim klidového produ dát na aktivní. 

 

Edit:

pro někoho možná zlá zpráva, vypne to i kessy. 

Mě to třeba nevadí, nepoužívám ho, nebo minimálně. 

Ale je vidět, že to schazuje zřejmě všechny jednotky, jsem zvědavej jaký bude pokles napětí na baterce🤔

 

Edit 2:

tak kessy funguje i po této úpravě 😀 Normálně se to po pár zamčeních "chytlo"👍

Upraveno od keras

V OBDeleven se v aplikacích objevilo dokódování ACC. Nezkoušel někdo? 

Ahoj - jestli tomu dobře rozumím - tak to není na "aktivaci a dokódování ACC" ALE na možnost vypnutí ACC u auta, které je tím vybaveno, respektive jeho možnosti přepnout na klasický "starý" tempomat bez udržování odstupu od vpředu jedoucích aut.

A to není standard u ACC to přepínání? 

Vymenil jsem scalu za golfa, ale hodil by se navod.

Pokud bude na prepnuti z ACC na stary tempo, tak sem s tim. 

Ten acc je otravny, hlavne jak si sam nesmyslne pribrzduje atd...

Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost.

 

Za to bych byl rad. 

Prepnout to na klasiku nejde, pouze na omezovac rychlosti.  

Ahoj, to je nějaké zmatené ne? 

Na acc je potřeba mít HW. 

Pokud tam HW (radar,kamera,páčka,ŘJ... ) je tak je samozřejmě už aktivovaný.

Adaptivní tempomat funguje i jako klasický tempomat pokud před vámi nic nejede. 

Nevidím vůbec žádný důvod ho přepínat na klasický a přijít o možnost hlídání předku. 

Už se to tu někde řešilo. 

 

"Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost" 

🤣🤣🤣

To nemá s acc nic společného přece 😀

Přibržďuje proto, že dosáhl navolené rychlosti. To dělá i klasický tempomat 😀

Od toho se to jmenuje TEMPOMAT. 

Není nic jednoduššího než cvrknout do páčky a nastavit rychlost o +10 (páčka nahoru) nebo +1 (páčka k sobě) 

 

Je tu přímo téma tempomat tak pište tam. 

Upraveno od keras

před 9 hodinami, Kolacek12 napsal:

V OBDeleven se v aplikacích objevilo dokódování ACC. Nezkoušel někdo? 

 

image.png

Povolení obvyklého režimu tempomatu pro vozy, které tuto funkci nemají z výroby. Umožňuje jízdu bez přizpůsobování se vozům jedoucím vpředu,
Vozidlo musí být vybaveno adaptivním tempomatem.

Upraveno od altra

Predpokladam,ze sa v ponuke pre ACC tempomat okrem ponuky limiter,objavi aj polozka klasicky tempomat....zide sa hlavne vtedy,ked pre zle pocasie,alebo zesnezeny radar auto nema vyhlad a vyhodi oznamenie,ze adaptivny tempomat je nedostupny.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.