Fido Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 (editace) Fakt už si nevím rady a ve vyhledávači jsem nic podobného nenašel. Když se rychlost přehoupne přes 40km/h, tak slyším od levého předního kola pravidelné vrzání (rychlost vrzání v závislosti na otáčkách kola) dělá to pořád, i s vyšlápnutou spojkou a točení volantem do zatáček na každou stranu, při brždění, prostě furt - do doby, než zase zpomalím pod 40km/h, pak jako když utne a je klid. Kdyby to bylo ložisko, tak by přece hučelo a né vrzalo a pořád né? Mimochodem bylo loni touhle dobou měněné. Nesetkali jste se s tím někdo? Díky Editováno: 5. Březen 2007, autor: Fido Citovat
garny Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 cha ... no takovej čmelák coooo.. no tak jsem tu už řešil a bylo to ložisko v předním kole..... přesně jak to kleslo tak jak když to vypneš... neříkám ,že je to určitě ono.. ale vymněnil jsem to tu jednomu zákazníkovi a byl klid... dost divná závada...... kdyby něco tak můžem pořešit... Citovat
Fido Vloženo 6. Březen 2007 Autor Vloženo 6. Březen 2007 Jo a za deště a vůbec na mokru to nevrže - může se dostat vlhkost až na ložisko? Citovat
Fido Vloženo 6. Březen 2007 Autor Vloženo 6. Březen 2007 cha ... no takovej čmelák coooo.. no tak jsem tu už řešil a bylo to ložisko v předním kole..... přesně jak to kleslo tak jak když to vypneš... neříkám ,že je to určitě ono.. ale vymněnil jsem to tu jednomu zákazníkovi a byl klid... dost divná závada...... kdyby něco tak můžem pořešit... Odkud seš? Já Opava. Citovat
garny Vloženo 9. Březen 2007 Vloženo 9. Březen 2007 cha ... no takovej čmelák coooo.. no tak jsem tu už řešil a bylo to ložisko v předním kole..... přesně jak to kleslo tak jak když to vypneš... neříkám ,že je to určitě ono.. ale vymněnil jsem to tu jednomu zákazníkovi a byl klid... dost divná závada...... kdyby něco tak můžem pořešit... Odkud seš? Já Opava. Do prahy asi težko pojedeš..... Citovat
Peterer Vloženo 9. Březen 2007 Vloženo 9. Březen 2007 (editace) Takové pravidelné vrznutí po čtyřicítce to není špatný... Editováno: 9. Březen 2007, autor: Peterer Citovat
TDIfun Vloženo 14. Březen 2007 Vloženo 14. Březen 2007 (editace) A co guma stabilizatoru??nastrikej olejem do ni mozna pomuze.A zkontroluj obe strany protoze zvuk se roznasi a ty si myslis ze to je vlevo a pritom to bude vpravo.Zvedni si kolo a pohybek jim jestli ma vule aby jsi vyloucil rozpadajici se lozisko.A opet radeji obe strany. Editováno: 14. Březen 2007, autor: TDIfun Citovat
turbokar Vloženo 21. Březen 2007 Vloženo 21. Březen 2007 Ahoj, mám ten stejný problém. Zkusím stříknout do gumy stabilizátoru olej a uvidím. Myslím si, že silentbloky na nápravě si žádají výměnu Citovat
TomasB Vloženo 21. Březen 2007 Vloženo 21. Březen 2007 Takové pravidelné vrznutí po čtyřicítce to není špatný... Citovat
ritchie Vloženo 21. Březen 2007 Vloženo 21. Březen 2007 Takové pravidelné vrznutí po čtyřicítce to není špatný... Taky bych to nepovažoval za závadu ale za zázrak. Citovat
kadlec Vloženo 21. Březen 2007 Vloženo 21. Březen 2007 stříkat olej na uložení stabiku je k prdu, pomáhá to tak na týden a je to z5 zkusím dát grafit vazelinu, to by mohlo pomoct Citovat
garny Vloženo 21. Březen 2007 Vloženo 21. Březen 2007 guma dělá max vrzání a nebo to bouchá když je vytlačená.... ale když jedu po asfaltové rovince a začne to kvílet... tak to asi nebude guma stabil Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.