Březen 6, 20205 r Taky mi prosím řekni, kolik procent času trasy z Plzně do Ostravy jezdíš nad 6000 otáček.Nemusíš tím jezdit ale koukni na YouTube jak to vůbec funguje..
Březen 6, 20205 r před 22 minutami, MarkuRS napsal: No nevím, dobře 30minut při takové svižnější jízdě asi vydrží v pohodě. Když tedy pojedu například z Plzně do Ostravy, tak se dá s největší pravděpodobností říct že ve třetině cesty pojedu v "eresu" výkonově na úrovni Scaly? Já se ptám, moc o hybridech nevím, ale pokud je to tak, tak bych si to určitě nekoupil. No, pokud si "představím", že by jste jel celou cestu po dálnici, kde můžete jet v určitých úsecích maximální rychlostí 130 km/h (dobře, 140 km/h), tak ani, výkon 110 kw Vám bude maximálně stačit....pro rychlé předjetí a vyvinutí okamžité rychlosti vyšší, než 140 km/h Vám zcela jistě elektromotor vystačí :-) Chtěl bych vidět, jak zmíněnou trasu jedete celou vytočenou v 6000 ot/min .... to by jste to zrovna mohl v té Ostravě nechat.
Březen 6, 20205 r A on se ten elektromotor spíná pře překročení 6000 otáček? Že s tímhle číslem operujete. To bych musel jet 140 na trojku... což se samozřejmě občas děje, ale krátkodobě. Já to nijak nehaním, jen si myslím že drtivá lidí s 2.0TSI do takového auta nepůjde neb si v ničem zásadním nepolepší (no ano, novinka je subjektivně "hezčí"). A o spotřebě se nebavím, málo kdo jezdí na spotřebu s takovým autem. Ale třeba se pletu, uvidíme až se začne prodávat jestli to bude hit..
Březen 7, 20205 r Samozřejmě, že do něj nepůjdu. Ale plug-in hybrid je přesně co mi dává smysl. Kdysi jezdíš každý den 10km do prace můžeš jezdit na pantograf. Operují s tím pro to, že i ten dvoulitr má nějakou eskalaci výkonu, a nad 150 koní to bude někde nad hranicí 4000 při full load. Ne hit to opravdu nebude, a čistý benzín přijde ale až časem.
Březen 7, 20205 r V době, kdy si lidé dávají do RS naftový motor, mě plug-in hybrid u tohoto auta nepřekvapuje. Že s ním jdou jako s první motorizací na trh také tak překvapivé není, zvlášť v kontextu toho jak se všude vyšiluje s emisní zátěží. Škoda jen, že se s benzínovým motorem s novou generací neposunuli ještě výše. A nemyslím tím zrovna 228kW u Cupry Leon či u Golfu, který by měl v nové generaci mít snad ještě větší výkon než těch současných 228kW. Jsem však docela zvědavý na ceník benzínové verze.
Březen 7, 20205 r Větší smysl právě dává plug-in hybrid.Kratší vzdálenosti odjedeš na elektřinu a doma si ho zase nabiješ ze zásuvky.Mild hybrid je jenom takové málo,že to ušetří nanejvýš desetinu paliva,což je nic moc a nejde dobíjet ze zásuvky.Už si s nějakým plug-in hybridem jel,že to píšeš ?
Březen 7, 20205 r Autor Jaký typ hybridu je lepší, není předmětem tohoto tématu, takže tuto debatu končím.
Březen 7, 20205 r Dovoluji si vyslovit k tomuto "RS", že motorově to žádné RS není a představa, že by to zachránilo každodenní strkání do zásuvky, to je pomýlená naivita.
Březen 7, 20205 r V 6. 3. 2020 na 16:49, M_ike napsal: O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi. O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech. Já vám nevím, ono je něco sportovního na RS TDI? To ani jako 1.8 TSI nejede. Myslím, že se najdou takoví, kterým plug-in v RS balení vyhovuje, a ostatní si jej kupovat nemusí. Jako taky mě irituje, jak teď PR tlačí výhradně RS iV, ale automobilkám nic jiného nezbývá.
Březen 30, 20205 r Všiml jsem si, že na některých fotografiích a nejen u RS je vpředu kamerka. Ona by O4 mohla mít kamerový systém?
Červen 13, 20205 r Mozno skoda ze plugin hybrid nerobia aj s kombinaciou diesla. V meste na bateriu. Mimo kombinacia a dialnice na naftu. A vysledok by mohol byt celkom usporne vozenie a dynamika pri 110 resp. 147kw plus elektromotor by mohla byt celkom dobra. Velmi som zvedavi na realne skusenosti. Mohli to nazvat skor Sportline iV.
Červen 22, 20205 r Příprava na oficiálních stránkách na deriváty : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia konkrétně RS : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-rs https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi-rs Upraveno Červen 22, 20205 r od stanmar
Červenec 1, 20205 r V 22. 6. 2020 na 20:34, stanmar napsal: Příprava na oficiálních stránkách na deriváty : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia konkrétně RS : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-rs https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi-rs Původně jsem na RS čekal moc se mi líbí ale s cenou kolem 1milionu jsem to vzdal a pořídil benzinový čtyřoko v Laurinu téměř za polovinu ceny.
Červenec 1, 20205 r Já stále tak nějak tajně doufám v září/říjen pro RS IV. Kdyby měl nekdo víc informací budu za to rád.
Červenec 1, 20205 r Týká se zpoždění iV, blíže nespecifikoval v čem a konvenční verze by měli zatím nabíhat dle plánu. Vše se může kdykoliv změnit. Pro zákazníka taková informace asi nic moc, jen doufat.
Červenec 3, 20205 r Nějaký popis hybriduhttps://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-octavia-rs-tdi-phev-tsi-zaluzie-aerodynamika-co2.A200702_135421_automoto_fdv
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.