Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Pokud se nepletu, tak TFSI přepouštěcí ventil má už v sérii.

Jojo a mě jde o to, jestli jde vyměnit za nějaký neorigo, který bude dopravazenej i zvukovým efektem při přeřazení, víme? :) Prostě jestli mi někdo dokáže říct, jaky koupit atd...

Vloženo

Tydlenty kravoviny bych tam vubec nedaval. Je to v podstate jen taková podložka co dáš pod origo ventil regulace tlaku.

Když už chceš zvuk udělej si ten generátor zvuku co má GTi a Scirocco.

Vloženo
Cekal jsem neco lepsiho, ale neni to zas tak spatne

S original ventilem se proste moc hrat neda no ... ale da se ten zvuk jeste vyladit, bohuzel dneska nebyl vubec cas a hlavne ten debilni pristup k nemu, to je neskutecny, musim sehnat slecnu co ma ruku o prumeru 3cm aby tam sahna a posunula tahlo blowu o kousek niz :))))

Vloženo (editace)
Teď nějak nevím ani o co jde? Co má GTI navíc...?

Golf GTi jak starej motor tak novej má generátor zvuku. Je to v podstate odbočka před klapkou a vede to vodního kanálu kde rezonátor zvuku. Kamarád to má a je to dobrý. Je to slyše podle otáček. A hlavně je to origo řešení. Když koukneš do Etky na sání na golfa tam to najdeš.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Vloženo (editace)
To dělá zvuk jen při řazení nebo "pořád"?

Ten zvuk dela prebytecny vzduch z turba ktery jde ven, tzn. ze se tak deje pri prerazeni, resp. kdyz sundas nohu z plynu ;)

Editováno: , autor: bechy
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo
Ahojte,mam dotaz,neznate nekoho,nebo neni mezi Vami primo nekdo kdo ma najeto nejvic KM s timto motorem - myslim s tim spojene poruchy, neduhy atd...Diky:-))

No ahoj, tak já mám ten stejný motor v kombi O II RS (5/2008). Když si tady tak čtu, tak si připadám jako totálně neschopný blb. Všichni tady jezdí "třista z místa a dvěstě v městě" a to všechno pod osm litrů. Tak nevím, je mi 47, žádný drak a divoch nejsem, pravda, mám 80% město ale dlouhodobě balancuju na deseti litrech. Nějak se neomezuju, ale po přečtení tady těch spotřeb jsem jel trasu cca 280 km ve velmi úsporném režimu (jen okresky, vyřazování s kopce dolů, plyn jsem v podstatě jen lechtal) a spotřeba na té trase-9,6. Auto má nějakých 32.000, žádná závada, nic tam není a mně ani nepřipadá, že by to na 200koňový motor nějak moc žralo. Přesto mám zcela evidentně největší sptřebu tady-nebo je to tady spolek lidových vypravěčů. Já jsem s tím spokojen, měl jsem Fabii RS, která teda proti tomuto motoru vystřelila doslova jak raketa ale ten "orgasmus" z toho byl opravdu jako ten výstřel. Tenhle průběh se mi líbí mnohem víc, protože "orgasmus" je delší :feve: jinak závady žádné, kromě špatně vsazených okýnek vzadu (ale to je klasika-řeším to furt, ještě se to značkovému servisu nepovedlo opravit ani na tři pokusy, mám 4-letou záruku, tak snad to do konce stihnou)

Vloženo (editace)

Jízda na neutrál z kopce? :blink: Tak jezdil naposled kdysi dávno můj táta s žigulíkem, řekl bych že úspornější je mít z kopce zařazenou rychlost...

Editováno: , autor: :Petr

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...