Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

@tomas.zmuda Nabídnou alespoň náhradní vůz? Při představě, že si kupuju auto, který chci mít k dispozici vždy kdy je potřeba, a pak ho nemám, se mi dělá zle...

Ano, nabídnou. Za 1000 Kč na den + DPH. 

  • Autor
Před hodinou, tomas.zmuda napsal:

Ano, nabídnou. Za 1000 Kč na den + DPH. 

Takže to bychom měli 42 350 Kč vč. DPH, takže téměř 10% z ceny auta. To chceš a tady už bych se s nima asi hádal....
Já jako živnostník potřebuji auto docela často a tohle by se mi krásně prodražilo....

@Michal Tvrdík absolutně je tohle nezajímá..já např. před malou chvílí dával auto do AS kvůli nefunkční ruční brzdě, auto v záruce, ještě to nejsou ani 2 roky..řekl jsem, že to chci z principu na garanční opravu a výsledek ? arogantní přijímací technik, který mi tedy laskavě sdělil, tak nám tady auto necháte, my ho rozebereme, zadokumentujeme a pošleme do škodovky na schválení, do té doby budete bez auta..náhradní neexistuje a na vyjádření mají i 30 dnů,klasická reklamační lhůta..samozřejmě to může být kratší doba, ale jeho reakce byla taková, že ano zákazníčku, chceš auto opravit na garanci, tak holt si počkáš a to by se klidně mohlo stát, že např. po 30 dnech se škodovka vyjádří, že to zamítá, takže budeš třeba měsíc bez auta a pak se dozvíš, že je zamítnuto, že si to stejně zaplatíš....na blití je mi z přístupu celé škodovky..

@ski1961 prosím, obraťte se na zákaznické centrum Škodovky. Je totiž úplně normální, že servis se chová úplně jinak, než jim ukládá Škodovka. Sama tuto zkušenost mám a jednání bylo potom úplně jiné. Náhradní vůz jsem měla během chvilky ??

Nevíte někdo, jestli má Škoda dealer povinnost poskytnout náhradní vozidlo při reklamaci zákazníka?

Nebo za jakých podmínek musí dealer náhradní vozidlo poskytnout? Kde je to napsané?

@petran co mi bylo řečeno, tak náhradní vůz zdarma se poskytuje pouze v případě, že je auto nepojízdné. Pokud jezdí, tak je bráno, že ty chceš opravit něco co není nezbytně nutné. 

nějak takhle podobně to bylo dneska zdůvodněno i mně, jak píše @tomas.zmuda..že může být zákazník bez auta pěkně dlouho, je nezajímá..a mimochodem, na tu zákaznickou linku jsem se obrátil hned, jak jsem přišel domů a dopadl jsem úplně stejně..bez nároku v tomto případě..

Někde musí dealer brát hranici výkladu pojmu “vozidlo jezdí”. Jasný, že by pak jezdilo třeba i bez výfuku nebo brzdy... ale podle čeho to dealer (servisák) má povinnost rozhodnout?

Upraveno od Petran

Mě říkali že pokud dojede vozidlo po vlastní ose, je pojízdné, na nárok na náhradní vozidlo musí dorazit na podvalu.

Ano, tak tohle jsem slyšel pro záruku mobility.

Teď ale řešíme záruku dle kupní smlouvy nového výrobku (vozidla).

Kurňa, proč to není stejně stanoveno u nás? Udělají si ze zákazníků testovací jezdce a pak vám řeknou, že jestli jsi nepřijel na podvalu, tak nazdar.

@Twisted protože jsme v ČR, kde je všeobecně známo, že jsme ovce, které si nechají všechno líbit..tak je to u nás bohužel se vším ..a těch pár, co si to nenechá líbit to bohužel nezmění..

No v tomto případě auto nepojízdné je - pokud tam něco bouchne a pak vydává zvuky, jet v tu chvíli s tím na STK, by na podvozku našli ... a auto je tech.nezpůsobilé. Ráno, kdyby zavolal asistenci s podvalem, auto jiné by zřejmě dostal hned.

Jednou mi technik řekl. že když reklamujete televizi, tak vám taky na dobu opravy žádnou nepůjčí.

Ale vždy jsem se dohodl a pokud to bylo na dýl, tak auto dostal.

S tou televizí mi řekli to samé. Tak jsem argumentoval, že na televizi nejezdím do práce a za klienty. Je pravda, že poprvé když jsem tam auto dával, tak po týdnu, kdy naše ředitelka kontaktovala Arval, že chceme náhradní auto zdarma, ti to vzali přes Škodovku a pak se to dostalo zpět k servisu a zavolali mi, že si teda pro něj mám přijet. Když jsem si ho přebíral, tak mě vedoucí servisu několikrát upozornil, že je to výjimečná situace, že na tom tratí, protože jim ŠA proplatí jen 50% a majitel servisu pak nadává a stojí ho peníze. No prostě jsem si připadal jak delikvent co něco provedl. Dostal jsem polepeného Rapida 1.0 70 kW 2017 AMB s 25k najeto. Benzín jsem si platil. Nemyslím, že by na tom servis nějak tratil. 

Pravděpodobně někdo ze salonu chodí domu pěšky.

před 23 hodinami, Dodi 15 napsal:

Jednou mi technik řekl. že když reklamujete televizi, tak vám taky na dobu opravy žádnou nepůjčí.

Ale vždy jsem se dohodl a pokud to bylo na dýl, tak auto dostal.

No ještě štěstí, že technik neopravuje třeba kardiostimulátory.

v tomhle případě je to u nás naprostý chaos..někde to jde, někde ne..ale už jsem to tady popisoval, proč jsou čeští zákazníci podřadná kategorie..na SK to mají jasně dané, viz příspěvek od @Martab jasně psáno, v případě záruční opravy náhradní vozidlo .

Na tohle je dobrý operák co máme my ve firmě - jakmile nějaký problém a auto bude dýl než na den v servisu nebo porucha na cestě neooravitelná ihned, tak automaticky náhradní auto (snad i v zahraničí)... a za Rapida třeba Golf nebo Leon, sice obvykle socka výbava, ale i tak. Ano, je to asi trochu dražší, ale absolutně bez starostí. Na běžný servis, když nemám čas, tak si pro auto i přijedou. Hrozně jsem si na to za těch pár let, co auto mám pro soukromý účely, zvyknul.

@Qual A u koho máte operák? U nás Arval jen argumentuje, že to nemáme ve smlouvě a je to náš problém, že jejich auto nejezdí.

Zpravidla každý poskytovatel OL nabízí různě odstupňované služby. Pokud těch aut bereš jako firma víc, tak se smlouva dělá individuálně, připlatit/ušetřit můžeš za cokoliv.

@tomas.zmuda AT Car, provozují hlavně docela známou půjčovnu pod licencí Budget.

Ale taky záleží co se nasmlouvá, jak píše Wittmann.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.