Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Mam znameho ktery ma firmu zabyvajici se prodejem oleju a pohonych hmot, sam mi rekne ze treba v C.Budej. a vsude jinde dodava do vsech cerpacich stanic jedna spolecnost-distributor (nebo jak se to jmenuje) stejny benzin a naftu. Ted nemluvim o nejakych pofidernich "vesnickych" jednostojanovych cerpacich stanicich, ale jak psal Luke...Globus,Makro,Tesco,OMW,AGIP vsude je to stejny... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

98

trošku bych to poupravil, nejvíc si na nás mastí kapsu stát daňovým zatížením.

jinak oni ty tesco benziny maj stejně kvalitní benzín jako třeba OMV

Ahoj Luku, s těmi daněmi máš rozhodně pravdu. Koneckoncům i těmi benzíny-tady především záleží jak jednotlivé společnosti pěčují o své podzemní tanky,jak často a jak pečlivě odkalují. Jenže to je obtížné poznat.Já jsem svou špatnou zkušenost udělal před 10 lety kdy se mi Felda 1.6 žačala najednou baštit 12l místo 7l a na ventilech a v hlavě jsem měl bílý povlak. Tenkrát verdikt zněl dlouhodobě užívaný benzín s obsahem vody, oprava mě přišla na 20 000,-.Čepoval jsem benzín všudemožně.Od té doby čepuji jen u značkových benzínek a mám pokoj. :)

Asi tak. Já to třeba na F poznával na nezávislém topení, jak jsem tankoval na neznačkovách nebo špatně udržovaných zančkovkách, nechtělo hořet, kouřilo, atd.

Řekl bych, že u většiny Globusů by měl být i N 98...aspoň v olomouci a Brně ji mají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam znameho ktery ma firmu zabyvajici se prodejem oleju a pohonych hmot, sam mi rekne ze treba v C.Budej. a vsude jinde dodava do vsech cerpacich stanic jedna spolecnost-distributor (nebo jak se to jmenuje) stejny benzin a naftu. Ted nemluvim o nejakych pofidernich "vesnickych" jednostojanovych cerpacich stanicich, ale jak psal Luke...Globus,Makro,Tesco,OMW,AGIP vsude je to stejny... :)

jj, tohle říkal i ten muj znamej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam znameho ktery ma firmu zabyvajici se prodejem oleju a pohonych hmot, sam mi rekne ze treba v C.Budej. a vsude jinde dodava do vsech cerpacich stanic jedna spolecnost-distributor (nebo jak se to jmenuje) stejny benzin a naftu. Ted nemluvim o nejakych pofidernich "vesnickych" jednostojanovych cerpacich stanicich, ale jak psal Luke...Globus,Makro,Tesco,OMW,AGIP vsude je to stejny... :)

No já vím, že Česká rafinérská, bo jak se to jmenuje dodává všude (i na Shell), ale OMW prý měl vozit vlastní z Rakouska, že by se to změnilo :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam znameho ktery ma firmu zabyvajici se prodejem oleju a pohonych hmot, sam mi rekne ze treba v C.Budej. a vsude jinde dodava do vsech cerpacich stanic jedna spolecnost-distributor (nebo jak se to jmenuje) stejny benzin a naftu. Ted nemluvim o nejakych pofidernich "vesnickych" jednostojanovych cerpacich stanicich, ale jak psal Luke...Globus,Makro,Tesco,OMW,AGIP vsude je to stejny... :)

No já vím, že Česká rafinérská, bo jak se to jmenuje dodává všude (i na Shell), ale OMW prý měl vozit vlastní z Rakouska, že by se to změnilo :help:

Takhle presne to nevim...odkud bere OMW. Ale u naproste vetsiny je to stejny! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam znameho ktery ma firmu zabyvajici se prodejem oleju a pohonych hmot, sam mi rekne ze treba v C.Budej. a vsude jinde dodava do vsech cerpacich stanic jedna spolecnost-distributor (nebo jak se to jmenuje) stejny benzin a naftu. Ted nemluvim o nejakych pofidernich "vesnickych" jednostojanovych cerpacich stanicich, ale jak psal Luke...Globus,Makro,Tesco,OMW,AGIP vsude je to stejny... :)

No já vím, že Česká rafinérská, bo jak se to jmenuje dodává všude (i na Shell), ale OMW prý měl vozit vlastní z Rakouska, že by se to změnilo :help:

Takhle presne to nevim...odkud bere OMW. Ale u naproste vetsiny je to stejny! :)

Jasně, všude je to stejný a liší se to pouze aditivy přidávanými konkrétní čerpací stanicí, například Shell tam něco dává, ale základ je stejný, takže když člověk narazí na mizerný palivo, tak je to problém dané stanice, která má špinavý nádrže nebo něco podobnýho, to je pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim lidi..

Tak jsem si pročítal posledních pár nových příspěvků a vydedukoval jsem z nich, že je tudíž jedno u jaké čerpací stanice se tankuje, je tak??

Je i není, všechny benzinky (snad kromě OMW :help: ) zásobuje jeden a ten samý dodavatel, tuším Česká rafinérská, takže základní palivo by mělo být všude dostatečně kvalitní, ovšem každá benzinka si tam může přidat vlastní aditiva, která by měla zajišťovat čištění motoru, případně další vlastnosti paliva, takže například V-Power Diesel od Shellu by měl být pro motor lepší, než "běžný" diesel například od Benziny, ale liší se pouze v aditivech přidaných do stejného základu.....z toho vyplývá, že žádná benzinka nenabízí nic zázračnýho, co by bylo výrazně lepší než u ostatních, ale spíš naopak, diletantským přístupem může být palivo přimo na určité čerpací stanici znehodnoceno například špatným stavem nádrží atd., takže z tohoto důvodu já považuji "věhlasné" značky za důvěryhodnější, jelikož by nemělo být nic zanedbáno, ovšem jestli je to pravda nám asi nikdo neřekne. Samozřejmě někde můžou palivo úmyslně ředit a případně jinak měnit jeho kvalitu a to asi taky u velkých značek nehrozí.

Osobně tankuji téměř výhradně u Shellu nebo OMW a věřím, že to je to nejlepší, co může běžný smrtelník dostat, rozhodně ale nelze říci, že například palivo od Benziny je znatelně horší a motoru ublíží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no e vem si, kdyby se ti to začalo sypat potom celý, tak se z toho obtáhneš

Zajimava diskuze,ale pravdiva,clovek si musi v prvni rade uvedomit,co od auta chce a kcemu jej potrebuje.Muj kamarad si pred dvema lety koupil evo7,ktere jiz v zakladu je velmi slusne vybaveno vykonem.Ale jak uz to tak byva,zvyknes si velice rychle a i na 285 koniku si zvyknes.pustil se do uprav,je mechanik,takze nema problem,veci na eva je podstatne vice nez na rs,tak sli na radu vyfuk,sani,nova mapa rj,novy ic atd a ma namerenych brzdou 340 koni.Mel velke plany,tak se zkontaktoval s firmou komvet,ktera je specialista na eva,kteri mu poradili,zmerili vykon a pak taky odradili od dalsich uprav.Chceli dostat z eva vice,musi se pustit do vnitrku motoru,kovane pisty,jine vacky,pak vetsi turbo,jine vstriky a spoustu dalsich veci,spocteno za asi 200 tacu.Muze se to auto upravit na 500-600 koni,ale rovnou mu rekli,ze pri plnem vyuziti toho vykonu to motor da tak 2000 km a muze delat vse znovu.Je fakt,ze jak prase clovek nejezdi porad,ale i kdyby to vydrzelo 10 000,pokud nejsi fakt zavodnik,nestoji to za to.Tak stejne to zhruba vidim asi i ja.Benzinova ereska je z tovarny obdarena solidnim vykonem,ktery spolu s dobrym nastavenim vozu dela s eres skvele auticko,ktere oslovi sirsi spektrum zakazniku,nez ryzi sportak evo.Taky uz mi origo nestaci,tak jsem to cipnul a zjistoval dale co se da s motorem udelat,pritom,ale abych nemusel delat generalky kazdou zimu.Vzhledem k tomu,ze tohle tfsi je v audi rs3 na 300 konich,myslim,ze ten motor tuhle hranici bez vetsich zasahu vydrzi,jinak by to audi neriskla a pokud se k moturku budes chovat rozumne,menit olej(doporucil bych tak co 10 000 a vyser se na long life),honit to az poradne zahraty,dusledne dochladit po jizde turbo atd.Ja zavodnik uz nejsem,obcas tomu rad slapnu,ale v rozumnych mezich.Takze ja osobne se maximalne uchylim k tomu abych se dostal na 265 koniku,coz jeste neni tak velky skok,trosku to snizim a kaslu na to.Az budu chtit zase zavodit,starsi M3 kolem roku 2003 uz neni zas az tak draha lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

audi RS3 neexistuje.

S3 má sice okolo 300koní ze stejnýho motoru, ale mas zjištěno, že se stejnýma vnitřnostma?

S3 samozrejme,jsem uz z tech nasich rs tak doblbly,ze tak tituluju vse.Udajne ano,ale 100 procent netvrdim.Chtelo by to zjistit.Pred casem jsem tady dokonce nasel nejaky odkaz na firmu,ktera s rs,nebo gti za brutalni priplatek vymacka 315 koni a zmeny se netykaly vnitrnosti,pokud jsem si to spravne prelozil.Ale jak rikam,presne se nevi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste na okraj k tomu zvysovani vykonu,hodi se pak urcite zmenit brzdy,ktere toho fakt moc nesnesou,ale momentalne s kolegou cekame na pripluti nasi objednavky na sportovni kotouce.Nasli jsme firmu,ktera dela v podstate dve sady,prostreet,proracing,prvni je pouze derovany kotouc,druha ma i drazky,je to odolnejsi material,na normalni pouziti doporucene spis prostreet,ktere funguji i za studena.Objednali jsme hned dve sady,jedna jde na moji a jedna je volna,ceny zatim nevime,vse se zatim buduje,ale budeme mit vyhradni zastoupeni,takze se stavi stranky,resi zpusoby platby atd,ale az to bude ready hodime to na spis na inzerci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste na okraj k tomu zvysovani vykonu,hodi se pak urcite zmenit brzdy,ktere toho fakt moc nesnesou,ale momentalne s kolegou cekame na pripluti nasi objednavky na sportovni kotouce.Nasli jsme firmu,ktera dela v podstate dve sady,prostreet,proracing,prvni je pouze derovany kotouc,druha ma i drazky,je to odolnejsi material,na normalni pouziti doporucene spis prostreet,ktere funguji i za studena.Objednali jsme hned dve sady,jedna jde na moji a jedna je volna,ceny zatim nevime,vse se zatim buduje,ale budeme mit vyhradni zastoupeni,takze se stavi stranky,resi zpusoby platby atd,ale az to bude ready hodime to na spis na inzerci.

Souhlasím s tebou, kdyžtak pak hoď fotky a cenu, půjdu do chipu od Cimbu, do půl roku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chlapi.Máte pravdu, že palivo produkuje a distribuje Česká rafinerská a je kvalitní, co ale možná nevíte, že kromě paliva normální kvality se dá koupit za nižší cenu palivo ze spodku nádrže, když se tanky čistí.Musíte si uvědomit, že tanky jsou obrovské a jedná se o tisíce litrů.Zcela oficiálně se to prodává jako druhořadé palivo a je pravda,že si kupují především jezeďáci, protože nízkootáčkové dieselové motory v traktorech a jiných zemědělských strojích to bez problémů spálí.Vaše diesely jsou ale vysokootáčkové a toto palivo do nich není vhodné.Jezeďáci většinou ani nepředstírají, že je to horší palivo ale některé no-name benzíky mohou podlehnout pokušení plus bordel v jejich nádržích a Váš motor má potíže.Názor,že je jedno kde palivo koupíte není správný hlavně pro majitele TDI s filtrem pevných částic.Ten filtr sám o sobě je konstrukčně blbě dotažen do konce ve všech vozech VW a pokud budete kupovat naftu všude možně, filtr se bude ucpávat velice často a asi se vám ho ani nepodaří vyčistit v předepsaném jízdním režimu a budete muset do servisu na kompletní vyčistění.Nemyslím si, že by vás bavilo jezdit několikrát za měsíc do servisu na vyčistění filtru.V Německu je nafta kvalitněji ošetřena nežli u nás a s filtry VW jsou obrovské potíže natož u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tedy sešlo se několik příspěvků na téma "Kvalita paliv" a mám dojem, že všichni se shodují, tak abych si to nějak ujasnil, tak pro představu jsem si vytvořil tři skupiny: Vysoce kvalitní, kvalitní a šmejdy. První dvě skupiny jsou bezproblémové pro kterékoliv automobily, ta třetí je pouze pro nákladní vozidla a těžkou techniku, případně starý a technicky jednoduchý motory. Do skupiny "Vysoce kvalitní" můžeme zařadit například Shell (V-Power Diesel) či OMW. Mezi "Kvalitní" patří prakticky všechny ostatní běžně se vyskytující značky typu Benzina, Agip, Jet, Eso, atd. No a "Šmejdy" jsou zejména jezeďácký čerpačky, různé pochybně vypadající pumpy z roku raz-dva nebo podvodníci, kteří nakupují záměrně druhořadé palivo, ředí to sračkama atd.

Je moje představa správná?? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tedy sešlo se několik příspěvků na téma "Kvalita paliv" a mám dojem, že všichni se shodují, tak abych si to nějak ujasnil, tak pro představu jsem si vytvořil tři skupiny: Vysoce kvalitní, kvalitní a šmejdy. První dvě skupiny jsou bezproblémové pro kterékoliv automobily, ta třetí je pouze pro nákladní vozidla a těžkou techniku, případně starý a technicky jednoduchý motory. Do skupiny "Vysoce kvalitní" můžeme zařadit například Shell (V-Power Diesel) či OMW. Mezi "Kvalitní" patří prakticky všechny ostatní běžně se vyskytující značky typu Benzina, Agip, Jet, Eso, atd. No a "Šmejdy" jsou zejména jezeďácký čerpačky, různé pochybně vypadající pumpy z roku raz-dva nebo podvodníci, kteří nakupují záměrně druhořadé palivo, ředí to sračkama atd.

Je moje představa správná?? :help:

Já myslím, že ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem četl dost recenzí O II RS a opět se ručička rozhodování přiklonila na stranu TFSI...

Zřejmě jedinou výhodou TDI je spotřeba, nebo se najde někdo kdo přijde na další výhody??

TFSI vzhledem ke své spotřebě, která je + 2l / 100 oproti TDI bude správná volba, pěknej zvuk, supr výkon, požitek z jízdy, servis atd.. to za cenu "mírně" zvýšených nákladů vážně stojí !!!!! není tak..??

Majitel takového auta by neměl až tak řešit spotřebu a začínám si myslet, že stal-li bych se majitelem verze s TDI, dříve nebo později bych toho litoval.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem četl dost recenzí O II RS a opět se ručička rozhodování přiklonila na stranu TFSI...

Zřejmě jedinou výhodou TDI je spotřeba, nebo se najde někdo kdo přijde na další výhody??

TFSI vzhledem ke své spotřebě, která je + 2l / 100 oproti TDI bude správná volba, pěknej zvuk, supr výkon, požitek z jízdy, servis atd.. to za cenu "mírně" zvýšených nákladů vážně stojí !!!!! není tak..??

Majitel takového auta by neměl až tak řešit spotřebu a začínám si myslet, že stal-li bych se majitelem verze s TDI, dříve nebo později bych toho litoval.. :help:

Pokud jsi takhle načnutej, tak vem benzín a rozhodně nebudeš litovat, protože jediné jeho mínus je opravdu spotřeba, jinak myslím nemá čím zklamat. Je to jeden z nejlepších jednostupňově přeplňovaných motorů koncernu a to už taky něco znamená, navíc máš do budoucna možnost upgradovat, jelikož těch 147kW je jen základ a daný agregát toho umí daleko více, na každý výkon si člověk brzy zvykne a chce víc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, já myslím, že Váš pohled na dražší provoz benzínového motoru není zcela správný.Vyšší náklady na benzín nelze brát jako nevýhodu-musíte na to auto koukat jako na celek- ony ta auta jak benzín, tak dieselový motor z pohledu 6 let provozu přijdou na stejno diesel možná i o trochu dráž.O co víc dáš za benzín o to je zas levnější servis a bezproblémový provoz. U TDI s příchodem příměsy bionafty vznikne nunost častěji měnit palivový filtr takže se budete nejen zlobit s filtrem pevných částic ve výfuku ale i filtrem paliva.Oboje sice není žádný velký problém ale bude to otravný. A ujišťuji Vás,že pokud budete mít peníze na novou RS, náklady na pohonné hmoty Vás nebudou trápit takže spíše záleží na vkusu každého z Vás co si zvolíte.Jediná opravdová nevýhoda u RS TFSI je relativně malá nádrž při dynamických jízdách. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, uz je to tu zase, náklady na sevis. někde tady byly dvě faktury na servisní prohlídku benzín vs diesel...kdo chcete, najděte si to.

ono se říká, že kdo si kupuje takovýhle auto, spotřebu už neřeší. osobně si myslim, že OII RS není kdovíjak nedostupný auto, takže to neřešení spotřeby nebude pravidlem.

ve chvíli, kdy budu jezdit 25 a víc tisíc km ročně a nejsilnější nový auto na který dosáhnu je OII RS, beru ropáka, protože na palivu ušetřim hodně, to mi nikdo nevymluví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...