Bladik Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Nejvetsi pricina proc nejde dat je FSI, pouziva velice jemne vstrikovace ktere se zahrivaji a benzinem ochlazuji, cehoz plyn samozrejme neni schopen docilit a timpadem by se vstrikovace zavarili. Dalsi z duvodu podle me je jak chcete pouzit LPG a turbo? Kazdopadne ta prvni veta je vyjadreni primo od motoraru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 To turbo me taky napadlo, ale ty vtřiky jsem netušil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 (editace) Tak me to nedalo a trosku jsem hledal na netu jestli se neco za tu dobu co jsem sbiral info o plynu a tohoto motoru, takze uz neco nasli a muze se montovat do FSI motoru plyn...ovsem nasel jsem cenu a prestavba na obyc FSI vyjde na 80 000Kc ... primontovava se tam nejaka nadobka s aditivy ktere zajisti dostatecne promazavani a chlazeni...davkuje se to samo a musi se tam dolivat po dobu 15000km asi za 800Kc aditiv. Kazdopadne je to nejak moc slozite, musi se pridavat uplne nove vstrikovani apod. Jedna takova mala reakce na jednom foru na otazku zda je mozne do FSI motoru montovat LPG: " To je zajímavá otázka. Podle mého názoru by to bylo asi tak snadné jako přidělat do HTPčka čtvrtý válec. V zásadě by to šlo, ale zřejmě by náklady na přestavbu byly vysoké. Muselo by se vyřešit odpojení vysokotlakého čerpadla (hnané od vačky), instalovat duplicitní vstřikovače, kabeláž a ECU, hacknout současnou senzoriku a napojit se na ni a další "maličkosti". Motor by asi nedosáhl původního výkonu ani ekonomiky a jel by jen v homogenním módu. " Co jsem zjistil o tom homogennim modu, tak treba motory 1.6FSI ktere maji deklarovany N98 pri natankovani N95 prechazeji do homogenniho modu coz je vlastne obdoba MPi vstrikovani, motor neni s tim palivem schopen zachazet tak aby docilil FSI vstrikovani a prejde do tohoto rezimu, ktery vede samozrejme ke zmenseni vykonu. To sou poznatky co jsem vygooglil tak at se k tomu postavi kazdy jak chce, ale porad si stojim za svem...plyn patri na sporak a nikoliv do auta a uz vubec ne do 1.8TSi Editováno: 15. Červen 2008, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Děkuji za vyčerpávající odpověď!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 Trošku se zapojím do diskuze. Jak jsem to trochu naznačil v jiném topicu, chci se zeptat jak donutit servis Škoda na pořádné změření váhy vzduchu kůli spotřebě. Jak jsem procházel fórum, bylo pár poznámek že za velkou spotřebou může být váha vzduchu. V prvním servisu Auto Nova to neuměli ani načíst a v druhém servisu Porche Brno to načetli, ale změřili váhu vzduchu jenom na volnoběh. Dávala 3,66 a to je asi v normě. Existuje nějaké dynamické měření váhy vzduchu počas jízdy? Tj kolik dává a kolik motor potřebuje? Vím že na dízlech to jde v poho, jenom na tomto motoru nevím. Pls o nějaké info. PS: Všem postupně klesá spotřeba a mně naopak vzrůstá mám už průměrnou na 9,4 l. No prostě paráda. Dík za odpovědi. Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 No je opravdu problem donutit je aby sedli do auta a tu vahu promerili za jizdy, jelikoz si brnak, tak me to merili v JE&NE(Zabovresky), ale zprvu prisel borec ze tam nic neni ze si vymyslim apod. Az pote co jsem mu tam udelal cirkus a trosku skoleni jak se ma vaha zmerit tak cukl at jim tam auto na 2 hodky necham, ze mi daji vedet, za hodku volali ze to asi opravdu bude tou vahou protoze mam mnozstvi nasavaneho vzduchu pod minimalni hranici a mel jsem pak uz i na volnobeh 2,8. Spotreba zatim pekne klesa a vaha vypada OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Dik za info, zitra to skusim v tom servisu a dam vedet. DIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Pls dotaz... Nema nekdo k motoru 1,8 TSI nejaky popis, usporadani nebo aspon neco. Nemuzu nic kloudneho sehnat. Dik za info Fido Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 No je opravdu problem donutit je aby sedli do auta a tu vahu promerili za jizdy, jelikoz si brnak, tak me to merili v JE&NE(Zabovresky), ale zprvu prisel borec ze tam nic neni ze si vymyslim apod. Az pote co jsem mu tam udelal cirkus a trosku skoleni jak se ma vaha zmerit tak cukl at jim tam auto na 2 hodky necham, ze mi daji vedet, za hodku volali ze to asi opravdu bude tou vahou protoze mam mnozstvi nasavaneho vzduchu pod minimalni hranici a mel jsem pak uz i na volnobeh 2,8.Spotreba zatim pekne klesa a vaha vypada OK. A to je autorizovanej servis škody? Platil jsi za to nebo to bylo v rámci záruky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Ano to je autorizovany servis Skoda. Bylo to vse v zaruce, nic jsem neplatil ani diagnostiku a ani cokoliv spojene s tou vymenou, vse proste na ucet Skoda a.s. S Je&Ne mam takove smisene zkusenosti, da se s nima dobre komunikovat, ale praci techniku je treba si zkontrolovat a popripade jim trosku nadat, ale ted uz jsem si je docela vycvicil, takze se celkem zlepsili ... tam vozime i firemni Octavky, takze to docela de. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasbag Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Podle toho co tady čtu je 1.8 moc povedený motor. Má ještě nějaký jiný problém (kromě váhy vzduchu) co se může objevit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Podle toho co tady čtu je 1.8 moc povedený motor. Má ještě nějaký jiný problém (kromě váhy vzduchu) co se může objevit? Díky Mě akorát u jednoho odešlo v cca 50.000km turbo.....vše vyřešeno bez problému na záruku během jednoho dne.....od té doby šlapou všechny tři OII z 1.8TSI bezvadně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 (editace) Motor je to super, slape jako hodinky tichounky a nebyt te vahy vzduchu tak o nem nevim. Asi ke konci srpna s nim pojedu do Chorvatska tak jsem zvedavY jak se bude motor tvarit behem dlouhe trasy a take trosku jak to bude se spotrebou. To Karlos: Jake mas stavy tachometru u tech 1.8TSi. Editováno: 20. Červenec 2008, autor: vorlajz doufám, že si spíš zvědavý, nikoliv zvědaví ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 (editace) Ta první co u ní odešlo to turbo....ta má už přes 130.000km a od té výměny turba+váhy(v 50.000km) jezdí naprosto bez problému. Ta druhá je ted před 120.000km prohlídkou(zrovna v pátek jí tam vezu) a u ní jen byla špatná váha vzduchu,taktéž kolem 50.000km...jinak nic. Ta třetí byla ani né před měsícem na 90.000km prohlídce a u ní se kromě běžné údržby neměnilo vůbec nic... Nemůžu proti tomu motoru říct vůbec nic špatnýho.....Na to že jsem byl vždy velkým příznivcem nafty,tak dnes musim říct že tento motor 1.8TSI nemá v porovnání se všemi koncern.čtyřválci konkurenci a to jak nejen v benzínu,ale i v nafťácích,protože i když mají např.ty nové 2.0TDI-CR možná vyšší výkon (125kw) a jezdí se s nimi pěkně...tak ty rozhodně deklasuje jejich příšerně přemrštěná cena...např.v SII je v braní stejné výbavy(Ambition) rozdíl mezi 1.8TSI(118kw) a 2.0TDI-CR(125kw) cenový rozdíl 105.000kč ..to si prostě může koupit jen magor. A ještě až vyjede 1.8TSI ze 7st.DSG (v SII od září,u OII od faceliftu)..tak už o nějakém rozhodování co koupit nemůže být ani řeč. Editováno: 21. Červenec 2008, autor: vorlajz Karlosi, ty taky musíš citovat předchozí příspěvky? dávejte si na to pozor... všichni... dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Koukam, ze tady mame korektora Omlouvam se za sve pravopisne chyby, ale uz jsem hold takovi Mno uz celkem pekne km, tak doufam, ze jedinej problem u me byla ta vaha a vrzajici tesneni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Tak a mam to zas sebou. Po urgenci u Skodovky MB si mne objednali a pozvali na mereni parametru motoru. Prijimaci technik OK. Byl jsem u mereni a vaha dava na volnobeh 4,2 to je asi v norme. Potom udelal zakladni nastaveni skrtici klapky a nejake dalsi klapky v sani.... O te jsem vubec nevedel. Pokracoval testem podavaciho cerpadla a to mu vubec neslo. S oduvodnenim, ze je spatny software ve Vasilu. Co k tomu dodat!!!! Auto mi zere kolem 9, l na 100 km a Auto nova nic nezjistila. Pomuze nekdo co s tim. Dikec. Nebo co by mohli promerit nebo skusit. Moc dik za odpoved Fido PS: Ucet plati Skoda MB a ten je za 2 hod. prace 214 kc i s projizdkou s technikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 (editace) Tak a mam pokracovani. Dneska jsem se osobne setkal s Bladikem u Globusu v Brne a jak kecame o autech, si Bladik vsiml dve veci. 1.) Mám nejakou malou baterku. On ma 77 Ah aj jenom 50 Ah. Vybavu mame skoro stejnou a nevidim duvod proc by mela byt jina. Jenom doufam, ze ji nevymenili v prodejne "Porche Brno". Zitra budu prudit na Skode MB a dam samozrejme vedet co a jak. Jakou mate v aute baterii? Dik za info.... 2.) Jak dal kecame, Bladik zpozornel a ukazal na neco co jsem moc nepochopil viz foto. Je to nejaka hadicka od ventilu a druhy konec hadicky je pripojen pres ventil k vakuove pumpe. Zitra samo pujdu do servisu at se na to podivaji. Nevi nekdo co by to mohlo byt? Je to najaky ventil na sani a tim by se mohla "doufam" vyresit moje spotreba. Jenom mne mrzi, ze to nenasli v servisu. Auto se chova uplne normalne, jenom to neni zapojeno...... Jestli to je utrzene nebo praskle to nevim. Ukazal jsem to svemu mechosovi a mysli si ze to nejaka potvora prokousala. No nevim???!!!! Asi si koupim kocku do auta. Jinak k tomu setkani, bylo moc prijemne "Bladik ma moc peknou karu" a doufam, ze se najde jeste nekdo v Brne s O II 1,8 TSI a dalsi motorizace na pokec. Fido Ps: Prvni foto je Bladikova baterie..... Editováno: 22. Červenec 2008, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Hehe dekuji za pochvalu .. .kazdy mame ty sve ctyrkolove milacky vyfintene Kazdopadne ta baterie je divna, Karlos by mohl rici jake tam ma, preci jen ma tri 1.8-cky takze to by bylo celkem jasne ktera tam patri Tamto by mohlo byt kousnute od mysi, ale to bys tam mel nekde stopy od drapu to se mi nezda. Tu kocku bych nebral....skrabe lak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Jo to jsem videl co udela kocicka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreamer_ Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 ... neviete niekto v akom rozsahu by sa mali hodnoty z váhy vzduchu pohybovať ? . Lebo ani pri bežnej jazde "mimo obce" som nevidel po dlšej trase spotrebu menšiu ako 7l. (Na porovnanie som dnes išiel 75 km trasu tam cca 100km/h za 7l a naspať cca 120 km/h za 8,4l . Za 8,5 l som s O1 1.6 chodil 150 po dialnici ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 kluci, řešíte kraviny... jestli ste chtěli jezdit za 5 l na sto, tak jste měli koupit 1.9 TDI 77 kW... dle mě je spotřeba kolem 8 úplně v normálu... fakt řešite hovna! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreamer_ Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 vorlajz: ja nečakám že to pôjde za 5l, ale zas som ani nečakal že to pri tých istých rýchlostiach bude brat o liter viac ako stará 1.6 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 (editace) No resime kraviny. Jak se to veme. Nechci mit spotrebu 4,1 jak jsem mel na 1,9 TDI 81 kW, ale aspon se priblizit svoji spotrebou stejnemu autu co maji jinny kluci a holky . Vot eto vsjo... Rozdil 2 nebo 3 lirty na 100 km je docela dost ne???? Pri najezdu 30.000 km je to cca 600 l benzinu x 32 kc a to je mazec. Fido Editováno: 22. Červenec 2008, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 p2p: "Vybavu mame skoro stejnou.." - jak moc skoro to je? Jestli to právě není kvůli nějaký odlišnosti ve výbavě.. nejsem si jistej, ale nevím, jestli třeba funkce Coming Home a Leaving Home nevyžaduje větší baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Ps: ja mam 9,4 l a jezdim v klidu. Pri dynamicke jizde mam kolem 10 az 12 l.... a to mne s..e. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.