Celerjehnusnej Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Mám tam Cimbu a změna je hlavně v přechodových režimech, neklepe se to jak drahý pes, menší spotřeba, větší maximálka. Snadnější rozjezdy a mohu si dokonce pustit klimošku a rádio. Do města ideál. Na delší cesty rychlejším stylem jízdy, nic moc, moc velký hluk. Jinak, za ty prachy, dobrá volba. PP ukazuje dlouhodoubou spotřebu po Praze 7,8 l, nešetřím ho, v autě stále kolem 50 kg + mojich 120 kg. Roomster 1,4, ze začátku zklamání, po flešnutí (v záruce) se projev motoru zlepšil. Ale táhne až od vyšších otáček. Musí se s tím jinak než s 1,2 HTP. Na delší cesty, výborná volba. PP ukazoval ze začátku 8,5 až 9 litrů. Po 20 tisích se motor rozeběhl a spotřeba klesla na 7,7 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Problem je, ze v tech otackach sou oba zmineny motory chciplejsi nez HTP To si vobec nemyslim, cely problem je v tom, ze clovek vie ze ma pod kapotou 1.6ku a ma pocit zeby to malo s tym ist lepsie, sam som s tym bojoval. http://www.railweb.sk/Skoda/Skoda_mot_Roob.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Je to zase populistickej a polovicatej clanek. Ano jde to, vime, ale musi se k tomu pristupovat s rozumem. Jezdit pokud mozno plynule je jasny. Radit driv OK pokud jedu po rovine, max do mirneho kopce a mam cas. Ta hranice 1800-2000 otacek OK to by jeste slo. Ale do vetsiho kopce je to picovina. Ano auto zacne "dunet" a rozhrkase, ale nejradsi by ti nafackovalo. Ty dalsi veci uz jsou na hranici pitomosti. Rucni brzda, aby zarovky neodebirali proud??? Hm klimatizace, radio telefon? Ano, ale to taky muzu jet na trakari. Vypinani motoru na krizovatce je taky sporne. U aut, kde je system stop-go je to ok, ale pokud to neni, tak riskuju, ze to nenatocim, nebo zapomenu na kvalt atd. ( a ten za mnou, kterej tohle tezko dokaze predvidat me trefi, protoze se z nepochopitleneho duvodu nerozjedu. A protoze sem mel zatazenou rucku, aby zarovky nezrali proud, tak nepozna, se neco deje). Jeste bych to bral u mist, kde mam nauceny intervaly semaforu. Tam vim, jak dlouho budu stat a kdy asi bude zelena. 5 minut casu co on jel dele muze znamenat spoustu penez, ale zalezi na konretni situaci. Suma sumarum snazim se jezdit plynule rychle, z kopce brzdim motorem, motor vypinam jen kdyz tusim, ze to bude fakt na dyl. Nemam cas, ani chut porat premejslet, jestli nestojim zbytecne na brzde, ze mam prazdnou nadrz ( abych usetril kila), ale zrovna jedu 300km a pri moji smule nebudu mit u sebe penize na banzin a pumpa ma rozbitej terminal a dalsi veci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Mne islo skor o tie otacky motora, to ostatne je samozrejme folklor o ktorom som si myslel, ze sa nad nim nikto nebude ani zamyslat . Je vsak fascinujuce kolko zarucenych odbornikov sa najde v diskusii pod clankom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 To si vobec nemyslim, cely problem je v tom, ze clovek vie ze ma pod kapotou 1.6ku a ma pocit zeby to malo s tym ist lepsie, sam som s tym bojoval. http://www.railweb.s...a_mot_Roob.html Hm, jenže když je během víkendu třikrát vystřídám mezi sebou navzájem, tak se toho pocitu při prázdnym autě v městským provozu fakt nemůžu zbavit. Jasně, že když se na to dupne, jede 1.6 oproti ostatním jedna báseň a srovnat se to nedá. Jenže dupeme normálně na plyn? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Sorry za OT. ale ta ruční brzda aby nesvítily žárovky tak to je Masakr. Nechápu proč řešíte spotřebu tak do mrtě. Pokud není vada motoru a nežere ti to 12L tak bych sem ani nepsal jestli 6.2 nebo 6.8. Táta vždy říkal : NEZAJÍMEJ SE CO KOLIK STOJÍ, ALE JAK VYDĚLAT PENIZE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Zdravím Vás , tak jsem dneska chipnul 1,2 HTP 51KW Fabia Sport. Když jsem stál na volnoběh ukazovalo mi to spotřebu 0,6 , teď po chipu mi to ukazuje 0,6 , pak to začne blikat na 0,5 a pak na 0,4 a tak to blíká pořád dokola. Co to znamená? Co si mám o tom myslet? Díky Ital. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thp Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Podtáčení motoru pro snížení spotřeby je fajn,ničí to írně motor ale budiž,ušetří to peníze.Doporučoval bych však zatěžovat motor pod patnáset otáček v plným zatížení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Táta vždy říkal : NEZAJÍMEJ SE CO KOLIK STOJÍ, ALE JAK VYDĚLAT PENIZE. A měl pravdu! Samozřejmě, že není možný rozhazovat jenom tak. Mimochodem, tankuju teď potřetí N98, rozdíl je cca padesátník. Rozdíl na spotřebě nemůžu kvůli výkyvům posoudit, vyšší ale rozhodně není. Trochu mně přijde, jako kdyby si motor na ten benzin zvykal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 Doporučoval bych však zatěžovat motor pod patnáset otáček v plným zatížení. Tak to by som ja teda nedoporucoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 Myslim, ze se THP upsal. Protoze jinak klidne reknu, ze je to naprosta PICOVINA. Nehlede na to, ze ta veta nema smysl. Ja sem si ji prelozil jako ze "doporucuje nalozeny auto do kopce trapit po plnym plynem s takovym kvaltem, ze otacky budou pod 1500", ale verim, ze to myslel opacne. BTW: vcera sem setrosku sledoval. A kdyz jedu "poklidne" po rovine, nebo nirnych stoupani, tak radim pri cca 2500 otacek, takze po zarazeni klesnou nekam k 2000 a pak zase stoupaj na 2500, kdy zase radim. ustalena jizda je kolem 2000.(1800-2200) tezk ose to da udrzet uplne presne. Kdyz potrebuju bejt rychlej tak radim az u 5000. Uplne do omezovace se dostanu malokdy, ale taky uz se stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 No ja asi podobne, ale pristihnem sa, ze idem tesne nad 1500 na 4ke 40. Fakt sa motor netrapi nebite ma za to. Ked sa potrebujem rozbiehat radim v cevenom (mam dojem ze je to od 6000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Tak já jsem se po delší době dostal s fabkou 1,4 16V mimo městskou aglomeraci a docela jsem si to užil - počasí přálo a tak jsem provedl "jarní úklid ve válcích" Trasa vedla z Ostravy, přes Roudný na Slezskou Hartu a kdo cestu zná, tak ví, že od Slavkova je terén docela vlnitý až kopcovitý. Takže výjezdy z vesnic do kopců - řadil jsem až při 5000 tis. a auto držel docela pod krkem a fakt jsem si to lidi užil - měl jsem vyplý rádio a poslouchal motor (úchyl?). Na Hartě mi pp hlásil spotřebu 6,8l/100km. Na cestě zpátky se už jelo piánko směrem na Opavu, přes Kravaře a do Ostravy. Při zastávce v cukrárně v Kravařích mi pp hlásil spotřebu 5,0l/100km a v doma v Ostravě 5,4l/100km. Celková na pp 2 6,1l/100km, najeto 150 km za celý den. Auto obsazeno 3 dospelými a jední prckem v dětské sedačce, v kufru asi 20 kg věcí a mám stále zimní pneu, dneska bych chtěl přezouvat. Parááda:)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Kouknul jsem na svoji spotřebu a za zimní období při najetých cca. 5 tisících km mi palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu 7,6 litrů.(je to u Roomstera 1,6). Jízdy hlavně město+dálnice,při dodržování rychlostních limitů.Jinak jsem zkoušel jezdit úsporně,ale moc mě to nebavilo-jezdit po dálnici do 120km/h nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Už jste někdo tankoval benzín Ultra 95, prodává ho makro, jaký je? http://www.unipetrolrpa.cz/cs/nabidka-prod...a/ultra_95.html Tipnul bych si,že je to stejný benzín,jaký prodává síť Benzina a to pod názvem VERVA 95. Ještě to zkusím zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Už se brzo budu k tomuto typu paliva opět vracet. Jel jsem teď kolem Globusu (Ostrava) a tam byla cena tuším 29,80. Bral jsem do teď na Shellce, protože za smart body dávali slevu 2 kč/l a to bylo docela slušný. Před tím jsem na ULTRA 95 odjezdil cca 1000 km a nezaznamenal jsem rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Mají ho už i některý stanice Globus. Já teď beru N98 a krom klidnějšího motoru mně přijde lepší reakce na plyn ve vyšších otáčkách. Ale nic dramatickýho to není. Jakmile to bude dražší zase víc jak o 0,5Kč/l, tak to brat přestanu. Rozdíl 1,3% mně za to ale teď stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Takže jsem se úplně nestrefil.Požádal jsem o info přímo z Unipetrolu jak to tedy je s tím rozdílem mezi Vervou 95 a Ultra 95 a toto mi odpověděli : "ULTRA 95 i VERVA 95 jsou 95-ti oktanové benziny obohacené příměsí aditiva, v tomto případě se jedná o různé druhy i množství. Jsou to tedy odlišné produkty, ale srovnatelné ve svých vlastnostech." Tak to vyjde asi s kvalitou nastejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Včera trasa: Praha - Černý Most > Mladá Boleslav a zpět, tam 140 tacho, zpět 125 tacho, jel jsem sám, celou cestu na tempomat > průměr dle PP 8,2l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 JJ normalka. Takhle taky jezdim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L 3000 Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Koukám kluci jak tu řešíte spotřebu,já mám rumstíka jen chvilku cca měsíc, spotřeba začala asi na 11 a teď jsem na 7 učím se sním jezdit ta 1,2 "haťapka" se musí pořád točit aby měla malou spotřebu když se podtočí kompenzuje si nedostatek výkonu přidáním benzínu. Jinak doufám,že mě spotřeba ještě klesne to víte měl jsem před tím Felicii 1,9D jo ta jezdila za 4-5 litříků!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 ehm coze? tocit, aby malo zral? Pri podtoceni kompenzuje pridanim benzinu? Ty voe to je zae teorie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 To s kompenzovanim nevim, ale pokud chtel rict, ze je lepsi svizne zrychlit a pak udrzovat rychlost pro snizeni spotreby paliva, tak ma pravdu. Pomale zrychlovani je jak spotrebou, tak taky jizdnim projevem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 bojler: toto ma vazne zaujima. Mas to odskusane? Mne to zatial vychadza tak, ze najlepsie je zrychlovat pomalsie na vyssom prevodovom stupni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Ja to mam tiez odskusane. Svizne zrychlit ale neznamena pedal na podlahe, ale niekde v 3/4. Motor sa potom totiz dostava do efektivnejsieho pracovneho bodu. Ja som uz niekolko krat zistil, ze ked je kopec hore strmy a dole tiahli, da sa dosiahnut lepsia spotreba ako naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.