Přejít na obsah

Kto tu je bajker


houmr

Doporučené příspěvky

sosacek: pekne, tiez napodobny trosku vyssi najazd ;)

p.s.: v trencine kazdy vikend (nedela) robime akciu, ze sa zidu bajkeri a niekde celoddenne vyrazame na turu. ak by mal niekto zaujem nech napise a nasmerujem ho na link a forum kde sa vzdy dohodneme (okolie trencina).

post-1730-1208195560_thumb.jpg

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak,tady je moje kolecko, KELLYs, zatim bez poruch a jsem spokojeny, ze ho mam, akorad co jsem udelal blbost, ze jsem si ho koupil z katalogu, coz bych nikdy uz neudelal, a radej si kolo poskladal - cena xx - takove brzdy, takove tlumice, takove slapatka apod.jo a plaste,ty jsou vynikajici.

post-8151-1209418038_thumb.jpg

Editováno: , autor: Vinca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co rikate na tohle..? http://www.shop-sport.cz/kola_horska_ctm_q...rske_kolo.html#

Duvod upravy: spletl sem kolo

vypada pekne, zalezi,akorad nevim,kolik vazi a ty brzdy JOU. pokud muzu doporucit, tak co se tyce brzd, tak jedine spalicky, mam na svem kotouce hydraulicke, podle me spalik je spalik a kdyz se spalik da prez hydrauliku, tak si myslim,ze ty brzdy jsou nejlepsi, co muzou byt. nez kotouce lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vypada pekne, zalezi,akorad nevim,kolik vazi a ty brzdy JOU. pokud muzu doporucit, tak co se tyce brzd, tak jedine spalicky, mam na svem kotouce hydraulicke, podle me spalik je spalik a kdyz se spalik da prez hydrauliku, tak si myslim,ze ty brzdy jsou nejlepsi, co muzou byt. nez kotouce lol

V tom ti budu oponovat.Presel jsem na kotouce a uz nikdy nechci videt V-brake.Stacil mi sjezd po asfatce z Lyse hory za deste.Ja jsem zabrzdil o necelych 5 metru drive a to jsem tezsi.A to v rizikove situaci staci.

Zalezi hodne taky na typu kotoucovek.Jestli jsi jel na jejakych levnych srotech nebo mechanickych ,tak radeji misto tech bych volil V-brake do Avidu.

Ja jezdim kombinaci hydra shimano 535,vpredu 203 a vzadu 180 kotouc a sintrovane desticky goldfren.Hodne muziky za malo penez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom ti budu oponovat.Presel jsem na kotouce a uz nikdy nechci videt V-brake.Stacil mi sjezd po asfatce z Lyse hory za deste.Ja jsem zabrzdil o necelych 5 metru drive a to jsem tezsi.A to v rizikove situaci staci.

Zalezi hodne taky na typu kotoucovek.Jestli jsi jel na jejakych levnych srotech nebo mechanickych ,tak radeji misto tech bych volil V-brake do Avidu.

Ja jezdim kombinaci hydra shimano 535,vpredu 203 a vzadu 180 kotouc a sintrovane desticky goldfren.Hodne muziky za malo penez.

mechaniku nemam,ale hydrauliku, spalik je spalik, treba ty V-brake jsou sunty,kdyz si koupis lepsi,tak to bude vynikajici a nevim, jak to myslis,ze jsi zabrzdil o 5 metru drive, to jsi z nekym zavodil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mechaniku nemam,ale hydrauliku, spalik je spalik, treba ty V-brake jsou sunty,kdyz si koupis lepsi,tak to bude vynikajici a nevim, jak to myslis,ze jsi zabrzdil o 5 metru drive, to jsi z nekym zavodil?

Tak kdyz jsou kotouce na prd tak proc auta maj kotouce. :smich::smich::smich::smich:

Kdyz myslis.5 metru nekdy hraje velkou roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,to hraje, ale ty jsi psal,ze jsi jel z kopce..to jsi brzdil celou cestu az si zastavil nebo jak?nebo jsi nejak meril, ze kotouce zabzdily driv nez vecka?

beru to tak za jsme si zdalky daly bod(treba sloup) a odtud jsme z urcite rychlosti zabrzdily.V desti se blbe jede v kuse.A pak se to odkrokovalo.

Jestli myslis srovnani V-brake a kotoucovek ve stylu cesta max. sotolina, tak tam je rozdil jen v mensim tlaku na brzdovou paku.Ale jsetli by jsi chtel rozdil v terenu tak V-brake jsou zaostale,spatne se cisti.Jsou zastanci kvuli hnotnosti(proste gramari) ,ale ti se taky uz pomalu ztraceji,protoze se na thr dostaly lehke a perfektni mechanicke kotoucove brzdy.

Jedina nevyhoda hydraulickych brzd je ,ze kdyz se ti vterenu poserou tak jses v pr... ,prtoze je neopravis. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
beru to tak za jsme si zdalky daly bod(treba sloup) a odtud jsme z urcite rychlosti zabrzdily.V desti se blbe jede v kuse.A pak se to odkrokovalo.

Jestli myslis srovnani V-brake a kotoucovek ve stylu cesta max. sotolina, tak tam je rozdil jen v mensim tlaku na brzdovou paku.Ale jsetli by jsi chtel rozdil v terenu tak V-brake jsou zaostale,spatne se cisti.Jsou zastanci kvuli hnotnosti(proste gramari) ,ale ti se taky uz pomalu ztraceji,protoze se na thr dostaly lehke a perfektni mechanicke kotoucove brzdy.

Jedina nevyhoda hydraulickych brzd je ,ze kdyz se ti vterenu poserou tak jses v pr... ,prtoze je neopravis. :p

co se týká brzd V-brake, tak kvalitní špalky (např. déšť - červené Koolstopy, sucho - černé Koolstopy) a jejich dobré seřízení udělají stejnou službu jako cenově mnohem dražší kotouče, mluvím z vlastní zkušenosti, jezdím na V-brakech doposud, účastním se teď už sice poskrovnu maratónů (Drásal, Merida) a jezdím MTBO, nemůžu si stěžovat. Kdo jel na Drásalaovy sjezd z Kelčského Javoríku, ví že bez dobře seřízených brzd a to jakýchkoliv bude mít velké problémy......

Všechno je to o penězích......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidávám s fotem mého biku a dodávám, že na této fotce jsem s kámošem v Kašperských horách, kdy v nohách jsme měli 8Okm a čekalo nás ještě dalších 30 km do našeho kempu, takže ta únava je z našich obličejů patrná.....

PS: moje je ta modrá Merida

post-16171-1210186836_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týká brzd V-brake, tak kvalitní špalky (např. déšť - červené Koolstopy, sucho - černé Koolstopy) a jejich dobré seřízení udělají stejnou službu jako cenově mnohem dražší kotouče, mluvím z vlastní zkušenosti, jezdím na V-brakech doposud, účastním se teď už sice poskrovnu maratónů (Drásal, Merida) a jezdím MTBO, nemůžu si stěžovat. Kdo jel na Drásalaovy sjezd z Kelčského Javoríku, ví že bez dobře seřízených brzd a to jakýchkoliv bude mít velké problémy......

Všechno je to o penězích......

to jsem rad,ze tu mam zastance V-brake brzd :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...