Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Tak to jdu radši do 2.0TFSI. Chci si z toho udělat druhý autíčko jako na tuning srazy a občas i nějaký ten sprint. Nebude to auto se kterým bych všude jezdil. Ale na úpravu motoru mam ještě dost času nejdřív bude komplet body kit, interiér, podvozek a pak až motor ale počítám že víc jak 150tisíc do motoru nevrazím

Tak pokud hodláš nacpat 150kkč jen do motoru, tak to potom se dá udělat hodně věcí a nebyl by problém se dostat přes 300koní... asi nejschůdnější by bylo koupit písty a vstřiky (+další posílený věci co sou v motoru) z nový audi s3. Pak si na zakázku vyrobit nerez svody a šup na ně velký turbo. K tomu chip a byla by to paráda. Říkam to sice značně zjednodušeně, ale myslim, že tahle cesta by byla nejschůdnější. Zkus se podívat na nějakej audi klub, jestli tam nemaj tucha o tom, jaký sou odlišnosti v motoru. Nebo rovnou kontaktovat nějakýho upravce, kterej ti to udělá. záleží, jestli si to budeš z větší části dělat sám nebo to někomu přenecháš. Jinak přeju hodně štěstí..

skusím najít někoho kdo by udělal ty složitější úpravy, ale zatím jsem toho moc nenašel kdo by dělal nějaký větší úpravy na octavii II, jinak to budu muset udělat sám (jsem přeci mechanik tam to zvládnu), ale že bych se dostal přes 300koní tomu moc nevěřím, ale na tom mam ještě dost času

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skusím najít někoho kdo by udělal ty složitější úpravy, ale zatím jsem toho moc nenašel kdo by dělal nějaký větší úpravy na octavii II, jinak to budu muset udělat sám (jsem přeci mechanik tam to zvládnu), ale že bych se dostal přes 300koní tomu moc nevěřím, ale na tom mam ještě dost času

No pokud do toho budeš investovat 150tis tak si troufnu říct, že určitě. Protože třeba Makefish nebo jak se jmenuje člen Briskoda clubu, kteří tu byli na navštěvě má v OII RS 280koní s původnim turbem, vstřiky i písty. Má filtr, komplet výfuk, vetší cooler, chip + nějaky drobnosti ještě. Takže pokud do toho vrazíš tolik co říkáš a dáš i větší turbo a vstřiky třeba z S3, tak by 300konová hranice neměla byt nereálná... Jinak úpravci budou všichni, kteří upravujou koncernová auta, které mají 2l TFSI pod kapotou. Takže ABT, B&B, Oetinger... U nás moc nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skusím najít někoho kdo by udělal ty složitější úpravy, ale zatím jsem toho moc nenašel kdo by dělal nějaký větší úpravy na octavii II, jinak to budu muset udělat sám (jsem přeci mechanik tam to zvládnu), ale že bych se dostal přes 300koní tomu moc nevěřím, ale na tom mam ještě dost času

No pokud do toho budeš investovat 150tis tak si troufnu říct, že určitě. Protože třeba Makefish nebo jak se jmenuje člen Briskoda clubu, kteří tu byli na navštěvě má v OII RS 280koní s původnim turbem, vstřiky i písty. Má filtr, komplet výfuk, vetší cooler, chip + nějaky drobnosti ještě. Takže pokud do toho vrazíš tolik co říkáš a dáš i větší turbo a vstřiky třeba z S3, tak by 300konová hranice neměla byt nereálná... Jinak úpravci budou všichni, kteří upravujou koncernová auta, které mají 2l TFSI pod kapotou. Takže ABT, B&B, Oetinger... U nás moc nevim.

problém bude vtom že umím anglicky tak jako hloupý Honza latinsky :( :(

kdyby jste někdo věděl nějakou firmu v česku která by dělal úpravy octavií RS tak prosím hoďte odkaz Dík

Editováno: , autor: tomas hrdina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomáši myslím, že snadněji sezeneš nekoho kdo ti pomůže s kontaktem na německého úpravce motorů nežli hledat tu úpravce v ČR.V každém případě tvé plány by si zasloužily kompletní realizaci od jednoho úpravce aby to spolu opravdu chodilo.Co můžeš udělat sám, napiš dotaz na zastoupení Seat ČR a poptej se na možnost přestavby mototu 2.0 TFSI na výkon 177 kW jako to má Leon Cupra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal sem na Oetingera, ABT a B&B a všichni chtěj od 5tis EUR do 5800EUR za naladění na 270-280koní. Což je podle mě hodně. Spíš bych se podíval jak říká Rosta po věcech z Cupry nebo jak říkám já po věcech z S3. A pak najít nějakýho maníka, co ti na to udělá soft.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, no optat se přímo u Audi lze jistě také, ale z vlastní zkušenosti vím, že jsou to dost namyšlení dacani a to i ke svým německým kolegům. V jejich případě bych volil dotaz čím vším se liší motor v S3 od motoru v Golfu V GTI.Škodovku bych raději nezmiňoval.Úprava v Německu sice není levná ale pokud spojuje s čípem ještě další HW úpravy na motoru,výfuku apod. rozhodně by to stálo za úvahu protože to mají odzkoušené jako celek.Samozřejmě práce německého technika a mechanika je drahá. Na druhou stranu každá sranda něco stojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovy tu nedavno taky byl co chtel vymacknout z motoru maximum co by slo a pak kdyz dostal argumenty tak skoncil u toho, ze da jen chip, takze sem zvedavej co z toho bude ;)

Myslíš mě, že? :p

Hele nevim kdo to byl mozna, ze Ty, kazdopadne sem to nemyslel nijak spatne a vzdy to je jen a jen rozhodnuti majitele vozu pote co si vyslechne klady zapory moznosti ceny. ;)

Já taky ne...jsem to nemyslel ironicky, ale vyhodnotil jsem klady a zápory a jediné, do čeho bych šel je max. chip od Cimbu po záruce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdar lidi... toto téma jsem založil, protože mi tu chyběla diskuze o benzínovém motoru 2.0 FSI... vím, že tento motor není zas tolik rozšířen jako populární TDI o stejném objemu... přesto si myslím, že pár majitelů O II. s tímto motorem se tu najde... chtěl bych se tu bavit o vašich dojmech, zkušenostech s tímto motorem a také o spotřebě! ;)

chtěl bych požádat všechny zarputilé TDIčkáře a všechny ty, kteří mě tady na fóru "nemusí", aby se zdrželi zbytečných komentářů, které budou --> :kol-74: díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar lidi... toto téma jsem založil, protože mi tu chyběla diskuze o benzínovém motoru 2.0 FSI... vím, že tento motor není zas tolik rozšířen jako populární TDI o stejném objemu... přesto si myslím, že pár majitelů O II. s tímto motorem se tu najde... chtěl bych se tu bavit o vašich dojmech, zkušenostech s tímto motorem a také o spotřebě! ;)

Jezdím s tímto motorem v práci v normální OII-tedy předokolce.Já osobně jsem velice spokojený, motor je tichý a i dlouhá jízda s ním je velice pohodová.Je samozřejmé, že jako atmosférický motor nejde tak rychle do otáček jako přeplňovaný, při předjíždění je třeba podřadit na trojku a roztočit ho, pak je ale docela svižný a ochotně jde do otáček až k 7000 a předjíždění je docela v pohodě.Spotřebu mám mezi 7-8,5 litry, nejčastěji kolem 7,5.Jezdím spíše dlouhé cesty (nad 200 km) po silnicích I, II tř. po dálnici moc ne ( je to dáno sídly obchodních partnerů). Tedy není to ježdění jen mimo město. Dále jezdím s OI 2.0 MPI, ten je o trochu slabší ale také je to pohodová jízda.Samozřejmě na služebních cestách mám na auto jednoznačně požadavek aby jelo potichu a cesta byla komfortní, maximální rychlost a zrychlení jsou podružné. Je pravda, že domů jsem si koupil 1.8T, ale občas si říkám, že jsem měl jít do 2.0FSI s automatem. Samozřejmě Skautík je o 130 kg těžší v základu ale má jinak zpřevodovanou převodovku ( točí o 300 ot. více na stejnou rychlost) a tak myslím,že dynamika je srovnatelná a pro běžné ježdění musí být také dobrý. Hovořil jsem se 3mi majiteli s tímto motorem v normální OII 4*4 a všichni byli velice spokojeni.Jeden z nich bydlí v Jeseníkách u Červenohoského sedla a také neměl žádných výhrad k motoru ( a že jízda v zimě přes sedlo je opravdu řidičský zážitek).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už bych asi dávno měl pár Scoutíků ve firmě,ale kvůli stávající nabídce motorů do něj zatim nejdu,s 2.0TDi jsem tu své tragické zkušenosti už několikrát psal a ten 2.0FSi mi nic moc neříká - souhlasim s tim názorem nemastný,neslaný.Jsem zvyklí na turbo motory jak diesel tak benzín a když porovnám jízdu s 1.8TSi a po té s 2.0FSi tak jednoznačně na plné čáře u mě vyhrál 1.8TSi,nejen kvůli vlastnostem turbo motoru,ale taky to že 2.0FSi jezdí jen na N98 za min.10l a 1.8TSi na N95 do 7,2l a to ještě nabízí mnohem lepší dynamiku,takže se taky opět přiklánim k názoru že moc nechápu jak může někdo ještě koupit 2.0FSi.To musim přiznat že i když jsem spíš naftovej tak 1.8TSi se mi jeví jako nejlepší současná motorizace a to nejen pro Oct.II.

Taky jsem tu našel pár lidí co s 2.0Fsi měli pár hořkých zkušeností.

Jakmile do Scouta šoupnou 1.8TSi nebo Common-railové diesely tak neváhám ani minutu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mám ho a 1.8 Tsi je dnes jasná volba....nechápu kdo může koupit 2.0 Fsi - já s ním jezdím i za 13 litrů na 100...N98 a vejš

No rozhodně se ti nedá upřít, že se nebojíš plně využít dynamické možnosti motoru.Samozřejmě atmosférický benzín je dost choulostivý na styl jízdy a pokud jezdíš svižněji ať již venku či po Praze tak je ta spotřeba možná.U nás někteří kolegové jsou u tohoto motoru taky na 11 litrech ale jezdí opravdu svižně.Přesto to není špatný motor-je to úplně to samé jako motory v Oplu či Fordu. Jen Honda či BMW má atmosférické motory s výrazně lepší dynamikou při menší spotřebě.Alfa ši Subaru mají lepší dynamiku a žerou ještě víc.Je to dané koncepcí motoru.Na druhou stranu je to relativně jednoduchý motor.U nás má najeto 170 000 a zatím jen běžný servis s motorem nejsou žádné potíže.Každý motor má své příznivce a odpůrce a je pravda, že tento motor je dost stranou zájmu. Je na tom podobně jako v OI 2.0MPI a přesto i tam jsou spokojení majitelé, je to prostě věc osobního názoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hovořil jsem se 3mi majiteli s tímto motorem v normální OII 4*4 a všichni byli velice spokojeni.Jeden z nich bydlí v Jeseníkách u Červenohoského sedla a také neměl žádných výhrad k motoru ( a že jízda v zimě přes sedlo je opravdu řidičský zážitek).

Jojo ČHS to znám mooooc dobře, 2x jsem už byl nucený v autě přenocovat protože cestou domů do Jeseníku jsem asi v půlce kopce zustal stát za zpříčeným kamionem přes celou cestu a mezitím se cca o 1 km níže zapřičil i druhý kamión a já tak zůstal mezi něma od devíti do večera do osmi do rána...

Ale jinak i když bydlím v horách, tak jsem zatím neměl potřebu čtyřkolky ani jednou, vyjel jsem se svoji předohrabkou 1.6 FSI i tam kde ostatní "naivní pražačci" zustali dávno stát a prosili abych jim pomohl. Kdo bydlí v horách tak se naučí jezdit ve sněhu a kdo je měšták z jihu tak radší ať na hory nejezdí :-)

PS: Jízda přes ČHS je možná ridičský zažítek pro toho kdo tu nebydlí, jinak bych to spíše nazval že jízda přes sedlo je pro nás ostatní co zde bydlíme občas spíše akorát na nasrání, kvůli kreténům, kteří śi myslí, že jejich letni kola na allroadu to musí zvladnout. O kamionech radší úplně pomlčím, kvůli dvoum probdělím nocím na ně mám velice vyhraněný nazor...

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo ČHS to znám mooooc dobře, 2x jsem už byl nucený v autě přenocovat protože cestou domů do Jeseníku jsem asi v půlce kopce zustal stát za zpříčeným kamionem přes celou cestu a mezitím se cca o 1 km níže zapřičil i druhý kamión a já tak zůstal mezi něma od devíti do večera do osmi do rána...

Ale jinak i když bydlím v horách, tak jsem zatím neměl potřebu čtyřkolky ani jednou, vyjel jsem se svoji předohrabkou 1.6 FSI i tam kde ostatní "naivní pražačci" zustali dávno stát a prosili abych jim pomohl. Kdo bydlí v horách tak se naučí jezdit ve sněhu a kdo je měšták z jihu tak radší ať na hory nejezdí :-)

PS: Jízda přes ČHS je možná ridičský zažítek pro toho kdo tu nebydlí, jinak bych to spíše nazval že jízda přes sedlo je pro nás ostatní co zde bydlíme občas spíše akorát na nasrání, kvůli kreténům, kteří śi myslí, že jejich letni kola na allroadu to musí zvladnout. O kamionech radší úplně pomlčím, kvůli dvoum probdělím nocím na ně mám velice vyhraněný nazor...

................................................................................

.................................................................................

..........

JJ, jako místní máš cestu přes horu namakanou, já jsem v elektrárně Dlouhých stráních jen občas a jízda přes sedlo je pro mě opravdu pěkný zážitek.Já jezdím často po Vysočině ale tam je zima jiná.Kopce nejsou nijak veliké ale sněžení je provázeno silnými větry.Dělá to téměř nulovou viditelnost a sněhové jazyky na určitých úsecích silnice.Když to tam znáš víš kde čekat problémy ale jak říkáš nejvíc ti zatopí kolegové co cestu neznaj a zaboří se do jazyku, rozbijou spodek auta a zablokují silnici.Máš ale pravdu, že se po horách nechá jezdit i s jen s dvojkolkou, stačí řětězy a umět jezdit na sněhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem rád, že se tu setkávají jak negativní, tak i pozitivní názory... já mám najeto zatím 2200 km a nemůžu si stěžovat... kdybych chtě vykonější motor, šel bych do RS... jinak to FSI na Scouta stačí... ;) ale každý máme jiné nároky...

Ještě bych snad doplnil, že ve svém voze (jako všechny čtyřkolky OII) máš motor BLX,který umí vrstvené spalování- viz průběh v příloze.To dovoluje mít v oblasti 2000-3000 ot.velice pěknou spotřebu-v praxi to znamená, že v koloně jedoucí 90-100 na šestku jedeš i jen za 4,8l. Naše dvojkolka má motor BLR, který spaluje jen homogení směs, ale jak už jsem zmínil lze s ním jezdit také docela ekonomicky. Jízdní pohoda těchto motorů je velice pěkná-není to Bentley ale není to špatné.Tohle je asi jediná opravdu dobrá stránka benzínových motorů.Plus pružnost a rozsah otáček, samozřejmě.

post-9991-1196955016_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...