Přejít na obsah

Kamiq facelift 2023


Jan R.

Doporučené příspěvky

před 22 hodinami, Petr Svetr napsal:

Z linek sice vyjíždějí, můj výroby v šestém týdnu, ale expedice se nekoná, prý nejdříve osmý týden, podobně jako u S IV. Že by něco kvůli začátku prodeje u VW?

 

V úterý 6.2. je oficiální představení v ČR pro novináře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jelikož jsem nikdy neuvažoval koupit si auto v Německu, je mi to vcelku jedno, protože s tím nic stejně nenadělám. Údajně mělo mít Monte Carlo elektrická sedadla, u řidiče s pamětí, což by prý mohlo být od modelové péče. Co jsem slyšel i toto je o počtu  homologací a Německo je holt mnohem větší a i náročnější trh. 

 

Jinak na klíček jsem se ptal IA odpověděla mi: Podle mých informací, faceliftovaná verze Škody Kamiq bude mít nový typ klíčku, který se podobá tomu z modelu Superb. Klíček bude mít zasunutou planžetu, kterou lze vysunout stisknutím tlačítka. Klíček bude také mít tlačítka pro dálkové ovládání zamykání a odemykání dveří. Tento typ klíčku je považován za modernější a praktičtější než starý vyklápěcí klíček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nikdo neví, po opravdu velkém šťourání na všechny možné strany mi bylo řečeno, že doufají, že auta která jsou vyrobena, ale nekompletní, tak že budou k expedici do konce března. Pozor, nejedná se jen o světla, chybí některým Kamikům i nárazníky, nějaké lišty v interiéru a některá kola. Není to tedy jen o matrixech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už bylo příznané, kde je hlavní zakopaný pes, je to virtuální pedál. Objednaná a vyrobena auta s virtuálním pedálem by měla být postupně expedována s deaktivivanym pedálem s tím, že až bude k dispozici nový sw, budou svolávána a virtuální pedál bude po aktualizaci přizpůsobeného sw na autech znovu aktivován. 

 

Takže ta auta, co jsou už u prodejců jsou auta bez objednaného virtuálního pedálu.

 

A jak se dívám, včera vyšel nový ceník a Kamiq už nemá v paketu City Premium virtuální pedál. Údajně by tam měl být, ale bude aktivován následně, proto ho neuvádějí.

 

Editováno: , autor: Petr Svetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu bych ještě doplnil ty informace ohledně toho virtuálního pedálu, které mám já od dealera :  Auta, co již byla vyrobena a jsou dodána tak mají virtuální pedál samozřejmě aktivovaný, znám takové a funguje jim...a tito mají být svolání do servisu na dočasnou deaktivaci a poté, co bude vydaný nový sw, tak jim bude dodatečně znovu aktivován..to vypadá na docela velký průser, když se mají deaktivovat i těm, co ho mají již aktivní..tento problém s tímto pedálem se týká jen Kamiqa a Scaly...

 

Ještě dodatečně  doplňuji, že údajně nový sw by měl být k dispozici až někdy v červenci, do té doby se budou vozidla dodávat s deaktivovaným pedálem a poté by se měly dodatečně aktivovat v servisech. Přikládám i ofiko dopis ze škodovky k tomuto problému.

Navíc údajně v novém ceníku, kde zmizela nabídka virtuálního pedálu a nahradilo to elektrické víko zavazadlového prostoru, tak údajně i v tomto je stále schována funkce virtuálního pedálu,tak jak psal včera @Petr Svetr jen sw deaktivována a po vydání nového sw by se měl dát pedál aktivovat.

 

 

 

 

dopis-od-skoda-auto_1.jpg

Editováno: , autor: ski1961
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím si že je to pravidlo, máme doma už několikáté auto od prvopočátku výroby a nikdy jsem tyto problémy neměl a s FL už vůbec ne. Ano, je pravda, že jsem přeskočil od prvopočátku problémovou O IV, nikoli však z důvodu toho, že bych už dopředu obával, co toho vyleze. 

 

Naopak pro mne mnohem horší a k naštvaní byla situace loni, kdy jsme v únoru přebírali osekaného Kamiqa, kdy nebyly chipy a kde co dalšího, kdy bylo plno věcí na autě v restrikcích. 

 

A co si budeme povídat, virtuální pedál není věc, bez které by se nedalo nějaký čas fungovat. Nevěřím tomu, že ho někdo používá denně. Já jestli ho použiji při otevření kufru 3× do měsíce, tak je to moc. Při zavírání tak max. 1× za měsíc a půl. 

 

Každopádně mě spíš štve to čekání, naše auto bylo vyrobeno přesně před měsícem a dodání kdo ví kdy a to jsme už skončený operák vrátili.

 

Do Kaniqa budeme ještě nechávat montovat webasto, takže zase nějaký čas. No to už bude nejspíš po zimě docela a topení nebude třeba. Ach jo. 

Editováno: , autor: Petr Svetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasim, prave to cekani na nedodelek je jeden priklad toho proc si vyckat. 
Priklad virtualniho pedaku je druhy, ano da se bez toho zit, urcite, ale proc to pousti do sveta nedodelane?!

A ty budes opet ztracet cas navstevou servisu na dodelani a opravu.

Myslim, za rok uz jsou tyto veci lepe vychytane. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu to motaš, čekání na nedodělek a virtualnizpedál je jedno a to samé a jak jsem psal, od roku 1997 kupují cca co tří roky nové Škodovky, vždy hned na začátku výroby modelu či FL,mnohdy jako předváděcí a nikdy jsem problémy nezažil. Vždy auto bylo v termínu nebo i dřív, stejně i nyní, už v říjnu, kdy se objednával mělo odhad výroby 6. až 8. KT a vyrobeno bylo v 6. KT, bohužel jako N. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...