slots Vloženo 6. Květen 2020 Vloženo 6. Květen 2020 Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%. 2 Citovat
xtrack Vloženo 9. Květen 2020 Vloženo 9. Květen 2020 (editace) Tak asi už tuším kde je problém s aktualizací infotainmentu a odpojeným štekrem z baterky? Problém v tomto případě je, že auto skutečně neví na kolik je baterie nabitá a aktualizaci map, infotainmentu ap. přeruší po vypnutí motoru. Čili nepokračuje dál a neždíma baterii. Update pokračuje opět po nastartování. Říkal jsem si, proč se první týden Scala pořád aktualizuje.... Štekr mám prozatím odpojený než mě Ferda poladí rekuperaci a vypne nesmyslný start/stop. Editováno: 9. Květen 2020, autor: xtrack Citovat
csabac Vloženo 9. Květen 2020 Vloženo 9. Květen 2020 @xtrack ked nemam navi, tak nema co sktualizovat, ci? Citovat
xtrack Vloženo 9. Květen 2020 Vloženo 9. Květen 2020 @csabacChodí tam i aktualizace ostatního softu infotaimentu, určitě loga stanic, zabezpečení pro connect, určitě ti tam něco chodí i bez navi. Citovat
asdf7890 Vloženo 30. Srpen 2020 Vloženo 30. Srpen 2020 Kdyz budu mit odpojeny konektor od "meraku proudu na minus polu baterie", tak pri nastartovanem motoru si muzu nekde v menu infotainmentu zkontrolovat stav aktualizace a pripadne si vynutit a spustit sam aktualizaci infotainmentu? Citovat
Redfish Vloženo 16. Listopad 2020 Vloženo 16. Listopad 2020 Můžete mi prosím někdo poradit, jak odpojit ten konektor z mínus pólu baterie? Zkoušel jsem jej opatrně vytáhnout, ale drží dobře. Je tam i taková šedá pojistka, povytáhl jsem a pořád to nejde, Nechci něco na silu urvat. Díky za pomoc. Citovat
Martab Vloženo 16. Listopad 2020 Vloženo 16. Listopad 2020 Myslím že ta šedá pojistka se musí vytáhnout a potom ještě stisknout před vytažením konektoru. Citovat
Redfish Vloženo 17. Listopad 2020 Vloženo 17. Listopad 2020 V 16. 11. 2020 na 11:16, Martab napsal: Myslím že ta šedá pojistka se musí vytáhnout a potom ještě stisknout před vytažením konektoru. Potvrzuji, že konektor jsem odpojil přesně tak, jak jsi radil 👍 Dik. Citovat
Josef177 Vloženo 30. Listopad 2020 Vloženo 30. Listopad 2020 V 20. 4. 2020 na 13:15, pasat napsal: https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null Pasat - díky, článek na www.garaz.cz i když vyšel už v dubnu stále tam je...Nyní jsem si ho přečetl a jsem už přesvědčen (když to tvrdí odbornik ) že se tomu dá věřit a s tím odpojením konektoru . Pasat- díky užitečná zpráva. Většina určitě ten článek nečetla a já až nyní. Citovat
ben06 Vloženo 30. Listopad 2020 Vloženo 30. Listopad 2020 Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. Citovat
Josef177 Vloženo 30. Listopad 2020 Vloženo 30. Listopad 2020 před 18 minutami, ben06 napsal: Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. Jo jasný.... Já jsem nemyslel tyto odborníky ale / pana Zdeňka Jandu, majitele firmy Cimbu Autosport který se upravami a zejména chiptuningem zabývá už od konce osmdesátých let / Zdeněk Janda spolupracuje se zhruba devadesáti značkovými i nezávislými autoservisy, jak v článku popisuje deaktivaci Stop-start . Proto když se k této fintě vyjádřil na www.garáž.cz hned se ozvala Škodovka a ohradila se proti tomuto článku. To je jasný, že jsou nasraní, že jim to někdo prokouk a jde ten Stop-start lehce a jednoduše obejít vyřadit z provozu... Citovat
thejohndoe Vloženo 30. Listopad 2020 Vloženo 30. Listopad 2020 (editace) Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek. Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší. Editováno: 30. Listopad 2020, autor: thejohndoe 2 1 Citovat
Josef177 Vloženo 1. Prosinec 2020 Vloženo 1. Prosinec 2020 před 15 hodinami, thejohndoe napsal: Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek. Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší. Kamaráde máš recht a souhlasím s tebou..Stále tahat prodlužovák a dávat baterku na nabíječku To mě může ..... Ono stačí v domáctnosti mobil a já budu ještě hlídat baterku v garáži abych druhý den vyjel... To jo ! Citovat
Pawouk Vloženo 1. Prosinec 2020 Vloženo 1. Prosinec 2020 @Josef177 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora! Citovat
Josef177 Vloženo 2. Prosinec 2020 Vloženo 2. Prosinec 2020 před 14 hodinami, Pawouk napsal: @Josef177 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora! .. jo omlouvám se .Soryy Citovat
Dodi 15 Vloženo 2. Prosinec 2020 Vloženo 2. Prosinec 2020 (editace) Tady je někdo zralej na banán. A ještě tě má u zadele. To je asi provokatér :-). Musel jsem. :-) Editováno: 2. Prosinec 2020, autor: Dodi 15 text Citovat
Pawouk Vloženo 2. Prosinec 2020 Vloženo 2. Prosinec 2020 před 8 hodinami, Josef177 napsal: .. jo omlouvám se .Soryy Co sorry? A uděláš znovu stejný přestupek? A v dalších tématech také. To je opravdu na pováženou... Zasloužená odměna je na cestě. Citovat
misa.jazz Vloženo 6. Květen 2021 Vloženo 6. Květen 2021 Zdravím, zkusil jsem dnes to samé, co je v návodu v prvním příspěvku. Konektor jsem našel na mínusu, poměrně lehce odpojil a šel nastartovat...ale nikde mi nic nehlásilo. Tlačítko de/aktivace fungovalo, display psal aktivováno, nebo deaktivováno...očekával jsem tu chybu...Dík Citovat
dafro Vloženo 6. Květen 2021 Vloženo 6. Květen 2021 Chyba se objeví až v okamžiku, kdy jsou splněny podmínky pro vypnutí motoru, tj. v okamžiku, kdy by start-stop motor vypnul. Tlačítko se pouze tváří, že funguje, ale žádnou funkci po odpojení konektoru neplní. Citovat
misa.jazz Vloženo 10. Květen 2021 Vloženo 10. Květen 2021 Potvrzuji, vše OK. Jen doplním, že "chyba" se zobrazí jen jednou po každém startu a i když dojde během jízdy několikrát ke splnění podmínek, tak už bez hlášení chyby. Citovat
medveka.svp Vloženo 14. Květen 2021 Vloženo 14. Květen 2021 Dobrý den,nezkoušel někdo přemostit nebo úplně vyměnit kabel k - pólu.V Citovat
milanxx Vloženo 14. Květen 2021 Vloženo 14. Květen 2021 To by nefungovalo. Jednotka na - polu by detekovala 1/2 proud. A to by byl závažný problém. Citovat
medveka.svp Vloženo 19. Květen 2021 Vloženo 19. Květen 2021 Když dojde k odpojení konektoru ,tak taky nic neměří. Systém nedostává žádné údaje o procházejícím proudu.Napětí se snímá asi někde jinde.V Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.