Přejít na obsah

2.0 TSI 180 kW


DavidSK

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Jsem poslední dobou trochu na vážkách, jestli vyměnit svůj předface Superb za poface Kodiaq právě s tímto motorem. Měl jsem to půjčené jako předváděčku a v podstatě jedinej rozdíl bych viděl v převodovce, kde je ten sedmistupeň takovej "línej", nebo mi to tak aspoň přišlo. Jinak ale odezva na pedál, zvuk a tah dost podobný. Na superbovi mám skoro 200k km a bez problému, takže bych se toho motoru nebál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předface má 8 vstřiků,v nízkém výkonu jede MPI-motor se tolik nezakarbonovává,netrpí ředěním oleje benzínem v městských a krátkých provozech.Face modely myslím už mají pouze vysokotlaké vstřikování,nevím,co to bude dělat.Já najezdím hodně krátkých tras a řeším to také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím že v tomto nájezdu nebude problém se zakarbonovanim...Ty motory (Evo 4 podle mě ještě lépe) jsou na tohle celkem dobře připravené... 150kkm je relativně málo, určitě zvládnou dvojnásobek...kdyz 1,0 zvládne bez problémů 200kkm... 

Co se benzínu v oleji týče, asi bych tomu nechal volný průběh. Možná se tam něco dostane, ale benzín se začíná odpařovat hrozně rychle a na nějakých 65°C se motor dostane po 7-8km.. Co se pouze přímovstřikových motoru týče, rozhodně bych upřednostnil tento. Už jen proto, že je to nejnovější generace. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...