Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Dalaia navsteva servisu a SOS je konecne nakonfigurovany a zeleny. Technik mi vravi, ze ak by mal kupovat auto teraz, nevie co ma kupit od skody. Dnes im dosli dve scaly na reklamacku a jedna o4, co skapala uprostred cesty a za 3h ju nedokazili rozchodit v servise a nevedia co s nou vobec je.Ale zmakli to dnes nakonfigurovat rychle. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@csabac Ahoj a držíme s Táňou palce ať se všechno vyřeší jako poslední návštěva servisu? Člověče já Ti fakt nezávidím.

U nás tedy obě sedačky drží, najeto přes 4000km a zatím OK.

@Michal T.  Myslím, že jsi restartoval sound system, každopádně díky moc za postřeh. ? Musím uznat, že nám se tohle všechno díky bohu vyhýbá, jen teda nefunguje shop a nelze stáhnout počasí a zprávy. Na infolince řekli restart a proveďte tovární nastavení, vše bez výsledku, tedy asi hodinu jsem pak rozjížděl connect, rádio ap. Navi cíle byly v prdeli? 

Connect jim teda hapruje řádně, i na Superbu a Arteonu je neustálý problém?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze caka ma vymena oleja filtrov a sviecok a samozrejme aj kompresora ako mi bolo povedane v servise tu v Holansku , tak teraz neviem ci kazdych 60000 budem menit kopresor pretoze sa mi nezda ze by mu nieco bolo auto chodi tak ako ma , co ma vsak najviac zaraza je cena a preco si mam sakra platit 89 euro za kompresor ktory funguje . Uz ma zacina ta skodovka dobre vytacat 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Kuchar7 napsal:

Jaký kompresor měnit? Klima za 89eur? :D To asi ne.

Spíše kontrola a doplnění chladiva, to by těch 89eur v NL mohlo být.

Nie nie mam napisane kompresor 89 + tesnenia a sroby dalsie ceny takze asi vymena no neviem poviem na dalsi tyzden v stvrtok lebo az vtedy idem do servisu . Co ma vsak trapi je ze mi to auto zozralo za 30000 skoro vsetok olej 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se někdo může divit, že mu motor po 30 tis. žere původní olejovou náplň, to mě asi nepřestane nikdy udivovat. Spotřeba oleje je naprosto přirozená věc. A nechat ji tam 30 tis, zejména v nájezdu 0 - 30.000, tedy u nového motoru, to je pro motor to nejhorší. 

 

Edit - zkrať interval výměny na půlku, a jestli máš z výroby 0w-20, tak tam dej hustší 5w-30, a budeš mít po problému.

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Rapid1.0 napsal:

Jak se někdo může divit, že mu motor po 30 tis. žere původní olejovou náplň, to mě asi nepřestane nikdy udivovat. Spotřeba oleje je naprosto přirozená věc. A nechat ji tam 30 tis, zejména v nájezdu 0 - 30.000, tedy u nového motoru, to je pro motor to nejhorší. 

 

Edit - zkrať interval výměny na půlku, a jestli máš z výroby 0w-20, tak tam dej hustší 5w-30, a budeš mít po problému.

No tak za prve je to druha vymena cize 30000-60000 a olej papat auto nemoze a to v ziadnom pripade , Mam 14 rocneho Roomstra 1,6mpi tak ako kazdych 15000 km do neho olej nalejem tak presne take iste mnozstvo z neho po 15000 km vylejem , Mal som stary ford tranzit 2,5 turbo euroline a tak isto ako som do neho olej nalial tak som z neho vilial a nikto prosim nikto mi nebude rozpravat ze auto mi za poslednych 2500 km zozerie 3litre oleja v novom motore .To mi moze rozpravat male decko nie dospely chlap . Pred cca 2500 km tam bolo oleja tolko ako ked ho tam pred 25000 km naliali este bol aj relativne cisty co znamena priesvitny a po hornu risku ticky na olej ,dnes je2mm nad spodou riskou po cca 3000 km . Takze za poslednych 3000 km sa stalo co zacal zrat olej ,presne to iste sa mi stalo pred prvou vymenou len to stihol za 980 km . A na poznamku co je pre motor dobre alebo nie Nemozem za to ze sa prva prehliadka motora pri novych autach robi az pri 30000 km za to ja vazne nemozem ze po prvych 5000km sa nemeni olej a nikto vam to neurobi v autorizovanom servise pretoze mate auto z long life servisom a mozete sa aj posrat . Nemam prve auto a ani na prvom nejazdim a nieco o autach viem tak mi tu prosim nerozpravate bludy o spotrebe oleja . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@losllanos1

- necituj poslední příspěvek

- to jakým způsobem ti auto žere olej si dopsal až teď, původní věta od tebe zní "auto zozralo za 30000 skoro vsetok olej"

- to, že je první prohlídka u nových aut po 30 tis. neznamená, že to musíš dodržet. A to, že ti v 5 tis nevyměnili olej - tak se seberu a jedu do jiného servisu. Přeci se nenechám odbýt, když sám píšeš že "něco o autech víš".

 

Edit:

Však i tobě samému musí dojít, že kdyby si vyměnil u své Scaly olej po 15 tis, vyteče to stejné, co si tam nalil, podle tvého popisu. To zaprvé. A za druhé, tvrdíš, že auto spotřebovávat olej nemůže. Jak víš, že tvůj Roomster by za 30 tis nespotřeboval žádný olej? 30 tis je na olejovou náplň prostě hodně. A nevěřím tomu, že by tvůj motor zřal takové množství oleje v rozmezí 29-30 tis, pak 31-57 nic, a 57-60 zase takové množství. To se mi fakt nezdá.

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslis snad ze som bol v jednom servise ? ziadny autorizovany servis jednoducho po 5000 km ti neurobi na aute co ma prvu vymenu po 30000 olej ani ked sadnes na zadok ani ked sa snimi budes hadat ani ked ich budes prosit proste ti to neurobia . bol som v 4 servisoch a kazdy mi povedal v ziadnom pripade . Za dalsie ja neviem ako je to mozne ze to zerie olej len poslednych cca 3000km . Ale pravidelne kontrolujem olej ci ho je dost a nemam nikdy problem az tich poslednych cca2200km ked som odchadzal z SK pred dvoma tyzdnami kontroval som olej bolo v poriadku na vrchnej riske otocil som holansko + cesta do cr a nazad a ked som sa vracal tak na nemeckoholanskych hraniciach mi zapipalo ze mam skontrolovat hladinu oleja co je v prepocte cca 2200 az 2800 km .Tu v holansku mi mechanik povedal ze sa na to pozru lebo ze to nie je mozne ze ok by bolo tak dva deci az pol litra ale ze nie celu napln +-

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam pocit že tu něco lehce zavání...nevěřím, že pokud někdo přijde do servisu a požádá o konkrétní údržbu vozu, že mu jí servis neprovede. a za druhé kompresor klimatizace stojí určite víc jak 89€,  případně pokud za  tuto cenu originální provovýrobní kompresor sežene, měl bych zájem o 300-500 kusů ihned a stejný počet každý týden..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moje info. Scala 2/2020, najeto 9500km. Zatím výměna rámu předního sedadla, zatím asi v pohodě a výměna zadního brzdového pátého světla, kde byla voda. Zatím taky OK. Reklamace jen na zavolání a poslání foto. Teď se mě při cestě ze Slovenska za jízdy stalo, že aniž by zhasl motor, tak budíky zhasly, ručičky spadly dolů a po asi sekundě se to zase probudilo a hlásilo nefunkční front asist a rozsvítil se oranžový trojúhelník s vykřičníkem. Tak sjem zastavil, vypnul motor, odskočil si na malou a po návratu a nastartování vše v normálu. Tak nevím, zda to byla chyba auta, nebo to už i pozná, kdy má člověk čůrání a hodí to nějakou chybu, aby člověk zastavil a mohl si odskočit :) .

No a už se mě teď párkrát stalo, že mě dveře kufru nejdou zavřít, ( respektive těžko)  při sklapování, jako by bylo zadřený něco v pístech a jde to ztuha a pak zase ok, ale už to udělalo několikrát. Nestalo se to někomu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 8. 2020 na 7:26, vormen napsal:

a neříkal jsem to několikrát, že nechat si to teď měnit je blbost, když neexistuje náhradní, konstrukčně upravený díl...

Otázkou všem je, zda nějaký upravený díl vůbec bude a kdy ... já si ten díl nechám vyměnit při každé příležitosti jen aby měli co dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se podělím se zážitky s novým vozem 19.2019 najeto 7000 km. Z problémů zde zmiňovaných -sedadlo se zhruba od 5000 km opravilo samo,startování za tepla na druhý pokus už jen zcela vyjímečně,předtím i 5 krát za den.Největší problém jsou zadní brzdy,jsou v nich hluboké zkorodované otisky brzdových destiček a materiál kotoučů je velmi špatný-jde vidět nadměrné opotřebení a taky jde slyšet hluk od brzd při brždění.Při reklamaci mi bylo sděleno ,že brzdy podléhají korozi a i když uznali ,že je slyšet hluk při brždění je vše vpořádku.Auto Heller Ostrava už jako servis nikdy nenavštívím.Z kvality a přístupu jsem velice zklamán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že s výměnou oleje na podzim pořeším další věci které se mi nelíbí:

  1.  Po cca 10 000 km se při přejezdu nerovností ve stoupání (rovina a klesání jsou zticha) ozývá cvakání/rachtání něčeho kovového z předku auta. Stejně tak v tom zarachtá když vyjedu z garáže po přejetí zlomu stoupání/rovina. Myslel jsem si, že by to mohla být kapota. Ta sice vydává podobný zvuk, ale do spáry jsem narval lepící žvýkaču, takže vůle žádná a rachtá to dál. Sundal jsem dnes obě přední kola abych zjistil jestli tam není někde nějaká vůle, ale vše se tváří OK. Tak nevím a budu sledovat dál. Tím že slalomuju mezi kanály a díry fakt nevymetám, pochybuju že by to bylo běžným opotřebením tlumičů.
  2. ACC při brždění vydává zvuky (jakoby někde za palubkou) - na palubní kameře to moc slyšet není, ale když je v autě ticho, je to znát a podle mě to dříve nedělalo. Nemá s tím někdo zkušenosti - brzdí vám to potichu? Samozřejmě počítám se zvukem tření destiček o kotouče.
  3. Dnes mi auto při sjíždění mírného kopce na neutral na zlomek sekundy mírně přibrzdilo, přitrom nebyl aktivovaný ACC ani nezasahoval FA. V neděli se mi stalo to samé. Zajímavé je, že se při tom ozval zvuk podobný tomu co zmiňuji v bodě 2...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...