ViktorMPI Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 214 km/h tacho bych uvěřil, ale reálných po rovince ne.. to bych šel vrátit to GPSko . Jinak při 200 km/h tacho mi to točí cca 6100 otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Má tu někdo zkušenosti s Cimbu a jeho upravou přechodových stavu? Tak jsem psal p. Jandovi a prý přechody u OII díky nove ECU neumí. Editováno: 31. Březen 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 (editace) Mám OII 1,6MPI 75kW rv2006 a mám problémy s teplými starty, kdy startuji i na po třetí nebo manuálně pomáham šešlápnutým plynem (pár lidí to řešilo u OI, ale spíš na to nikdo nepřišel). Diagnostika nevykazuje trvale žádnou chybu. Při jednom takovém podivném startování, kdy mi to kuckalo okolo 300ot., mi vyskočia signalizace motoru - VAG chyba kod 16875 zpětné vedení výfukovych plynů-nízký průtok-sporadicka. Koukám do motoru a porovnávám s dílenskou příručkou a jakoby mi tam něco chybělo! Přesněji vše od výfukového potrubí a škrtící klapky do ventilu zpětného vedení plynů (nemám tam ani plonkovou volně trčící svorkovnici pro tento ventil). Fotky focené přímo na autě. Obrázek schéma z DP - ty čísla pozic v kroužku vůbec nemám (škrtící klapka je jiná a nemá vstup pro tu hadici). Jak je možné, že to nahlasilo chybu, když v tomto okruhu mám svorkovnici jen na ventilátoru pro zpětné vedení. Jediné vysvětlení pro to mám (prozradím při neshodě potom), ale chci si ověřit jestli to máte také tak? Editováno: 23. Duben 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 - jak píšeš chybí ti tam celé vedení spalin od výfuku do EGRu, a z EGRu do klapky. Možná je to novější verze motoru a ta už to nemusí mít??? pisni do škodovky nebo do pár servisů jestli ti poradí. Nebo si někde v salůnu nech ukázat motor nové okty - mám prosbu na Vás s diagnostikou, může mi prosím někdo z Vás zkouknout hodnoty na volnoběh: blok 002 - váha vzduchu (dle DP 2,0 - 4,5 g/s) - v OII už myslím není váha vzduchu ale nevím jistě blok 031 - hodnota lambda (dle DP 0,999 - 1,001) a napsat je sem, děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 (editace) Jeste uvidim jake budou ohlasy na to zpetne vedeni tady.. Co se tyce tech hodnot, tak v bloku 002 vahu nemam a fyzicky myslim take ne. Blok 31 ukazuje - prvni hodnota v rozmezi 1,030-1,050, druha hodnota je neměnna 0,9941 Editováno: 31. Březen 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Nemáte někdo náhodou Dílenskou učební pomůcku na tento motor? Díky, kdyžtak SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 nekdo nejake noev zkusenosti s panem Cimbu? :-) Kdyby nekdo planoval ladeni prubehu otacekod CIMBU na Ostravsku tak bych se pridal ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Ještě jednou se připomínám a prosím, jukněte někdo do motoru (OII 1,6MPI 75kW) na kombinovaný ventil, jestli za ním máte EGR ventil a jestli Vám z něho jde vývod do škrtící klapky případně vyfuk. potrubí (viz obrázek výše) ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 24. Duben 2010 Sdílet Vloženo 24. Duben 2010 nekdo nejake noev zkusenosti s panem Cimbu? :-) Zkušenosti mám se svou 1.8TSI.Bohužel firma Cimbu/Ing. Janda/1.6MPI neladí.On už výrobce motor naladil na max. možného a další zlepšení prý už není možné.Mě samotného to taky mrzí, rád bych trochu posílil svoji 1.6 v Roomsteru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Ono se nejedna o navyseni vykonu u 1.6MPi, to Ja vim ze cimbu nedela ... jde o to ze ma u met vyladit prubeh otacek ... viz ... http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=42&lng=cze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Ještě jednou se připomínám a prosím, jukněte někdo do motoru (OII 1,6MPI 75kW) na kombinovaný ventil, jestli za ním máte EGR ventil a jestli Vám z něho jde vývod do škrtící klapky případně vyfuk. potrubí (viz obrázek výše) ?? Čau Tak jsem na to koukl a ERG tam nemám, mám rv. 2006 Add chip, 1.6 v Roomsteru je jiná než v OII, je to 16V vycházející z 1.6FSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strongarm Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Zdravim Vás Mám škodu octaviu s týmto motorom kupovana bola minuleho roku v septembri 9/2009 jeto samozrejme už facelift , vtedy som volil tento motor lebo som nemal peniaze navyše a potreoboval som nove auto ojazdene nerpichadzalo do uvahylebo som nekupoval v hotovosti ale ma oslovilo financovania od skofinu takže v tom momento ta octavia stym motorom to bola pre na najlepšia voľba ale dnes po najazdeni 25000 km som celkovo nespokojny jednak aj s vykonovym prejavom motora ano ide to ked sa toči a ked v tom sedim sam a po rovine ine je to v kopci a ked j vtom viac ľudi je to ťažko padne ale čo ma najviac sklamalo je ta spotreba . dostanem sa na 7,2 priemer ale to musim jazdit s ľahkou nohou a musim as sa stale kontrolovat do koľko točim a kedy radim a žiadne prudke predbiehaniea radost z jazdy ako nahle idem troccha rychlšjie tak to ide do priemeru 8,5 čo je celkomo dost teraz po viac ako pol roku už uvažujem nad viacermi možnostami čo s tym a chcem sa opyta tu na fore či nemate nejaku skusenost a informácie otom či by sa vtej mojej octavii dal proste vymenit tento motor za klasicky nejaky aj použivany agregat 1,9 tdi 77 kw, či je to vobec možne a čo by všetko trebalo vymenit k tomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Neuvedl si jaký tam máš motor, vyměnit se určitě dá ale bude to nákladný a na novým autě bych to ani nedělal. Raději bych ho přečipoval, zvýšíš výkon a snížíš spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 (editace) to strongarm: Tak 1.6 není žádný závoďák, to jsi snad ani nemohl nepředpokládal. Navíc jako každý benzín když se mu šlape na krk si veme více paliva, tak to prostě je. Prostě jsi si koupil na co jsi měl, buď se s tím smiř nebo kup jiné auto se silnějším motorem. Měnit motor je nesmysl, který se rozhodně nevyplatí. Chiptuning je možný, ale nepůjde ani tak o zvýšení výkonu jako o zlepšení průběhu výkonu a momentu. to Dag09: Vzhledem k tomu, že píše v tématu o 1.6 8V, tak je jasné jaký motor má na mysli. Editováno: 25. Duben 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Kód motora BSE nemá EGR. Vysoký výkon, nízka spotreba a nízka cena sú navzájom nezlučiteľné parametre . Ak to máš na leasing tak na výmenu motora pravdepodobne zabudni (nehľadiac na to, že sa to neoplatí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 To mě taky napadlo, že už to bude jiný kód motoru, kde ten EGR už není. Ale díky za to, s EGR jsou akorát problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Mám OII 1,6MPI 75kW rv2006 a mám problémy s teplými starty, kdy startuji i na po třetí nebo manuálně pomáham šešlápnutým plynem (pár lidí to řešilo u OI, ale spíš na to nikdo nepřišel). Diagnostika nevykazuje trvale žádnou chybu. Při jednom takovém podivném startování, kdy mi to kuckalo okolo 300ot., mi vyskočia signalizace motoru - VAG chyba kod 16875 zpětné vedení výfukovych plynů-nízký průtok-sporadicka. Koukám do motoru a porovnávám s dílenskou příručkou a jakoby mi tam něco chybělo! Přesněji vše od výfukového potrubí a škrtící klapky do ventilu zpětného vedení plynů (nemám tam ani plonkovou volně trčící svorkovnici pro tento ventil). Fotky focené přímo na autě. Obrázek schéma z DP - ty čísla pozic v kroužku vůbec nemám (škrtící klapka je jiná a nemá vstup pro tu hadici). Jak je možné, že to nahlasilo chybu, když v tomto okruhu mám svorkovnici jen na ventilátoru pro zpětné vedení. Jediné vysvětlení pro to mám (prozradím při neshodě potom), ale chci si ověřit jestli to máte také tak? Ahoj, me jsem to same. Vyresil jsem to ! Zaprve byla malinkata dirka v tom mensim potrubi ktere vede z filtru vzduchu do motoru. Ne to velke saci. A Dale sem dal reset skrtici klapky. Od te doby OuKej... Vim co to dela. Startujes za tepla a mackas plyn jak kok... aby to chytlo. Ze aaaaanooo... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 to KRYSIMLADE: Jasně, to je přesně ono. Pak na tebe mám určitě pár otázek. Popravdě se na tenhle sekundární vzduchový systém teď zaměřuji, jestli myslíme to samé. Slabší trubka vede hned za vzduch.filtrem do ventilátoru a z něj do kombinovaneho ventilu. Těsnost, jako někde malá dirka tohoto systému mě nenapadla. Jak si na tu dirku přišel? Pak jsem zkoušel ten ventilátor připojit přímo na 12V jak je vlastně slyšet a je to celkem hukot a mám tím podezření, zda vůbec funguje, protože ho po nastartovaní myslím nikdy neslyšim. Reset klapky je podle tebe přesně co, jestli mohu poprosit, protože základní nastavení jsem dělal snad už asi na všem, co šlo. Díky za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
držoktavan Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Zdravím, vím, že je to dost ohraná otázka, ale jakou máte spotřebu u 1,6ky? Já mám zatím najeto nějakých 1500Km a přijde mi, že spotřeba spíš stoupá než aby klesala. Ale možná mi jen "ztěžkla" noha. Teď si to po městě smlsne v průměru 11litrů a dostat se pod je obtíž. Budete-li jezdit 5. rychlostním stupněm v městském provozu a 2200 ot.min-1, spotřeba jistě v jarních podmínkách klesne pod 8 litrů. Moje zkušenost.[twitter][/twitter] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
držoktavan Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Myslím si, že pokud jde o motor 1,6 MPi -75 KW měla by se pohybovat spotřeba kolem 7 litrů i při hodně sportovní jízdě. Najezdil jsem s tímo motorem před současnou OII kolem 100.000 km, ale nikdy jsem neměl větší spotřebu než 7,5 litru. No vlastně jednou jsem měl spotřebu krapet větší, ale to byl extrém a myslím si, že tak nikdo snad jezdit nemůže - 13 litrů a na konci trasy Brno-Humpolec-Pelhřimov-Písek-Strakonice mi to ukazovalo průměr 130 km/hod. No teď mám 2.0 Fsi a tam se s mým stylem jízdy pohybuji kolem 8 az 9,5 litru na 100 km. Potvrzuji = po najetí 85.000 km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
držoktavan Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 presne tak, do tych 7,5 aj so zapnutou klimou a nalozenym autom ked to nezeniem, ale pri beznom jazdeni do tych 7, rekord 5,1 s lahkou nohou. mne sa to ustalilo tak po pol roku jazdenia...cca tych 8000-10000 km...este si chvilu asi pockas A ještě se připřaženým dlouhým 1osým přívěsem na úseku 300 km do 8,5 litrů (i v kombinaci 40% dálnice a při hustém provozu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strongarm Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 ja som kupoval novu 1,6 ma asi tri štvre roka nabehane ma 30 tis soptreba bola od začiatku rovnaka stale tych 7,5 na 100 kilometrov až žaasnem ako mi ta spotreba stale rovanaka vychazda ale je pravda že na tom taxikujem takže je to mestka spotreba prevažne a v noci čiže menšie zapchy ale ked idem medzi mesto tak spravm aj priemerku 5,8 Ako vravim od nova mi zhruba žrala tych 7,5 akurat pri 17 tis km som pocitl narat vyskonu motora tym že sa vtedy asi zabehol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Dobrý den, potřeboval bych poradit jaký motor zvolit do Octavie. Určitě bych chtěl 4x4 ale pořád se nemužu rozhodnout mezi 2.0TDI a 1.8TSI. U tsi se mi líbí výkon a kultivovanost, ale trochu se bojím té spotřeby, ještě když by to mělo být ve 4x4, pro tdi zas jasně hovoří spotřeba. Ročně by se s autem najezdilo tak 30000-40000km. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 ja bych sel do dieslu...ted uz to je s CR vstrikovanim tak je to o chlup tissi a kultivovanejsi oproti PD a pro 4x4 to ma i patricnej tah, sice 1.8 je taky hezky ziva, ale v tehle kombinaci nevim nevim...ono pohon 4x4 si taky vezme svy z vykonu a pak se to projevi na spotrebe u toho benzinu kdyz s tim chces jet trochu svizne... asi nejlepsi by bylo si to vyskouset v realu a porovnat to, jenze malokde maj obe k dispozici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eraser Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Tí, čo máte PP - akú vám ukazuje aktuálnu spotrebu pri 90, 100, 130 a 140 km/h ? Tá 5ka mi príde prikrátka - 4200 otáčok pri 140km/h je na môj vkus fakt veľa... nie je tam ten nárast spotreby príliš veľký ? Vopred dík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.