Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

rozvody po 180tis km...cena sady cca 3900kc...

Když jsem kupoval auto, tak jsem dosti tyto info hledal i na německých stránkách a u motoru 2,0TFSi bylo předepisováno 180tkm, nebo 4roky. Akorát to už nemůžu nikde najít, dále se u tohoto motoru mění nějaký pístek, ale už nevím v čem ;) ... Až bude trocha času, tak se budu muset kouknout u sousedů pohledat.. Mám Leona II FR 2,0TFSi, jede o poznání líp než OcTII RS v kombiku - mezi těmito dvěma auty jsem se rozhodoval, ale zůstávámi rozumstát nad některými technickými řešeními soudruhů SP, asi bych šel už do OcTII :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mate za auto? Protoze ja jsem dal 20mm a kdyz nalozim zadem, pri zhoupnuti mi skrtaj kola o podbehy help.gifslysel jsem,ze se daj udelat silonovy dorazy na tlumice ... nemate s tim nekdo zkusenosti?? wink.gif

Mam RS 2006 benzin, Zenithy v 17 jsou sire 7 palcu, ale jine 17 mohou byt i 7,5- 8 palcu. Jinak to pry dre obcas jen o uchyt narazniku a ten snad staci jen priohnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

ja mam problemy že ked prejdem cez nerovnost, tak sa mi zadna cast stropu ozyva, asi tam je nejaka izolacia ktoru uz nedrzi tak ako by mala

Dalej mam problem že na 5 ke po 120km za hodinu mi niekedy auto ztrati vykon na 20 %, tlačim pedálplynu a nič, ako keby som stlačalvzduch, musim spomalit na 80 a potom ma tozas pusti vyššie

chyba P0087 - systemovy tlak priliš nizky

vyriešim to vyčistenim turba alebo vymenou vačkoveh ohriadela? snimaceho vysokeho a nizkeho tlaku boli menené, aj zdvihatko ventilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čau. Chci se zeptat. Dal sem si na motor OCT II RS forge blow off ventil.

Má odfukovat jen při ubrání plynu? Mě to od tý doby co mám ten ventil fouká i kyž držim plný plyn.

Myslím tím, že když dám třeba na trojku plnej plyn, tak venku slyším syčení jako kdyby ucházel tlak.

Je to tak normální nebo je v tom nějaká chyba? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já si toho moc nevšímal, ale taky mi teď už pořád fouká a to jeśtě BOV nemám (ale už na něj čekám z UK). Dle chipaře, co mi dělal úpravy mám poškozený ventil, který jsem si už taky dnes byl vyzvednout (cca litr). Takže to bude asi tím i u Tebe. Nebo jsi BOV blbě nainstaloval :-) Jinak, kolik času zabere instalace? Jde to z vrchu, nebo musím pod auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím no. schválně mi napšiš vzkaz až to tam dáš.... Instalace trvá chvilku... musíš auto zvednout, sundat dekl a pak jen povolíš 3 šrouby a pod origo ventil dáš ten mezikus. ale je tam dost málo místa tak se to dělá trochu obtížně... Sem zvědav jestli to to bude taky foukat jako mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nevím no. schválně mi napšiš vzkaz až to tam dáš.... Instalace trvá chvilku... musíš auto zvednout, sundat dekl a pak jen povolíš 3 šrouby a pod origo ventil dáš ten mezikus. ale je tam dost málo místa tak se to dělá trochu obtížně... Sem zvědav jestli to to bude taky foukat jako mě.

Tak nevím, nějak nemám pocit, že by to foukalo více, snad i méně. Ale pořád mám problém s výkonem, měřil jsem tlak přes VAG a nedosahuju maxima, ale co je horší, alespoň si myslím, že stoupání tlaku je strašně pomalé. Byl by to někdo schopen mi udělat LOG přes VAG, na 3, nebo 4 stupeň, od cca 1500otáček a zmáčkount naplno plyn a tak do 4000tis otáček nechat? Přijde mi, že průběh je divný. Přikládám své grafy jak z váhy vzduchu (ta bude asi OK, protože mám 2 a obě jsou stejné) a i z měření tlaku.

post-40204-0-53332600-1303713115_thumb.p

post-40204-0-90044600-1303713122_thumb.p

post-40204-0-08266000-1303713131_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, nějak nemám pocit, že by to foukalo více, snad i méně. Ale pořád mám problém s výkonem, měřil jsem tlak přes VAG a nedosahuju maxima, ale co je horší, alespoň si myslím, že stoupání tlaku je strašně pomalé. Byl by to někdo schopen mi udělat LOG přes VAG, na 3, nebo 4 stupeň, od cca 1500otáček a zmáčkount naplno plyn a tak do 4000tis otáček nechat? Přijde mi, že průběh je divný. Přikládám své grafy jak z váhy vzduchu (ta bude asi OK, protože mám 2 a obě jsou stejné) a i z měření tlaku.

kolik má tlačit tady u toho motoru turbo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme s kamarádem vyměnili turbo, už to zase táhne zespod, na starém praskly svody k výfuku, ne sice tak moc, jako jsem viděl na obrázcích, ale je to prasklé. Konečně mi to táhne "jako za mladi" od nižších otáček, byl jsem to teď i měřit a tlak již dostávám větší, dle potřeby.

post-40204-0-43779900-1304251718_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže přikládám naměřený graf, po delších problémech s turbem a podobně konečně změřeno a první stádium úprav dokončeno :-) Chystám menší "recenzi" pro ty, kteří neví, jak to může probíhat a co to vše obnáší, resp. může obnášet, nechat si upravit motor, aby byla představa. Zatím tedy alespoň graf.

brzda_20110506_0910.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, řeším teď problém, který mně trápi již delší dobu a to takové "nejisté" startování. Myslel jsem, že je to startérem, je promazán, vyměnil jsem desku s uhlíkama, protože již měli to nejlepší za sebou, ale nemám pocit, že by to extra pomohlo. Údajně by to molo být svíčkami, jsou tam ani né rok, najeto cca 30tis, NGK. Tak řeším, jestli je vyměnit a hlavně rovnou za co. Můžete poradit? Opět NGK, nebo třeba Champion Double Platinum, nebo nějaké iridium, třeba od Brisk, nebo Denso? Díky.

EDIT: Tak jsem nakonec objednal NGK PFR7S8EG, jsou to doporučené svíčky přímo od VW (06H905601A).

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoj,

mám dotaz zda jste se někdy setkali s tímto... dopředu říkám, že já jsem z toho zralej na mašli :feve:

Koupil jsem auto Leon II 2.0TFSi/147kW r.v. 2006(BWA) kde jsem zjistil, že se někdo kouknul na km .. tak jsem nechal vyměnit rozvody (originál rozvody mnou dodané, výměna provedena v autorizovaném servisu Seat) .. pohoda celých 1050km, pak při jízdě po dálnici kontrolka motoru auto OFF. Po odtažení do servisu zjištěno roztržení řemenu, ale bylo mi řečeno, že k roztržení došlo vlivem prasknutého koníku .. takže jsem to chtěl řešit s prodejcem auta, jako skrytou vadu motoru. Zároveň jsem sehnal motor z Octavie II r.v.2007 - BWA. Jelikož jsem si nebyl jistej, tak jsem opět nechal vyměnit rozvody (opět mnou dodané). Po týdnu mi volají ze servisu, že se rozvody opět roztrhli a že v obou případech jsou na vině rozvodové řemeny! Takže výsledek: dva motory KO... Teď řeším dohady mezi autorizovaným servisem, který tvrdí že na stoprocent chybu neudělali (mají to potvrzené importérem IVG) a dodavatelem dílů, který tvrdí, že servis udělal chybu v napnutí. Celé je to zakleté, všechno co jsem o tom přečetl, když jsou špatně napnuté rozvody (přepnuté), tak se rotrhne řemen a ulomí se zobáček na napínací kladce (ale ty jsou na obou v pořádku). Jednou řemen prasknul ve spoji řemenu, podruhé cca 1cm vedle spoje. Řemeny jsou Dayco.. Asi to budu muset dát k soudu :-(

Takže mám na možnosti, nechat si opravit auto a všechno zaplatit a zpět se tahat po soudech a vymáhat náklady zpět, nebo to nechat a nejezdit a čekat co řekne soud :feve: :feve: :feve:

Kolik z Vás nechávalo dělat rozvody na motoru? Na německém fóru se píše, že po 180tkm a nebo 4letech. U nás se píše jen po 180tkm a i IVG to tvrdí..

post-26298-0-62708700-1305363653_thumb.j

post-26298-0-91386200-1305363755_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že to nebude jednoduché. Důvod je ten, že instalaci nedělal dodavatel řemene. Kdyby namontovali jimi dodaný řemen, bylo by jedno, jestli byla závada na řemenech, nebo v tom, jak byl instalován. Odpovědný by byl servis - dodavatel. Nevím, jak velká je škoda (malá nebude), ale já bych asi investoval do znaleckého posudku na ty řemeny.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že to nebude jednoduché. Důvod je ten, že instalaci nedělal dodavatel řemene. Kdyby namontovali jimi dodaný řemen, bylo by jedno, jestli byla závada na řemenech, nebo v tom, jak byl instalován. Odpovědný by byl servis - dodavatel. Nevím, jak velká je škoda (malá nebude), ale já bych asi investoval do znaleckého posudku na ty řemeny.

Ano a investoval bych do znalce i do právníka.

Slyšel jsem , že odbornost některých znalců je na takové úrovni, že s nimi nikdo nejde do křížku a soudce to odklepne, resp dojde mezitím k mimosoudnímu vyrovnání. Asi bych to zkusil.

A právník taky nesmí být blbej.

Editováno: , autor: Austin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, neřešil někdo problém startování? Startér je promazán, vyměnil jsem uhlíkovou desku, i svíčky, cívky taky, ale pořád je startování nejisté a dlouhé. Možná padá benzín?

Já jsem tady měl na BWA motor příspěvek, že při startu to zní jako když vysypu gola sadu do plechového kýblu....všichni ze mě měli srandu(svíčky, filtry, oleje atd. vše po výměně). V technických problémech jsem celkem laik, ale ta eresa už je z domu a problém prý byl (já to neviděl) s místem, kde je uchycen startér snad do bloku motoru a ten odlitek (nálitek, přílitek) byl údejně prasklý a to dělalo ten zvuk. Ovšem, je-li to pravda nebo ne, to nevím (to mi řekli v servisu-auto mělo 57.000 km a šlo z domu). Teď je doma zase rs ale s motorem novým (nevím přesně to označení, nečuměl jsem na to). Máme to od prosince (byl jsem v lednu lehce na mrtvici z přístupu škodovky k vadné kontrolce poklesu tlaku v pneu-ale to není o motoru) je to takové celkově lehčí na předek, línější a pije to zhrua stejně (subjektivní pocity, má to cca 7000 km a je to syrové).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek všem, jak jsem před cca 2 týdny psal, tak dnes činím a přikládám můj pohled na čipování. Je to v PDF, protože to není úplně krátké, ale snad to nebude vadit a těm, co o tom uvažují, to nějak pomůže.

Když už jsme o toho, zajímavá bakalářská práce (dokonce jsem si to přečetl) na naše téma, i když z trošku jiného úhlu je zde.

No a další soubor, co sem dávám, jsem připravil pro majitele tohoto motoru, je tam sepsán seznam možných závad. Je to ale v angličtině, možná bude brzo i SK verze, posílal jsem Word dokument někomu na slovensko, chtěl to překládat.

Čipování a lazení motorů.pdf

tfsi-2-0-problemy.pdf

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Obávám se, že to nebude jednoduché. Důvod je ten, že instalaci nedělal dodavatel řemene. Kdyby namontovali jimi dodaný řemen, bylo by jedno, jestli byla závada na řemenech, nebo v tom, jak byl instalován. Odpovědný by byl servis - dodavatel. Nevím, jak velká je škoda (malá nebude), ale já bych asi investoval do znaleckého posudku na ty řemeny.

Oba dva řemeny (nyní oba roztržené) jsem koupil na www.cc-autodily.cz, měli vždy dobrý přístup k zakazníkovi. V jejich dodacím listě se píše, montáž svěřte autorizovanému servisu .. nebo tak nějak!

No nic celá věc se má tak, samozřejmě autodíly tvrdí, něco o špatné montáži. Když se stala ta druhá nehoda motoru, zaslali mi nový řemen Dayco v pořadí už třetí kus (originální).. Jelikož jsem měl nervy těsně před výbuchem, tak jsem se rozhodl nechat v akreditované laboratoři na trhacím lisu tento řemen roztrhnout. Jako referenční jsem zainvestoval a koupil jsem originální v Seatu (Contitech) a druhovýrobu v Autokelly (Gates)...

Naměřené výsledky:

Gates - roztržen napínací silou 37,74kN

Contitech - roztržen napínací silou 20,56kN

Dayco - roztržen napínací silou 4,98kN

Všechny roztržené řemeny vypadali v místě přetržení podobně jako moje dva z poškozených motorů. V jednom vyjádření autodílů, bylo napsáno:

reklamace může být z naší strany uznána pouze v případě, že bude odborně prokázána špatná kvalita "originálních" řemenů....

Což si myslím, že z mojí strany byla jednoznačně prokázána špatná kvalita,protože řemen prasknul přitahu v řemenu cca 250kg! Tak jsem s tímto vydal do autodílů a začalo to, řemen z druhého motoru jsme poslali soudnímu znalci, musíme počkat na jeho posudek. Posudek bude do konce týdne. Další týden nic, tak píšu znovu do autodílu. Řemen jsme poslali do zkušebny TUV, bude do konce týdne! Po týdnu opět nic...

TAKŽE SUMA SUMÁRUM VYHNĚTE SE AUTODÍLŮM CC-AUTODÍLY Z KOSOŘIC VELKÝM OBLOUKEM.

Před zkouškou řemenů bylo autodíly několikrát řečeno, mi se chceme podílet na nějaké kompenzaci, teď hrajou mrtvýho brouka. Nic bych nenamítl, že vyjádření může trvat dlouho, ale co je moc to je moc..(už se to táhne cca 2 měsíce). Navíc tyto "originální" řemeny Dayco z předmětu reklamace nebyly ani poslány výrobci, pořád se to řeší jen na úrovni prodejce/zakazník. To mi totiž namítá prodejce autodílů, že oni jsou jen prodejce a né výrobce, ale když se zeptám proč to neřeší výrobce, MLČÍ!!!!

Takže není vždy originál jako originál, pokud někdo budete dělat rozvody kupte si řemen Gates v Autokelly stojí cca 1000Kč, v Seatu originál cca 2000Kč, a o těch v Kosořicích se zmiňovat ani nebudu, těm se vyhněte velkým obloukem!

Pokud bude zájem mám i nějaké fotky z měření a rotržené řemeny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...