Přejít na obsah

servisní prohlídka


Bajza

Doporučené příspěvky

Zajímalo by mě jakou máte zkušenost se servisní prohlídkou po 30000km ( 2 roky)u OII 1,9 TDI a výměnou oleje. Dolívám Shell 507 00, ale cena je šílená v servisu je asi 960Kč.

Kolik vás stála prohlídka s výměnou oleje, jak dlouho trvala , jestli vás u toho nechali.

Dál by mě zajímalo zda je možné si přivést svůj olej.

Kolik toho oleje se tam vlastně leje- kolik ho koupit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co znamena prohlidka po 30 000km(2 roky). zes najel po dvou letech 30tis? jestli ano, asi bych penize za olej moc neresil.

jinak na oleji nesetrim, ale s vymenou v servisu nemam zkusenost moc dobrou. svuj olej si asu privest muzes a to jestli te u toho nechaj zalezi na dobry vuli servisu. oleje se vejde asi 4l pokud vim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky tomu dotazu úplně přesně nerozumím. Nevím, jestli tam máš Long life, ale v tom případě bych přešel na pevnej interval. Na trhu je řada olejů odpovídající klasifikace (pro TDI PD), jejichž cena je kolem 250,- Kč za litr a kvalita srovnatelná, ne-li lepší. Pokud si přineseš vlastní, asi radostí skákat nebudou. To se zeptej tam. Nicméně, pokud je to po dvou letech, tedy po záruce, nic tě přeci nenutí, jezdit do autorizovanýho servisu, kde tě takhle odřou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mně tam take nalili ve znackovem Skoda servise Shell Long live a jen za olej jsem zaplatil 4500 Kč. Kdyz jsem pak hledal kolik stoji litr oleje na Internetu nasel jsem zasadni rozdil. V servise stál litr oleje 900 Kč na Internetu 650 Kč. Další rozdíl je, že nevíš jestli ti do motoru nalii skutečně všechen olej úplně nový nebo si "ulili" litr nebo dva pro sebe a dolili to necim levnejsim.

Zaver- olej si od priste menim sam . Nulovani servisnich intervalu mi za 100 Kč udělá jeden místní autoopravář vlastnící potřebný software a hardware.

Editováno: , autor: tichotovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nulování servisních intervalů je i na O II možný, alespoň to tak píšou v manuálu k autu. Jinak nevím, ale asi by to chtělo ty razítka i potom, nejen v záruce, protože pak jde o záruku mobility, kterou by snad měla škodovka měla garantovat, ale podmínkou jsou právě potvrzené povinné servisní prohlídky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promenlivej interval si auto "pocita" samo, vychazi to na +- tech 30tis km, ale nikdy ne presne. me to vychazi vetsinou na min(ale radove desitky km)

jinak s tou vymenou oleje v garazi, no jak uz bylo receno, nemas razitko v servisce a kdyz bych kupoval auto, tak bych byl asi dost obezretnej bez razitek. i kdyz ted me tak napada, co kdyz by prijel na garanci a rekl, ze si olej vymenil sam? tak by mu mohli udelat zbytek a pak proste v servisce nezaskrtne vymenu oleje. to by neslo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, naša O2 bola pri preberaní prekódovaná na pevný interval, lebo odborníci v servise to tak odporučili - že aspoň prvú výmenu dať po 15tkm. Ok, spravila sa prvá prehliadka, dal sa Longlife a auto sa prekódovalo na predĺžený interval s tým, že ďaľšia prehliadka bude o 45tkm.

Ale tudle-nudle - na tacho svieti 27tkm a maxidot už pindá na výmenu oleja o 2700km. Buď je niečo zle, alebo fešáci zabudli nakódovať predĺžený servisný interval. Nezdá sa mi, že predĺžený interval by sa skrátil o polovicu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proměnlivý interval se bude týkat jen oleje, je to tak? Jinak předpokládám, že mně tam budou chtít vidět kvůli ostatním věcem každé dva roky..pravidelně..

Teď mi to píše, že zbývá 11000 km a cca 150 dní. To vychází jak na cca 30000 km tak i na rovné na dva roky..čeká mně první garančka.

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzel nevim, kolik se za 30tis a 60tis km garanci platilo(nebude to asi nic zasadniho), ale jestli to udelaj na pockani, to si nejsem jistej. ono na ty prvni garanci se toho moc nedela, meni se filtry, kontrolujou desticky. narocnejsi je to podle me az v 90tis, kdy se delaj rozvody. brzdovka by se mela menit po dvou letech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzel nevim, kolik se za 30tis a 60tis km garanci platilo(nebude to asi nic zasadniho), ale jestli to udelaj na pockani, to si nejsem jistej. ono na ty prvni garanci se toho moc nedela, meni se filtry, kontrolujou desticky. narocnejsi je to podle me az v 90tis, kdy se delaj rozvody. brzdovka by se mela menit po dvou letech.

Jestli se nepletu tak dle údajů výrobce se u O2 na PD motorem rozvody dělají až ve 120 000 km a to jen řemen. Samozřejmě je možné a asi i rozumné nechat udělat dříve, o tom určitě polemizovat nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na fakturu blbe? To se muze stat pouze jednou za 500 let. Jako povoden 2002, coz neni vyjadreni poctu udalosti v tomto casovem useku, ale pouze statistika. :D

Ja tam totiz nevidim zkousku brzd a tlumicu, na jejimz zaklade by ty brzdy cistili. U skoro vsech prohlidek me octy jsem byl, tak vim o cem mluvim. Zalezi ovsem na servisu.

Treba to zde nekdo vysvetli, ale ja vychazim z vlastnich zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem minulý týden absolvoval prohlídku po 30 tisících.

Faktura v náhledu - bral jsem o 1 litr více a nechal jsem to umýt neboť t o před týden lalovali PZ dveře a dělali dostřik.

Jinak vidíte co a jak a na konci sumu! Je to pro Vaši představivost.

:o tak to sem myslel ze to bude min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...