Přejít na obsah

Konektor odpojen - Inteligentní dobíjení?


Real

Doporučené příspěvky

Jezdím s odpojeným kablíkem a sledoval jsem napětí při dobíjení, které kolísá mezi 13,7V - 14,7V . Funguje tam teplotní čidlo, které reguluje napětí dle venkovní teploty. V létě padá až ke 13,7V a mrazech 14,7V. Důležité je, že baterie je neustále dobíjena. S inteligentní nabíjením je degradována nestálým vybíjením.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Připojením káblíku se vše vrátí, diagnostika nic nevykazuje a to jsem byl v AS i s reklamacemi. Na zimu jsem ho vrátil, odpojení nemá smysl, protože venkovní teplota stejně potlačí debilní nabíjení i podle V-metru v zapalovači. Za pár týdnů mě končí 5letá záruka, baterka má v klidu trvale pod 12V s káblíkem i bez káblíku a to ji dokrmuju lídlovkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jezdil jsem se zapojeným káblíkem na mínus pólu baterie 5 let. Po 4 letech se odporoučela původní baterie, dal jsem novou, nakódovala se a více než rok byl celkem klid. Občas jsem baterku oživil a jezdilo se. Nyní ale po nedávném dobíjení před dovolenou na horách a následném ujetí 2000 Km se mi při startu objevila hláška o nefunkčím parkovacím systému, což znamená, že baterie nemá dostatečnou kapacitu a odpojuje určité okruhy. Po změření napětí jsem naměřil 12,2V. Zkusil jsem odpojit kabel od "inteligentního dobíjení" a světe div se, po dvou normálních 50 Km jízdách má najednou baterie 12,7V . Jedinou vadou na kráse je občasná hláška o chybě start/stop systému, ale to přežiju. Takže za mě je toto super fíčurina na ničení baterie nikoli aby se něco vydrželo delší dobu !  

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ja koupil Passat B8 2020 s najezdem 52tis a po par tydnech sem nenastartoval, takze panika, co na tom uz odeslo. Pak sem narazil na tohle forum,  baterku sem nastesti jeste nabil, odpojil sem tu hruzu "inteligentni nabijeni" a od te doby je baterka jako nova. Vuz jezdil kratsi trasy uz v DE a svete div se, v cca 35tis byla uz menena baterka, takze se tim nesmyslem ta baterka podle me znicila. Mel sem Hyuinda i30 a v 85tis baterka puvodni jela jak lusk. Kdyz sem jel do AS prehrat SW, tak sem to zapojil a nikdo nic nerikal, takze je to uplne v klidu to odpojit.

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...