Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Před 2 rokama jsem natěšeně čekal na scalu. Nakonec jsem vzal raději zastaralého rapida a byl tady k smíchu. Až na chronický Sanden je OK. Jak vidím, se scalou bych byl jako puňta víc v sevise jak jezdil o to víc, že jsem na dopravě autem závislý. Už dva roky porodních bolestí, to je fakt neštěstí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už jsme u těch zadních světel, nezpozoroval někdo pískání, když se světla zapnou? :-) Všiml jsem si toho úplně náhodou před pár dny, když jsem odemkl auto a sklonil jsem se k levému kolu. Nevím, jestli to je normální nebo ne, jen by mě zajímalo, jestli to dělá i někomu jinému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak nevím jestli to je na servis, nebo je to nějaká "funkce", třeba někdo bude vědět.Mám scalu MR 2021. 

1. věc: která mě štve je, že kessy na klice ze strany řidiče reaguje i po odemčení vozu neustále. Rozumějte, ráno přijdu k autu odemknu ho dotykem na klice, otevřu dveře řidiče, vezmu smeták na sníh, zavřu dveře a pokud se dotknu madla kliky ( jako bych chtěl znovu otevírat dveře) slyším zámky a vidím blikat blinkry. Prostě kessyna se snaží znovu vůz odemknout. Když tohle zkusím od strany spolujezdce, tam mi to přijde normální, že po odemčení vozu když sáhnu na kliku, auto již nemá tendenci se odemknout. Tak nevím, jestli je to špatně, nebo ne.

2. věc: komfortní stahování okýnek, při kratším držení tlačítka na dálkovém ovladači ( chci aby se všechna okýnka otevřela třeba do půlky, se okno spolujezdce i řidiče otevře vždy celé, zdaní okýnka jsem schopný délkou držení tlačítka na dálkovém ovladači dostat do polohy pootevřené. Prostě problém je ten, že přední okna se vždy buď otevřou nebo zavřou úplně, ne podle toho jak držím tlačítko na DO.. Neví někdo, co s tím? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Superbu mi to funguje přesně tak, jak jsem chtěl i na Scale, takže pokud otevírám dálkou všechny okna a chci aby se v půlce otevírání zastavily ( z důvodu ventilace v totálním vedru), tak pustím tlačítko na do. a prostě všechny čtyři se v půlce otevírání zastavily. Ne jako tady u Scaly, že sjedou úplně dolů jen předky a zadky se po puštění tlačítka na do. prostě zastaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám tenhle problém taky, ale jen občas. Prostě někdy si odemknu, dám na zadní sedačku věci, znovu se dotknu kliky a zase cvaknuti zámku. To je ale třeba jeden případ z deseti. Říkal jsem si, jestli to nebylo třeba tím, že byla klika mokrá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz především na majitele motorizace 1,5 Tsi - má někdo z vás problém s kvalitou chladící kapaliny ?

Kamarád momentálně reklamuje zakalení chladící kapaliny u uvedené motorizace. Vím že to je problém spíše u jiných modelů (a hlavně motorizací), tak mě zajímá jestli je to ojedinělý případ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2021 na 15:43, Koutnas6 napsal:

U mě to bylo fakt pokaždé.

Sledoval jsem to poslední dny a u mne se to opravdu stává pouze když je klika mokrá. Nevím, jestli to taky někomu dělá, ale popravdě se mi to moc řešit nechce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bych se rád podělil o další zkušenost. Mnou zmiňované problémy, které měl mít na svědomí zámek v řidičových dveřích (dle diagnostiky v SA) se výměnou nevyřešily, ještě pro srandu mi začal vrzat po výměně tapec na dveřích, takže super. Garanční technik si potíže natočil na mobil a tvrdil, že to pošle do Škodovky, že neví co s tím, že budou čekat na instrukce od výrobce. Do toho se mi začal brutálně sekat infotainment. No jak budu něco vědět, dám vědět. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem nepřítelem všech pazvuků, tak mi to nedalo a chtěl jsem zjistit, jestli zvuky které občas zaznamenám u své Scaly jsou normální, nebo je něco špatně. Měl jsem dnes půjčenou přes CAR4WAY relativně novou Scalu 1.5 TSI s DSG, abych ověřil, jestli se i u ní objevuje tlumené klepání z motorového prostoru při zařazeném neutrálu a kovové klapání od přední nápravy při přejezdu nerovností. Půjčená Scala to dělala taktéž a zdá se tedy, že jde o vlastnost systému odvětrávání palivové nádrže v prvním případě a vlastnost převodovky DQ 200 v druhém případě...

Takže pokud by někdo řešil podobné zvuky, navštivte příslušná vlákna ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Michal T.To klepanie co pises ma i ja na diesli .Len s tym, ze ked vytlacim spojku to prestane. Ale ty mas automat. Tu spojku som reklamoval, uznali, ze to klepe a vysledok ten isty. CItal som i tu na fore, ze viacery boli i s ovcou a to iste aj po reklamacii. Ak by mal niekto benzin a manual, skuste to s tou spojkou, ci robi i pri vytlacenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...