autospravca Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Zrejme sú vadné brzdové kotúče(predné). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 by mu to buchotalo stale, nie len na snehu, nie? teda ked ma tendenciu auto zablokovat kolesa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Zdravim . .jen bych se chtěl zeptat zda je normalni to dosti veliké bouchani do brzdového pedálu na sněhu i na mokru .. snad to ABS je ale jsou to fakt mordy do nohy . diky za odpovedi Mohol si napisat aj presnejsie :smich: Ake to je auto+pocet najazdenych kilometrou. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 taky bych to viděl na ABS. na suchu to asi nedělá,viď?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 kotouce byt zkrouceny muzou, ale to by mlatilo celym autem, skripalo a blbe brzdilo a ne bouchani do pedalu. Je ale fakt, ze pojem bouchani do pedalu muzeme chapat kazdy jinak. Taky to vidim na ABS. Pokud na pedal tlacis silne, tak i subjektivne vic kope. Ze se ti blokujou kola a zabira ABS bys ale mel poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Jj obcas to fakt kope Prijde mi ale, ze je to ABS dost citlivy a zabira dost brzo, tim myslim, ze i obcas na suchu, kdyz je na silnici trochu sterku, co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 jj to je ABS taky mi to dělá ale taky jen na sněhu nebo na náledí pokuď je sucho tak nic,ptal jsem se mechanika a taky se tím projel a sám řekl že to je ABS že tak funguje a taky sem se díval ajak brzdí a kola jdou přerušovaně tak si myslím že žádnou závadu hledat nemusíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Taky si myslím, že to bude jen ABS. Nedávno jsem viděl nějakej motoristickej pořad a tam ukazovali rozdíl při brždění s ABS a bez na sněhu. Byl tam záběr přímo na nohy řidiče a bylo vidět, že se mu při brždění docela viditelně chvěla noha. Je to právě ABS, které je prý cítit na pedálu takovým jako boucháním do nohy a specifickým zvukem. Dneska jsem to zkoušel na velký zasněžený ploše. Dost prudce jsem sešlápl brzdu a bylo cítit poměrně velké bouchání nebo pulzování do nohy. Na chvíli se třeba kolo zablokovalo, ale hned se zase roztočilo. Teda doufám, že to chvilkový zablokování kola je normální. Je pravda, že auto zastavilo poměrně brzy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 jj je to normalni. kdyz to na snehu/ledu/slizu ap. zadupnes bez abs, tak jedes jak sane porad ve stejnym smeru a skarpa te nemine. ABS brzdi prerusovane, takze se da zatacet. ) S tou citlivosti. Je fakt, ze staci, kdyz brzdis na nejaky nerovnosti. Jak se jedno kolo uterhne, tak zareaguje ABS a jakoby to na chvilku prestane brzdit. Nez sem s ina to zvykl, tak me to docela vylekalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 No brzdit to brzdi stale Blacky, nie prerusovane. Len sa snazi nezablokovat koleso. Aj ked na velmi klzkom povrchu alebo ak je rychlost uz velmi nizka, koleso sa zablokuje na desatinu sekundy. Nie su v auch take dokonale snimace, ktore by to vedeli rozpoznat na miliontinu sekundy. Ale stale je to nebe a dudy v porovnani s autom bez ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 nebudem se preci hadat o setinky sekundy. Ten system proste snizi tlak brzdove kapaliny, aby se kolo nesmykalo, takze de-fakto brzdi min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 (editace) Ale ano, ja viem ze vies. Len som trosku do teba stuchol. Editováno: 8. leden 2009, autor: RomanKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 jj ja se usmivam neboj. vzdyt preci. "Romanko má velkou hlavu, jak pytel od banánů, Romanko se v davu neztratí, když se mu holky smějou, prachy ho v kapse hřejou, jednou si všechny zaplatíííííí" hihihih KABÁT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 No brzdit to brzdi stale Blacky, nie prerusovane. Len sa snazi nezablokovat koleso. Aj ked na velmi klzkom povrchu alebo ak je rychlost uz velmi nizka, koleso sa zablokuje na desatinu sekundy. Nie su v auch take dokonale snimace, ktore by to vedeli rozpoznat na miliontinu sekundy. Ale stale je to nebe a dudy v porovnani s autom bez ABS. Řídící jednotka systému ABS neustále zjišťuje aktuální rychlost každého kola. Z rychlostí dvou diagonálně umístěných kol určuje tzv. referenční rychlost vozidla, kterou porovnává s otáčkami kol . Tímto neustálým porovnáváním se zjišťují aktuální zrychlení, zpomalení a skluz každého z kol. Pokud dojde ke snížení rychlosti některého z kol pod stanovenou hodnotu oproti referenční rychlosti, řídící jednotka odpustí bez ohledu na polohu brzdového pedálu tlak z brzdového systému pomalejšího kola a ihned po jeho roztočení opět tlak napustí zpět. Tuto akci jsou systémy ABS schopné opakovat několikrát za sekundu a to po celou dobu brzdění až do minimální rychlosti 4 km/h, kdy se systém ABS sám odpojuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 jj diky za doplneni informaci. O tech 4km/h sem to nevedel. Takze teoreticky pokud se auto bude sunout po ledu do 4km/hm tak budou kola zablokovany? ( tzn ve smyku?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 S tou citlivosti. Je fakt, ze staci, kdyz brzdis na nejaky nerovnosti. Jak se jedno kolo uterhne, tak zareaguje ABS a jakoby to na chvilku prestane brzdit. Nez sem s ina to zvykl, tak me to docela vylekalo. Jj, presne tohle jsem myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 (editace) Veru je to tak blacky...bude sa sunut v urputnej 4km/h rychlosti dole kopcom so zablokovanymi kolesami. Je to logicke, kedze by sa ti automaticky brzdy odpojili keby si stal na kopci a mal zapnuty motor. By ti auto nebrzdilo. Preto ta minimalna 4km/h rychlost. Ale bolo to pekne napisane Misubaro...skoro by som povedal ze si to z niekade okopcil...dufam ze to nie je plagiatorstvo. Editováno: 8. leden 2009, autor: RomanKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Chlapi potrebujem poradit. Asi navystiznejsi popis problemu by bol ze brzdovy pedal je "dlhy". Pred tym stacilo pedal jemne potlacit, teraz ma na moj vkus velku drahu a to ma dost irituje minule som skoro nabral branu. Neviem kedy sa to stalo, obycajne velmi nebrzdim. Zhodil som pre istotu predne koleso, ci nahodou uz niesu platnicky v haji, ale mojim laickym okom sa mi zda ze este su OK. Zaroven som si vsimol zlastnu mozaiku na kotucoch. Ked sa po nej prejde prstami citit trochu "hrbol". Cim to moze byt ? Zavzdusnene ? Stara kvapalina (kedy sa vymiena?)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 kotouce i desticky mas OK. Ty "obtiskle" desticky na kotouci jsou taky normalni. Kapalina by se mela podle vyrobce menit po 2 letech. Pokud ma pedal delsi krok, tak by to nejakym vzduchem v systemu byt mohlo. Doporucuju nechat v servisu vymenit, nebo min zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 No auto bude mat o 2 mesiace 2 roky, mozno ich presvedcim nech to spravia hned. Len nechapem ako by sa tam ten vzduch dostal sakra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 mno pokud je to tim, tka to bude nejaka zavada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Tak dnes idem s tym do servisu, spominali, ze mozno nejaka rurku bude treba vymenit. Inak na moju ziadost preflashnut RJ motora, bez protestov poznacili do zosita, ze to treba spravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Zhodnotili, ze je vsetko v poriadku, skontrolovali podtlak, odvzdusnenie a nastavili rucnu. Prejdem 20km vystupim z auta zo zadneho laveho klesa dym, ziara ako pri brzdeni v F1. Ked dam auto na zdvihach s uvolenou rucnou, lave koleso ledva pretocim, kotuc jemne do modra, prave koleso sa toci v pohode. Myslim, ze ma chyta infarkt. A neviem ci mam risknut v tomto stave 20km do servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 no teda. Nejriv tam zavolej. Servi technika a at si okamzite pripravi novej kotouc a desticky. Pak tam opatrne zajed a poradne jim prozen perka. Hajzlici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.