Přejít na obsah

Černidlo prosakůjící z těsnění pod hlavou


peetr

Doporučené příspěvky

Omlouvám se, jestli se to tu už řešilo, nemůžu nic najít.

1,4 MPi 2002 - vpředu vytýká z těsnění pod hlavou černota. Je to jen jakoby vlhká černá špína. Na prostředku je to tak 5cm od těsnění dolů, jinak po celé šířce bloku asi centimetr kolem těsnění. Loni mi těsnění měnili s tím, že se to po zajetí už nedotahuje.

Jde mi o to, jestli je černota na bloku válců normální nebo to mám nechat dotáhnout.

Vyfotím, vydrhnu a budu sledovat.

fotéčky

tady je to vočerněný nejvíc

zatím to neřeším, asi je to normální

ta koule na kapalinu je jednoho tuningáře z Jedovnic s bílou fábkou, o výměně těsnění nechce nic slyšet

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam presne to iste nadrzka na kvapalinu G12 je po okoli cierna je to sposobene olejom z motora ktory sa dostava do chladiacej kvapaliny. Uz dlhsie som si zistoval co a ako mam Fabiu 1,4 44kw. Je to samozrejme sposobene tesnenim pod hlavou ktore ruplo , ale najzaujimavejsie na tom je to, ze po rozhovore v autorizovanom servise kde mam znamych mechanikov mi povedali ze je to u fabii normalne a rupne to . A je to preto, lebo skoda na motory davala zle hlavy myslim tym ,,, nerovnost hlav ,,, Pri vymene tesnenia je potrebne najprv dat zrovnat hlavu a az potom to zmontovat s novym tesnenim.

Kolombo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V těhle místech to na prosakování do chladící kapaliny nemá vliv, zatím vedou tyčky k ventilům ale myslím si že šrouby nejsou moc utaženy i když nevím na jaký to utáhli moment protože v DP je na tyhle šrouby psáno asi 20 N.m což udělám i malou ráčno tedy moc to není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam rok 2001 a tiez mam blok taky zacierneny.

olej vo vode nie je, ani neubuda.

ani voda v oleji sa neobjavuje.

ma sa na to vyprdnut, alebo to mam riesit (hlava dole, zrovnat plus nove tesnenie )?

a kolko by stala taka disciplina - zrovnat hlavu a vymenit tesnenie ?

,,,, na zaciatku to u mna vyzeralo ako u teba proste len presakajuci olej na bloku motora ...a potom olej v chladiacej kvapaline G12,, oleja sa tam dostavalo len malicko na mierke som to ani nespoznal len v tej nadrzke

Teraz to uz mam urobene vymenene tesnenie + zrovnanie hlavy

nove tesnenie 250 sk

zrovnanie hlavy 600 sk ...bola pekne kriva zrovnavanie na 3X

diagnostika motora VAG ,,zakladne nastavenie ,,

celkom 2300 sk

robil mi to kamarat ,,, zlaty to clovek ,,

rozvody nie su remenove mam retaz

FABIA 1,4 44KW r.v. 2002

Kolombo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Je super ze som nasiel toto tema lebo som ho hladal asi 2 dni ale nasiel KTO HLADA NAJDE ze??? Mam rovanky problem do G12 sa do nadobky nejako dostava olej resp. take tie olejove skvrny skusal som to nejako vycistit ale neslo to nie teda moc a to som fak si daval zalezat nieco malo slo ale nie moc. V sevise mi odporucaju vymenit nadobku ale ak sa vymeni len nadobka tak sa ta spina bude hromadit zase v tej nadobke co nic neriesi, takze treba dat zbrusit hlavu a nove tesnenie ... + zakladne nastavenie ....????

Este jeden link co som nasiel spinava chladiaca zmes

Pisalo sa tu aj o tom ze Skodovka potom menila noeho dodavatela tych tesneni pod hlavou takze ak budem menit tesnenie od akeho vyrobcu ?

Dik vopred za vesekere info ....

Editováno: , autor: Mathias
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diki borci, tak jaksi som uz kupil a je to TEMAC a kupovane priamo v skodovke v servise kde mi hovorili ze oni predavaju jedine origo prislusenstvo.....cena ano bola tusim akolo 300Sk za tesnenie ... Bral som aj novu nadobku na chladiacu zmes no mam pocit ze sa tochu lisi od tej co tam mam. V aute stara je nejaka kde je viac takych akoby komorok a nova je len akoby nejaka nadobka bez nich s oznacenim 6Q0 121 407 B dufam ze teda mi nedali nejaku NE - VHODNU .... mala by sediet alebo je to na uplne iny motor???Alebo to nezavisi od motora ??? V podstate j eto len expanzna nadoba chladiacej zmesi.....Co vy na to????

Editováno: , autor: Mathias
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V těhle místech to na prosakování do chladící kapaliny nemá vliv, zatím vedou tyčky k ventilům ale myslím si že šrouby nejsou moc utaženy i když nevím na jaký to utáhli moment protože v DP je na tyhle šrouby psáno asi 20 N.m což udělám i malou ráčno tedy moc to není.

Tak chlapi pozor na to, aby to nahodou niekto nedotahoval len na tych 20Nm - to je len 1. krok, v 2. kroku to treba este dotiahnut o 1/4 otacky - 90st. a v 3. kroku este raz o 90st. A to je uz dost, to asi malou racnou nepotiahnete lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...