Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vycházím z koncernových školících materiálů, takto je to tam prostě uvedeno. A ne jenom v jednom. Jedině, že by to časem odladili trochu jinak, anebo jsou splněny některé důležité z podmínek (pravděpodobně na požadavek točivého momentu?) a na ty další už to nebere ohled. Nicméně o tom se tam nikde nic nepíše.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
V 17. 6. 2020 na 18:02, ekr napsal:

To stejné 12/2019 a taky neskáče, tak jsme už 2 spokojení, ACT vnímám hlavně uchem, změní se zvuk motoru.

Mam octavii vyrobenou posledni tyden v listopado 2019 1.5TSI ACT. Take jsem se bal klokana. Kdy jsem sledoval nejake zaskubnuti? Kdyz jsem nastartoval a hned se rozjel. Ted nastartuji,pockam 5 vterin, hlavne kdyz vim, ze z prace odjizdim do kopce a pred odjezdem mirne 2x proslapnu plyn, aby zacla mazat a ustalily se otacky a v pohode. Pred tim jsem mel fusiona a ten cukal i v teplem pocasi.....

Tak dle me jsme rozmazleni, sednout a hned jet. To si pamatuji otcova favorita jak si nechal predelet automaticky sitic aby usetril. Proste sitic, nastartovat a hned nevypinat. Diky ekologii se musi vypnout i kdyz je auto studene. A proto klokan..?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.

Vloženo
před 18 minutami, abc6 napsal:

Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.

Mám MB 220 cdi 110 kW, teď máme novou octu 1.5 tsi 110 kW a podle mě velice povedené motor. Vypínání válců poznám pouze podle ikony. Toť můj názor. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Vloženo
před 6 minutami, langusta napsal:

Mám MB 220 cdi 110 kW, teď máme novou octu 1.5 tsi 110 kW a podle mě velice povedené motor. Vypínání válců poznám pouze podle ikony. Toť můj názor. 

Rozumím je to věc názoru, stačí se jen zaposlouchat, přeji mnoho šťastných vibračních kilometrů ?

  • Pozitivní 1
  • Negativní 4
Vloženo
před 1 hodinou, abc6 napsal:

Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.

Naprosto souhlasím svámi já toto auto vlastnil a už když sem ho vezl z showroomu tak sem si říkal že je něco divné a po 3 měsících sem auto prodal je to nejhorší motor od koncernu teď zvažuji koupit hondu CR-V nebo Toyotu Rav4 

Vloženo

Taky si nevšímám přepínání do dvou válců. Dokonce jsem se na to snažil i zaměřovat, takže jízda bez rádia a uši nastražené na každý divný zvuk. (A že je mám kvůli problémům v pronajatých bytech fakt vycvičené), ale nic. Vibrace taky neznám. V Octávii jsem znal vibrace v autě do volantu jen ve služebním TDI s DSG, které ten motor tak podtáčelo, až se to auto fakt rozvibrovalo, jak se to zoufale snažilo přežít. S TSI jezdím na sportovní režim, takže spíš řeším to, že občas musím přeřadit výš já, protože auto si stále drží nižší rychlost, ale pak to mou volbu drží, proti opačnému problému s režimem D.

 

Ale je zajímavý, že někdo má potřebu se zaregistrovat a napsat jediný příspěvek k tomuhle tématu...

  • Líbí se mi 2
  • Díky 4
  • Negativní 1
Vloženo
před 49 minutami, mimous napsal:

Taky si nevšímám přepínání do dvou válců. Dokonce jsem se na to snažil i zaměřovat, takže jízda bez rádia a uši nastražené na každý divný zvuk. (A že je mám kvůli problémům v pronajatých bytech fakt vycvičené), ale nic. Vibrace taky neznám. V Octávii jsem znal vibrace v autě do volantu jen ve služebním TDI s DSG, které ten motor tak podtáčelo, až se to auto fakt rozvibrovalo, jak se to zoufale snažilo přežít. S TSI jezdím na sportovní režim, takže spíš řeším to, že občas musím přeřadit výš já, protože auto si stále drží nižší rychlost, ale pak to mou volbu drží, proti opačnému problému s režimem D.

 

Ale je zajímavý, že někdo má potřebu se zaregistrovat a napsat jediný příspěvek k tomuhle tématu...

Zdravím, nemám tedy volbu jízdních režimů ale ze zkušeností od jiných uživatelů, jsem také zaznamenal názor že právě v režimu sport toto není tak pozorovatelné. Každopádně slyšet to bylo, nebo jsem měl smůlu na špatný kus. Nicméně slyšet to lze i u Octavie 4 generace s tímto motorem.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Mám dotaz ohledně nastavení rozvodů u 1.5 tsi 110 kw DPCB. Nemáte s tím někdo zkušenost? Zakoupil jsem 4 měsíce starýho superba, dostalo to ránu na spodní řemenici. Novou kliku bych měl, ale nemám bohužel zkušenosti s tímto motorem🤔

Editováno: , autor: Miroslav 122
Vloženo
před 22 minutami, Miroslav 122 napsal:

Mám dotaz ohledně nastavení rozvodů u 1.5 tsi 110 kw DPCB. Nemáte s tím někdo zkušenost? Zakoupil jsem 4 měsíce starýho superba, dostalo to ránu na spodní řemenici. Novou kliku bych měl, ale nemám bohužel zkušenosti s tímto motorem🤔

Zdravím Miroslave, osobní zkušenost s opravou nemám ale právě kvůli obávám že by se něco podobného mohlo v budoucnu stát, a to na základě projevu motoru při jízdě a celkového projevu motoru, jsem raději vůz ihned prodal, najel jsem pouze 3800 km a to jsem vůz kupoval zcela nový. Neštěstí je již pryč z domu. S pozdravem Josef. 

Vloženo
před 16 minutami, abc6 napsal:

Zdravím Miroslave, osobní zkušenost s opravou nemám ale právě kvůli obávám že by se něco podobného mohlo v budoucnu stát, a to na základě projevu motoru při jízdě a celkového projevu motoru, jsem raději vůz ihned prodal, najel jsem pouze 3800 km a to jsem vůz kupoval zcela nový. Neštěstí je již pryč z domu. S pozdravem Josef. 

Děkuji za informaci 👍  no tento má pouhých 1570 km. No já se právě rozhoduji buď na výměně klikové hřídele, s tím, že bych musel někam motor odvézt za účelem nastavení rozvodů. Nebo výměna celého motoru a budu mít jistotu, že se tam nic časem nebude projevovat 🙂

Vloženo

Ahojte, keď som si po mnohých rokoch opäť vyberal Škodu, začaroval mi Kamiq. V januári 2020 , kedy bolo možné vybrať z celej ponuky motorov som sa rozhodol pre 1,5 benzín  s manuálnou prevodovkou. Počas výroby a dodaním uplynulo 5 mesiacov a v tejto dobe som sa dočítal o možných problémoch so skákacím   autom. Preto som sa dotazoval u výrobcu i dodávateľa , ktorí ma ubezpečili, že bol upravený softvér. Od dodania auta 06/20 podnes po odjazdení 6783 km som doteraz nemal žiaden problém so skákaním , či podobnými záležitosťami. Čo sa týka motora a vypínanie dvoch valcov moja skúsenosť je , že 

- nikdy som necítil žiaden moment, kedy sa válce vypli, alebo zapli. V žiadnom prípade nejaké trasenie, či podobné veci.

- ukazovateľ spotreby mám neustále zapnutý a pri odpojení valcov vždy poklesne spotreba a to min. o pol litra. 

Samozrejme ako vždy prístroje sú prístroje, no dnes je spotreba pri svižnej jazde na cestách mimo mesta /tu nejazdím iba prechádzam/ a diaľniciach okolo 6,3 l na 100 km a to jazdím naozaj na hranici zákona. V obci, ak teda cez ňu idem , /tu samozrejme do 50 ky/ ukazuje pri jazde na dva valce 2,5 - 3 l čo je naozaj významná vec.  

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravim, souhlasim s prispevkem od autora abc6. Mam noveho golfa s motorem 1.5 tsi a manualem. Najeto 3tis km. Zvazuji ze auto pujde z baraku. Rano to skace a to dumeni a vibrace je na pest do palubovky. Ptal jsem se v servisu a klasicky odpal typu "pane jste prvni kdo si stezuje, zadne problemy s tim nejsou". Volal jsem na profichiptunning zda by nesli zvednout otacky pro act z 1400 na cca 2600 rpm za min protoze v techto otackach uz je to snesitelne, ale bylo me receno ze jim vola spoustu lidi, ze to chteji vypnout ale oni zatim nemaji reseni. Firma cimbu.cz to pripravuje. Ten kdo to neslysi tak je podle me hluchej nebo si to nedovedu logicky vysvetlit. Resi to (klokana a act) lidi v Uk, spanelsku, nemecku, vsude. Jsou nastvani. Otazkou je co misto toho koupit....

Vloženo

Jeste takto, na klokana byl vydan update softwaru, ktere moje auto jiz ma z vyroby. Auto neskace tak jak skakali prvni auta s tomto motorem, presto pri studenem motoru tam trosku klokan  porad je a neni uplne snadne se s tim rozjet, motor nezdechne ale skacete jak v autoskole. Klokan po zahrati zmizi, takze s tim bych zit dokazal. Ale act rezim a jeho duneni chapu jako podvod od VW. Mazda to ma taky u motoru 2.5 a taky par lidi pise ze to duni a vibruje. Pokud neverite zkuste pohledat na cz forech, pokud trosku umite anglicky tak staci napsat 1.5 tsi vibration and noisy a mate hodne negativnich komentaru od lidi z evropy. Pokud opomenu act a klokan tak pecka a nemam vyhrady. 

 

Vloženo

Mazda to má i u 2.0, auto našich nijak neduní, proste asi jiný kus, ale jasné, ty mas jasno ze všichni kdo v tom kdy jeli jsou hluší...  

ACT úmysl deaktivovat myslím @motorpower, pokud se nepletu, psal to už zde v nějakém příspěvku.

Vloženo

Mal som možnosť jazdiť s týmto motorom v Scale aj OIV a dunenie som nepostrehol. Sluch mám v poriadku.

Motorpower zmienil deaktiváciu ACT o 4 príspevky vyššie.

Vloženo

ono je to spíš cítit než slyšet . jako jet s normálním motorem na vyšší stupeň s 2000 otáček do kopce. je cítit jak se ten motor trápí .  šlápnout víc na plyn tak se  samozřejmě 4 válce aktivují, ale při ustálené/plynulé  jízdě a postupné potřebě vyššího výkonu (kopec, nižší otáčky) se to  ne vždy přepne včas a pak je cítit jak ty dva válce v nižších otáčkách na ten výkon nestačí. Ty dva válce by se měly aktivovat tak nad 3000 otáček a rychlosti nad 100 km. Tedy v reálu někde na dálnici nebo prázdné výpadovce . Ve měste nebo při nižších rychlostech to vyloženě ser..vadí. Jako motor perfekt a ted s možností deaktivace bych ho pořídil znovu.

Vloženo

Možná je to tím DSG, ale u našich se ten motor nad 3tis dlouhodobě dostane až někdy kolem 170tacho... A v kopci si DSG většinou sama podřadí a s tím se deaktivuje i dvouválcový režim, to možná bude dělat ten rozdíl.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Rovnako mam ten motor 1.5 TSI s DSG, a pri normal rezime su tie vibracie velmi neprijemne a cukanie pri vypinani valcov rovnako citit. Nahodou neexistuje nejaka moznost updatu SW motora? Mate to uz niekto poriesene? Lebo ked to porovnam s 1.4 TSI, toto je tragedia...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...