Jered Vloženo 21. Duben 2007 Vloženo 21. Duben 2007 Mám pocit ze bez klimatizace se neprodává. A sunset si nedávej, nech si radeji nalepit folie Citovat
TomV Vloženo 21. Duben 2007 Vloženo 21. Duben 2007 ale prodava, social verze roomster nema klimu Mám pocit ze bez klimatizace se neprodává. A sunset si nedávej, nech si radeji nalepit folie Citovat
octavie81 Vloženo 21. Duben 2007 Vloženo 21. Duben 2007 myslel jsem folie,mam je na octave uz rok a pul a zatim bez problemu,ani bublinka,rumika pak koupim ale jen diesel,jsem jen na naftu,pockam az uplne vychytaji 1.4 tdi,kdyz ne tak pak 77 pd,ale jeste musi ve skode vychytat mouchy,rok pockam,mozna min,mam znameho ve skode servisu,tak mam cerstve zpravy Citovat
marty Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Nedavno se zacala davat na pristrojovku bez maxidotu kontrolka chladici kapaliny, ktera sviti modre, nez se motor zahreje. Mate to uz nekdo? Za kolik minut/km to asi zhasina? Jak to maji v Mlade Boleslavi nastaveno, ze uz je motor zahraty? :-) Citovat
mambo Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 (editace) Bude tam nějaký teplotní čidlo a po zahřátí na provozní teplotu se kontrolka vypne. Editováno: 25. Únor 2009, autor: mambo Citovat
djpetr Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Ve F II mám tuto modrou kontrolku,ta zhasíná po ujetí cca 1 km na mírné otáčky,ale taky hodně záleží na venkovní teplotě.Pri teplotě 0 st.C zhasne do 1 km,při teplotě kolem -15 st.C zhasíná kolem 2.5 km,v létě při teplotách kolem +25 st.C,nebo ještě líp na slunci tato kontrolka pouze problikne a zhasne ihned.Neřek bych,že po 1 km se motor dostane do provozní teploty,dle mého se této teploty dosáhne po nějakých 10-15 km,zase v závislosti na venkovní teplotě. Citovat
mambo Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Tak to je opravdu nějak rychle. Já mám maxi-dot a teď v zimě to trvá přibližně něco přes 3km než teplota dosáhne 90 st. No, ale jak jsi psal, že v létě ti to jenom problikne. Přece se to nezahřeje hned po nastartování. Mně to i v létě trvá něco do kilometru než se zahřeje. Citovat
Blacky Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 (editace) myslim, ze ta kontrolka ma hlasit, kdy se motor (olej) ohreje tak, ze uz snese zatez, ne kdyz ma idealni provozni teplotu. odhaduju 40-50°C ?????? Editováno: 25. Únor 2009, autor: Blacky Citovat
HonzaR Vloženo 3. Březen 2010 Vloženo 3. Březen 2010 Mám týden Roomstera Style plus, studený motor značí modrá kontrolka. Zhasíná docela brzo 1-2 minuty, stejně tak brzo jde topení. Zvykl jsem si na to bez potíží, na první pohled to byl sice nezvyk, ale po týdnu o.k. Citovat
djpetr Vloženo 3. Březen 2010 Vloženo 3. Březen 2010 Už nemusím řešit modrou kontrolku.Nechal sem si přendat budíky za maxi-dot a vidim přesnou teplotu.Doporučuji všem,kdo nemá maxi-dot ať jdou do něj. Citovat
bojler Vloženo 3. Březen 2010 Vloženo 3. Březen 2010 K čemu je dobrý vidět přesnou teplotu? Nikomu neberu, že se mu maxidot nemůže líbit, ale podle mojeho názoru to funkčně nic nepřináší. Venkovní teplotu mám na Climatronicu, na palubním počítači hodiny, nájezd a volitelně spotřebu/aktuální spotřebu/dobu jízdy/průměrnou rychlost/dojezd. Na dojezd se dívám když zazní gong rezervy, jinak sleduju jenom spotřebu. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Březen 2010 Vloženo 29. Březen 2010 K čemu je dobrý vidět přesnou teplotu? ...ale podle mojeho názoru to funkčně nic nepřináší. Venkovní teplotu mám na Climatronicu, ...na dojezd se dívám když zazní gong rezervy, jinak sleduju jenom spotřebu. Bojler, neznám Tě, nevím kolika auty jsi už jezdil ani jak dlouho jezdíš - ale každý, komu jen trochu záleží na tom, aby netrápil techniku v nezahřátém stavu a taky aby včas zjistil, že se s motorem děje něco nedobrého si je vědom důležitosti ukazatele teploty - ať už oleje, nebo chladicí kapaliny. Kontrolka, která indikuje modře "studený" motor a zhasíná už po cca 1km jízdy je na 2 věci, protože opravdu MINIMÁLNĚ ohřátý je motor až po zhruba 3-5km jízdy - totéž platí pro červenou kontrolku přehřátí - k čemu je taková kontrolka, když indikuje až v momentě, kdy zpod kapoty fičí proud páry? Já jezdím víc než 20 let, všechna mnou dosavad řízená auta teploměr kapaliny měla (výjimka byl půjčený vzduchem chlazený Oltcit 11R) - a už se mi několikrát osvědčilo, že jsem si zvykl věnovat jeho údaji pozornost. Citovat
bojler Vloženo 29. Březen 2010 Vloženo 29. Březen 2010 Já tě taky neznám a docela by mě zajímalo, u jakých vozů a jejich stáří je tohle skutečně potřeba sledovat. Za svoje řidičské účinkování jsem to nikdy nepotřeboval, dokonce ani s Feldou, kde se při vedru a stání v koloně před červeným políčkem stejně sepnul ventilátor. Upřímně, nějaký trápení techniky je mně úplně šumák. Koupil jsem to proto, aby to sloužilo. Ne, abych tomu sloužil já. Netušim, co by mně mohl ukazatel uměle udržovaný na prostřední hodnotě říct - tahle praxe začala s první Octaviou. Ale jako jestli to má někdo jako koníčka, tak proč ne. Citovat
vipaleus Vloženo 29. Březen 2010 Vloženo 29. Březen 2010 Už nemusím řešit modrou kontrolku.Nechal sem si přendat budíky za maxi-dot a vidim přesnou teplotu.Doporučuji všem,kdo nemá maxi-dot ať jdou do něj. ahoj djpetr, mám roomster a taky bez ukazatele teploty. Zvykám si na to. Prosím tě kolik stálo přendání budíků za maxi-dot? A kde ti to dělali. Díky za odpověď. Citovat
HonzaR Vloženo 14. Duben 2010 Vloženo 14. Duben 2010 Kdybych chtěl mít ten Maxidot - to se musejí dát jiné budíky? A co všechno ještě? A co získám navíc funkčně? Pal.počítač mám už teď. Díky. Citovat
bojler Vloženo 14. Duben 2010 Vloženo 14. Duben 2010 Nový budíky, funkčně nic. Jenom je to velkej displej. Místo ikon jsou i nápisy. Citovat
djpetr Vloženo 14. Duben 2010 Vloženo 14. Duben 2010 ahoj djpetr, mám roomster a taky bez ukazatele teploty. Zvykám si na to. Prosím tě kolik stálo přendání budíků za maxi-dot? A kde ti to dělali. Díky za odpověď. kontaktuj Honza72..vše zařídí a cena je odlišná podle toho,co vše se nechá domontovat Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.