Přejít na obsah

Vybitá baterka v klíči.


Martin Rušaj

Doporučené příspěvky

 

A v návodu píšou:

 

Synchronizace dálkového ovládání

Pokud byla tlačítka na klíči vícekrát stisknutá mimo dosah dálkového ovládání nebo vyměněná baterie v klíči a vozidlo není možné otevřít dálkovým ovládáním, je třeba klíč synchronizovat.

› Stiskněte libovolné tlačítko na klíči s dálkovým ovládáním.

› Do jedné minuty od stisknutí tlačítka odemkněte dveře klíčem přes vložku zámku. 

 

Zkusil jsem, nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Baterie a její parametry není vše, co může ovlivnit funkčnost dálkáče. Čistota či spíš nečistota kontaktů pouzdra na baterie může nepříznivě způsobit přechodový odpor - baterie se pak chová jako nekvalitní. Elektronika klíče vyhodnocuje napětí baterie v klidovém stavu, takže není schopna tento problém detekovat. Tento popsaný problém je sice u novějších vozů méně častý, ale nevylučuje se. Stačí tenkým šroubovákem jemně "poškrábat" plošky kontaktů, které se dotýkají kontaktů baterie. Jsou trochu schované ale dá se to. Start vozidla klíčem bez funkční baterie je problém, protože umístění cívky transpondéru v zadní části klíče neumožňuje těsné přiblížení k cívce imobilizéru na START/STOP tlačítku. Je potřeba hledat přikládáním různých částí klíče a opakovaně zkoušet. Významný vliv má také natočení klíče vůči tlačítku Cívka v imobilizéru je kruhová kdežto v klíči je tvar cívky tyčinkový se směrovou charakteristikou magnetických siločar. Důležité je po přiložení klíče na tlačítko a zmáčknutí nehýbat s klíčem! Během několika desetin vteřin předává cívka tlačítka magnetickou energii cívce klíče (aby měla z čeho "žít") a poté si následně předávají verifikační data. Je dobré si to vyzkoušet doma nanečisto (vytáhnutím baterie), několikrát zopakovat a najít si ten správný způsob nouzového startování. Lepší být připraven než pak překvapen někde v zimě na horách. A občas sundat preventivně krytku zámku, prostříkat jej k tomu určeným mazadlem a protočit nouzovým klíčem. Náhradní baterie v autě není špatný nápad ale v zimě raději v teple peněženky - samozřejmě ne mezi drobnýma!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové. Po nastartování vozu na mě vyskočila hláška o slabé baterii v klíči (Karoq Sportline 2021). Následující den jsem koupil novou baterii a vyměnil. Po výměně není funkční kessy ovládání dveří ani žádné tlačítko. Dle manuálu jsem odebral krytku zámku na dveřích a zmáčkl tlačítko na dálkovém ovladači. poté jsem zasunul klíč a ručně odemkl. Bohužel klíč je stále nefunkční. Jediné co jde je nastartovat vozidlo. Mám celkem tři klíče tak mě to tak nevadí, ale jezdit s výměnou baterií v klíči do servisu mně už příjde na hlavu postavené. Je nějaká jiná možnost to aktivovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám stejnou zkušenost - po hlášce slabá baterie jsem ji vyměnil a klíč nic.

Postupoval jsem dle manuálu (spárování) to nefunguje.

Ještě bych podotkl,že novou bat vozím preventivně ve všech autech,pro případ vybití.V dřívějšku jsem toto mnohokrát ocenil a i pomohl cizímu.

 

A POZOR -pokud budete měnit bat a bude auto zamčené,tak mi nešlo mechanicky odemknout.Musel jsem ho odemknout DO náhradním klíčem...pak se dalo zamykat a odmykat mechanicky ("vybitým klíčem").

 

Vzal jsem tedy náhradní klíč,protože jsem měl několik dní do prohlídky.

Při návštěvě servisu jsem podotkl,že po výměně bat. klíč nefunguje na dálku.

 

Pánové...no to jste měli vidět ten pohled a reakci technika.

"Taková banalita a vy si neporadíte???"

 

Tak mu povídám,že za 30 let jsem už pár baterií vyměnil,ale tohle se mi ještě nestalo.

POZOR - o spárování,které nabízí návod NEMĚL ani páru.

 

Závěr byl takový,že jsem si dle servisu vlastní vinou zablokoval klíč,přičemž jsem musel doručit do servisu všechny 3 klíče,aby mi je spárovaly pod stejným kodem.

Nedokážu si představit,že by se mi to stalo někde v tramtárii.

Samozřejmě,že všechny nové baterie  jsem změřil a napětí bylo v pořádku.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napětí baterie zdaleka nevypovídá o baterii vše. Důležité je jaký proud dokáže dodat. Zkoušel jsem pár baterií a ač byly všechny nové a napěťově v pořádku, bohužel auto hlásilo, že je baterie slabá. Všeobecně "no name" baterie ten potřebný proud prostě nedají. V pohodě jsou třeba baterie GP, Panasonic, Energizer. Důležité je rovněž z důvodu chemického složení, aby baterie měla dlouhou dobu expirace, takže kupuju ty co mají alespoň kolem 8-10 let expiraci. Momentálně jsem objevil tyto baterie, kterým dokonce nevadí ani extrémní teploty -40 až + 60°C, takže se člověk nemusí bát, že baterie "klekne" třeba zimou. CR2032 Energizer Ultimate Lithium 4ks | Kvalitní baterie, LED žárovky, svítilny, prodlužovací přívody, drobné elektro, produkty skladem. (eneshop.cz)

Editováno: , autor: l79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 1. 2023 na 14:46, JohanCZ napsal:

Zdravím pánové. Po nastartování vozu na mě vyskočila hláška o slabé baterii v klíči (Karoq Sportline 2021). Následující den jsem koupil novou baterii a vyměnil. Po výměně není funkční kessy ovládání dveří ani žádné tlačítko. Dle manuálu jsem odebral krytku zámku na dveřích a zmáčkl tlačítko na dálkovém ovladači. poté jsem zasunul klíč a ručně odemkl. Bohužel klíč je stále nefunkční. Jediné co jde je nastartovat vozidlo. Mám celkem tři klíče tak mě to tak nevadí, ale jezdit s výměnou baterií v klíči do servisu mně už příjde na hlavu postavené. Je nějaká jiná možnost to aktivovat?

 

Nejsi první ani poslední co se tohle stane. Vím o dvou případech se stejným problémem. V jednom případě nešlo auto odemknout, ale nastartovat šlo, v druhém případě šlo odemknout, ale nešlo nastartovat, auto klíček vůbec nenašlo. Oba klíče se musely znovu nakodovat přes diagnostiku. Na dotaz podpory mi bylo odpovězeno, že se na řešení pracuje. Tzn. u Karoqů je problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak pánové po cca půl roce jsem musel měnit opět bat. v klíči. 400km od domova.

Provedl jsem dle návodu - otevřít- vyndat bat.- stisknout jakékoliv tlačítko - vložit novou bat.-A NIC ....

Klíček opět nefunkční.

Jel jsem do servisu,Technik se na mě podíval od stolu podezíravě a zapochyboval o mé zručnosti.

Položil jsem mu druhý funkční klíč před něj."Tak mi to prosím ukažte".

Odpověď -"Takových baterií vyměňujeme denně spousty".Provedl ...A MÁM DVA NEFUNKČNÍ KLÍČE 🤣.

Dohodnut termín pro "opravu" ovšem s tím,že si budu muset zaplatit diagnostiku klíčů (auto v záruce).Naštěstí mám tři.

Obratem jsem napsal do ŠA svůj problém a že se mi ani za mák nelíbí platit něco co nemusím (šlo pouze o princip!).Překvapilo mě,že jsem dostal odpověď.

Ovšem takovou,že se mám obrátit na servis,že prošetří co a jak.

 

 

Takže znovu do servisu.Mechanik provedl diag. a spárování klíčů.Vše v rámci garance.

Před odchodem mechanika jsem ho zarazil a přikázal-"Vyndejte bat. z klíčku,vložte ji zpět a vyzkoušejte funkci."Neprotestoval.

Světe div se.Bez řečí a s úsměvem vyndal a vložil bat. do všech klíčků přímo přede mnou a vyzkoušel. KONEČNĚ!

 

Takže POCHVALA DO AUTOSPEKTRUM 2000 CHEB!

Jsem SPOKOJEN!!

 

Editováno: , autor: pigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný problém jako výše.

Dělal jsem vše podle návodu a stejně to nešlo.

Skončil jsem v servisu. a bylo mi řečeno: "Pane vy jste se v tom hrabal"

Podle návodu mu to taky nešlo - podle něho jednoduché a nechápal co s tím dělám.

Závěr Musel s autem na diagnostiku do dílny a tam to pak nastavil.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

tak auto mam 14 dnu, klicek hlasil vymenu - to nechapu, to auto je fyzicky 3 mesice stary. vymenil jsem  baterku a klik je KO. nefunguje jeho synchronizace,  pri cvakani tlacitek normalne sviti. 

Editováno: , autor: JiVi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takze dnes v servisu, sparovani klicku s odpovedi, ze to nektery Karoq dela - maji uz takovy 4ks.

Skodovka o tom vi a pracuje pry na naprave. Do ty doby, po vymene klicku a odparovani s dalkacem se musi do servisu. Trvalo to  cca 45 minut. 

Vysledek - strasny, kvuli vymene baterky... predpokladam, ze naprava od Skodovky bude to same - do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...