v.a.c. Vloženo 22. Listopad 2007 Vloženo 22. Listopad 2007 Prosím o radu, motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje. Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic. Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík Citovat
octavie81 Vloženo 22. Listopad 2007 Vloženo 22. Listopad 2007 Prosím o radu,motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje. Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic. Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík vyzkousej na ten volnobeh ,az to zacne delat,odpojit cidlo na spojovym pedalu,jinak pak snad uz jen dvouhmota,ale tam me nesedi ten vykon,tak pak jedine cerpadlo Citovat
TDIfun Vloženo 22. Listopad 2007 Vloženo 22. Listopad 2007 Dnes jsem neco podobneho opravil.Delalo to cerpadlo.Poladilo se a OK.Nedelalo se neco s cerpadlem?Predtim to delalo nebo ne? Citovat
v.a.c. Vloženo 27. Listopad 2007 Autor Vloženo 27. Listopad 2007 Prosím o radu,motor TDI při volnoběhu začne mít vibrace, jako by neměl naftu nebo zanesený palivový filtr, za okamžik otáčky naskočí a vše funguje. Za jízdy-ztráta výkonu, od motoru vibrace, plyn na doraz. Za chvilku vše v normě. Na VAG nic, za jízdy nic. Jsem v koncích, nikdo to nezná. Dík vyzkousej na ten volnobeh ,az to zacne delat,odpojit cidlo na spojovym pedalu,jinak pak snad uz jen dvouhmota,ale tam me nesedi ten vykon,tak pak jedine cerpadlo Vypadá to, že tip na čidlo spojkovýho pedálu vyšel, realizoval jsem výměnu a zatím dobrý. Motor chodí bez výpadků. Děkuji. Citovat
pepinoTDi Vloženo 28. Listopad 2007 Vloženo 28. Listopad 2007 já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho ! O1 81kw TDi díky Citovat
monitor Vloženo 29. Listopad 2007 Vloženo 29. Listopad 2007 já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho ! O1 81kw TDi díky Me to taky vibruje u O1 66kw Tdi, kdyz dojizdim na krizovatku, tak se ten motor rozkmita(je to citit, ale nejsou to nejake obrovske vibrace), jako kdyz to jeho ulozeni je nejake volne nebo co a zastavi se to, az kdyz uplne zastavim. Nevite nekdo, co by se melo vymenit? Jinak motor bezi bez problemu. Diky. Citovat
octavie81 Vloženo 29. Listopad 2007 Vloženo 29. Listopad 2007 bude to dvouhmotnostni setrvak,vyzkousej to cidlo,pak jeste zkontroluj silenbloky motoru a prevodovky,ale asi ti jde setrvak pomalicku do kytek Citovat
monitor Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 bude to dvouhmotnostni setrvak,vyzkousej to cidlo,pak jeste zkontroluj silenbloky motoru a prevodovky,ale asi ti jde setrvak pomalicku do kytek A to se jmenuje dvouhmotnostni setrvacnik a cidlo ceho? Jeste jsem o takove soucastce neslysel, nejsem samozrejme automechanik, budou mi delat rozvody asi za 2 mesice, tak jim reknu, at to prekontrolujou. Diky. Citovat
Komárek Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 bude to dvouhmotnostni setrvak,vyzkousej to cidlo,pak jeste zkontroluj silenbloky motoru a prevodovky,ale asi ti jde setrvak pomalicku do kytek A to se jmenuje dvouhmotnostni setrvacnik a cidlo ceho? Jeste jsem o takove soucastce neslysel, nejsem samozrejme automechanik, budou mi delat rozvody asi za 2 mesice, tak jim reknu, at to prekontrolujou. Diky. Čidlo spojkovýho pedálu. A dvouhmotu máš u každýho auta, přece.. Citovat
ranek1 Vloženo 2. Prosinec 2007 Vloženo 2. Prosinec 2007 Zdraví, stejný problém se stejným motorem 81kw, nechal jsem dělat čerpadlo a nic se nezměnilo, zkusím čidlo na spojkovém pedálu jak někdo radil. Já mám akorát navíc ještě problémy - občas nejde čidlo venkovní teploty - 2x měněno a nic, 3x se přepálila 150A pojistka u akum. Ve značkovém servisu neví co s tím . VAG hlásí u čidla zkrat na kostru, imobilizér totéž a potom asi 10 dalších vše zkrat na kostru. Citovat
monitor Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Zdraví, stejný problém se stejným motorem 81kw, nechal jsem dělat čerpadlo a nic se nezměnilo, zkusím čidlo na spojkovém pedálu jak někdo radil.Já mám akorát navíc ještě problémy - občas nejde čidlo venkovní teploty - 2x měněno a nic, 3x se přepálila 150A pojistka u akum. Ve značkovém servisu neví co s tím . VAG hlásí u čidla zkrat na kostru, imobilizér totéž a potom asi 10 dalších vše zkrat na kostru. Jestli ti hlasi 10 veci zkrat na kostru, tak to je prace pro autoelektrikare, aby ten zkrat nasel a rozpojil. Ten znackovy servis by mel mit elektrikare. Citovat
Komárek Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Jestli ti hlasi 10 veci zkrat na kostru, tak to je prace pro autoelektrikare, aby ten zkrat nasel a rozpojil. Ten znackovy servis by mel mit elektrikare. Měli by mít elektrikáře, ale jen teoreticky. Děda, když chtěl odvézt něco na vozejku s Fábií a zjistil, že mu vozejk nesvítí, nebliká.. tak zajel do servisu Škoda auto a tam ztrávil celý den (cca. 5 hodin) a nakonec páni elektrikáři prý zjistili, že měl přehozenej 1 kabel v zásuvce u auta. A ty věci si musel odvézt až 2. den, kvůli jejich nezkrotné rychlosti a snaze závadu co nejrychleji odstranit!! Citovat
pepinoTDi Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 dneska mi TDIfun odpojil spínač spojkového pedálu a motor se při dojíždění uklidnil a přestal vibrovat, nový spínač už mám a problém je myslím vyřešen, děkuji!!!! Citovat
monitor Vloženo 7. leden 2008 Vloženo 7. leden 2008 (editace) Tak podle VIN mam u sve OctavieI(2000) jednohmotnostni setrvacnik, takze od nej by to byt nemelo. Cidlo spojkoveho pedalu jsem odpojil a zaroven vyzkousel jestli spina a to take nepomohlo. Tak nevim, co by to mohlo byt. Dela mi to jen pri volnobehu, kdyz vyradim a za jizdy. Kdyz auto stoji na miste, tak ne. Editováno: 7. leden 2008, autor: monitor Citovat
octavie81 Vloženo 7. leden 2008 Vloženo 7. leden 2008 Tak podle VIN mam u sve OctavieI(2000) jednohmotnostni setrvacnik, takze od nej by to byt nemelo. Cidlo spojkoveho pedalu jsem odpojil a zaroven vyzkousel jestli spina a to take nepomohlo. Tak nevim, co by to mohlo byt. Dela mi to jen pri volnobehu, kdyz vyradim a za jizdy. Kdyz auto stoji na miste, tak ne. pokud máš tdi,máš dvouhmotu Citovat
monitor Vloženo 9. leden 2008 Vloženo 9. leden 2008 Tdi mam a tuto informaci mi zjistoval, muj znamy, ktery pracuje na Jarove na nahradnich dilech, takze nemam duvod mu neverit. Citovat
pepinoTDi Vloženo 29. leden 2008 Vloženo 29. leden 2008 já mám podobné vibrace s volnoběhem ale dělá to při dojíždění až když vyřadím tak se mi motor jakoby rozhádá a po chvíli se volnoběh ustálí, výkon se neztrácí vše šlape až na ten volnoběh, ladilo se čerpadlo a vypadalo to v poho ale začalo to dělat znovu a nedělá to vždy a už mi z toho ! O1 81kw TDi díky dneska jsem namontil novou spojkovou sadu od Valea ( přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko) vše od Seba a problém vibrací je vyřešen!!!! hurá !!! původní dvouhmota byla kaput, tak ať se vyhnete různým zbytečným výměnám jako já, tento problém jsem řešil dost dlouho měnil co se dalo a pořád nic, než jsem se k němu odhodlal, teď je autí v poho a zároveň jsem si udělal i údržbu.... Citovat
octavie81 Vloženo 29. leden 2008 Vloženo 29. leden 2008 dneska jsem namontil novou spojkovou sadu od Valea ( přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko) vše od Seba a problém vibrací je vyřešen!!!! hurá !!! původní dvouhmota byla kaput, tak ať se vyhnete různým zbytečným výměnám jako já, tento problém jsem řešil dost dlouho měnil co se dalo a pořád nic, než jsem se k němu odhodlal, teď je autí v poho a zároveň jsem si udělal i údržbu.... kolik,kolik,kolik???jednohmota nebo zase dvouhmota tam šla Citovat
ranek1 Vloženo 29. leden 2008 Vloženo 29. leden 2008 pokud máš tdi,máš dvouhmotu Musím souhlasit pokud máš 81kW tak máš dvouhmotu, stejný problém jsem měl taky u 81kW taky ale nakonec se to vyřešilo výměnou spínače u spojkovýho pedálu, /ale nechápu proč/ dále mám zkušenosti, že tento problém je u neodborně čipovaných aut /pokud příčinou není dvouhmota nebo čidlo spojky/, protože stejný problém jsem měl již dříve u 66kWa bylo to neseřízeným chipem. Citovat
pepinoTDi Vloženo 30. leden 2008 Vloženo 30. leden 2008 kolik,kolik,kolik???jednohmota nebo zase dvouhmota tam šla spojková jednohmotnostní sada Valeo obsahuje přítlačák, setrvačník, lamelu a ložisko, doporučuji provést výměnu všech uvedených dílů jako třeba v mém případě, výměnou pouze něčeho neušetříš a máš klid na hezky dlouho,mám OI 81kw r.v. 99, dovoz Francie,teď už aspoň vím co tam mám a pořídíš ji za cca. 10000 od SEBA-člen fóra Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.