Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tam tu 10W-60 nebude nechávat 30 000km tak není problém.. Není to olej LongLife ale určitě ho do motoru může v klidu dát.. Já tam ted po 10 000km také dám něco jiného. A to Castrol EDGE 0W-40. Mám hodně krátkých tras a v zimě tedy studených startů.. LongLife půjde pryč a dám tu 0W-40 a budu měnit každých 10 000km. LongLife je pro auta které najedou Alespoň tech 30 000km za rok.. jinak v tom výhodu nevidím.. Pro motor je lepší výměna po 15 000km nebo po roce..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne?

Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K te vymene rozvodu...presne tohle ted resili clenove co maji OI RS...Skodovka tuhle vymenu nejak nepredepisuje (aspon myslim), je tam jen stanovena ta maximalni mez (tedy 180 tis KM). A urcite neni dobre to nechat az do 180 tis KM,myslim ze bezne se to bude pohybovat kolem 100 - 130 000 KM.

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...t&p=1053460

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte někdo info od kdy se 2.0 147kw prejmenoval z TFSI na TSI ? a jestli doslo i k nejakym zmenam na motoru , nebo slo jen o zmenu znaceni.

tady odkaz kde se pise ( http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/...i-od-2004/16674 )

"V roce 2005 přišla do prodeje sportovně laděná varianta RS s přeplňovaným motorem 2.0 TFSI (v roce 2007 změna značení na TSI) o výkonu 147 kW. "

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...