Přejít na obsah

Rozvody 2.0 TDI 110 kW


stenly

Doporučené příspěvky

Zalezi jestli to auto mas od nova nebo jsi to kupoval starsi. Jestli to nebyl pozustatek testu vrzajiciho remenu/kladky. Nekteri mechanici namazali hranu remenu olejem a nebo pouzili moc mazadla jak bylo napsano v pripise.

 

Pokud byl/je rozvodovy remen od oleje tak bych jiste zkontroloval odkud se olej do rozvodu dostava. Pokud je to vadne gufero, tak bych jej jiste vymenil spolecne s remenem. Nerekl bych ze je to typicka zavada motorizace. Spis bych to tipoval proste na vadny kus.

 

 

 

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

U tych-to motorů je to typická zavada! 

Skoro u každého teče gufero klikovky! 

Viděl jsem to na passatech se stejným motorem, u Octavii, superba,  špatně se to diagnostikuje,ale, když předek motor a je mokrý, tak 99%je to gufero klikovky. 

Najlepši to gufero vyměnit s rozvodama. A pozor na správný montáž. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte páni. Mal by som na vás jednu otázku. Kupil som superba rv 2016 2.0tdi kod motora crlb. Auto mam nájazd 85.000km. Kedy by ste mi odporučili meniť rozvody? Jedna sa o to ze za studena mi od rozvodov idu pískave zvuky. ( vodná pumpa alebo kladka). Po zohriati to prestane. Mate prosim dajaku radu alebo skúsenosť?  Ďakujem pekne za odpoved 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presny fixni interval vymeny rozvodu je stanoven na 210tis. km. Myslim si, ze drive stejne zacne tect nebo zlobit vodni pumpa. Takze 150-180tis. km/10let bude max.

Na piskave zvuky ale byl vydan technicky buletin ktery resi nesouosost napinaci kladky. Pdle typu kladky a remenu se pak dela vymena prislusnych dilu.

 

Viz zde:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý deň na mojom superbe 3 mi ide od rozvodov taký divný pískajúci zvuk myslite že to môžu byt rozvody ? Mam na ňom najazdené 170-tisíc a je to 110kw .. v servise dnes keď som povedal že ešte môže byt palivové čerpadlo aj v háji .. a zvuky to vydáva ako keby nejaká kladka piskala .. a to hlavne nad 2-tisíc otáčkach vďaka za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Co se týče problémů s rozvody, tak se ke mně dostala informace, že Škodovka tam cpala sadu od Gates, kdy napínací kladka se po čase vyosila a poškodila rozvodový řemen, který mohl ve finále i prasknout a motor se potkat. Prý tam byly dvě řady od této firmy, kdy jedna sada měla napínák komplet železný a druhá byla v kombinaci s hliníkem. Oba napínáky jsou pořád v nabídce prodejen s ND. Ten s tím hliníkem by  měl být dobrý. Sám se na to musím podívat, za studena tam něco lehce cvrliká a díval jsem se do servisky a rozvody už byly jednou promazávány skrz nežádoucí zvuky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem mrknul na rozvody a remen od Dayco neni nijak viditelne poskozeny,krom nejakeho nazloutleho nastriku na zubech asi skrz hlucnost,bylo to ve skodovce prave skrz nejake zvuky od rozvodu. Pricitam tu barvu remene spravne servisnimu zasahu?

Edit: Tak to zbarveni bude spis polyamid,nez nejaky nastrik...tak asi v klidu.

IMG_20230614_160044.jpg

Editováno: , autor: spyke1973
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Rozvody 2.0 TDI 110 kW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...