Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%.

Vloženo (editace)

Tak asi už tuším kde je problém s aktualizací infotainmentu a odpojeným štekrem z baterky?

 

Problém v tomto případě je, že auto skutečně neví na kolik je baterie nabitá a aktualizaci map, infotainmentu ap. přeruší po vypnutí motoru. Čili nepokračuje dál a neždíma baterii. Update pokračuje opět po nastartování.

Říkal jsem si, proč se první týden Scala pořád aktualizuje....

Štekr mám prozatím odpojený než mě Ferda poladí rekuperaci a vypne nesmyslný start/stop.

 

Editováno: , autor: xtrack
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Kdyz budu mit odpojeny konektor od "meraku proudu na minus polu baterie", tak pri nastartovanem motoru si muzu nekde v menu infotainmentu zkontrolovat stav aktualizace a pripadne si vynutit a spustit sam aktualizaci infotainmentu?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Můžete mi prosím někdo poradit, jak odpojit ten konektor z mínus pólu baterie? Zkoušel jsem jej opatrně vytáhnout, ale drží dobře. Je tam i taková šedá pojistka, povytáhl jsem a pořád to nejde, Nechci něco na silu urvat. Díky za pomoc.

 

Vloženo
V 16. 11. 2020 na 11:16, Martab napsal:

Myslím že ta šedá pojistka se musí vytáhnout a potom ještě stisknout před vytažením konektoru.

Potvrzuji, že konektor jsem odpojil přesně tak, jak jsi radil 👍

Dik. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 20. 4. 2020 na 13:15, pasat napsal:

https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

Pasat - díky, článek na www.garaz.cz i když vyšel už v dubnu stále tam je...Nyní jsem si ho přečetl a jsem už přesvědčen  (když to tvrdí odbornik )  že se tomu dá věřit a s tím odpojením konektoru .  Pasat- díky užitečná zpráva. Většina určitě ten článek nečetla a já až nyní.

Vloženo
před 18 minutami, ben06 napsal:

Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. 

Jo jasný.... Já jsem nemyslel tyto odborníky ale / pana Zdeňka Jandu, majitele firmy Cimbu Autosport který se upravami a zejména chiptuningem zabývá už od konce osmdesátých let / Zdeněk Janda spolupracuje se zhruba devadesáti značkovými i nezávislými autoservisy, jak v článku popisuje deaktivaci  Stop-start  . Proto když se k této fintě vyjádřil na www.garáž.cz hned se ozvala Škodovka a ohradila se proti tomuto článku. To je jasný, že jsou nasraní, že jim to někdo prokouk a jde ten Stop-start lehce a jednoduše obejít vyřadit z provozu...

Vloženo (editace)

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Editováno: , autor: thejohndoe
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Vloženo
před 15 hodinami, thejohndoe napsal:

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Kamaráde máš recht a souhlasím s tebou..Stále tahat prodlužovák a dávat baterku na nabíječku To mě může ..... Ono stačí v domáctnosti mobil a já budu ještě hlídat baterku v garáži abych druhý den vyjel... To jo !

Vloženo
před 8 hodinami, Josef177 napsal:

.. jo omlouvám se .Soryy

Co sorry? A uděláš znovu stejný přestupek? A v dalších tématech také. To je opravdu na pováženou... Zasloužená odměna je na cestě.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravím, zkusil jsem dnes to samé, co je v návodu v prvním příspěvku. Konektor jsem našel na mínusu, poměrně lehce odpojil a šel nastartovat...ale nikde mi nic nehlásilo. Tlačítko de/aktivace fungovalo, display psal aktivováno, nebo deaktivováno...očekával jsem tu chybu...Dík

 

Vloženo

Chyba se objeví až v okamžiku, kdy jsou splněny podmínky pro vypnutí motoru, tj. v okamžiku, kdy by start-stop motor vypnul. Tlačítko se pouze tváří, že funguje, ale žádnou funkci po odpojení konektoru neplní.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...