Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

no jinak dovezla jsem si to svoje domů, mám ho teprve dva dny a už jsem ho pěkně prubla po silnicích, ten motor se mi zdá fakt super, je tichý, akceleruje pěkně, spotřeba zase tak hrozná není. včera jsem s tím najela 51 km, z toho 2/3 po městě a 1/3 po silnicích první třídy a tam jsem to hnala pět minut na 160 km/h a průměrná spotřeba za ten včerejšek se mi ukázala 7,4/100 takže jako pokud fakt s tím člověk jezdí normálně, není to tak hrůza. jinak celkově z autíčka mám radost, je luxusní, pohodlné, tiché, no lahoda :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GRATULACE!!! kol5 a velkej :palec2: za to 2.0 FSI! hihi :p

he he díky :) aspoň se to tu rozrostlo o jednoho FSIčkáře B) no jinak včera jsem ho zase projížděla, jako motor fakt super, jsem si myslela, že to je pomalé až do té doby, než se při rozjezdech od křižovatek snažil za mnou jeden zoufalec se starším hyundaiem držet a já mu jaksi pořád ujížděla a to jsem akcelerovala normálně, jsem to ani nijak nehonila a ho nechávala pořád za sebou. až pak jak nabral rychlost, tak mě dohnal. jinak včera se mi podařila i celkem dost nízká spotřeba 6,8 l/100 km. takže opravdu to takový žrout není, jak všude píšou. opět jsem to tahala převážně po městě se střední zátěží provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem chtěl psát něco o tom, jak kombinace AAA a startu na 3 válce asi není dobrá, taky jsem chtěl psát o tom, jak jsem kdysi jel do áček kupovat golfa, nicméně ted už je to zbytečný, takže popřeju hodně štastných km a snad aby to nebylo podobný, jako schovaný klíčky ve zpětných zrcátkách, přetočenej motor apod. a hlavně víc prohánět starý hundaje lol

jinak k tomu, že 2.0 FSI je v bazarech málo

http://www.tipcar.cz/hledani/skoda_octavia-A-BTG/cz-2.html

pět stran dvoulitrových FSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem chtěl psát něco o tom, jak kombinace AAA a startu na 3 válce asi není dobrá, taky jsem chtěl psát o tom, jak jsem kdysi jel do áček kupovat golfa, nicméně ted už je to zbytečný, takže popřeju hodně štastných km a snad aby to nebylo podobný, jako schovaný klíčky ve zpětných zrcátkách, přetočenej motor apod. a hlavně víc prohánět starý hundaje lol

jinak k tomu, že 2.0 FSI je v bazarech málo

http://www.tipcar.cz/hledani/skoda_octavia-A-BTG/cz-2.html

pět stran dvoulitrových FSI

díky všem za přání :) o fota se pokusím, nějaké tam dát no a příště myslím, že půjdu do téhle http://www.tipcar.cz/skoda/skoda-octavia-r...z-14210276.html to je prostě klasika lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

si děláš srandu, ale do tedka mě mrzí, že jí táta tenkrát prodal, měli jsme ji v kombíku, jako jeden z mála třídveřáků v kombíku. dneska by to byl mazel

no to rozhodně, jako jedna tu po městě jezdí, tohle je prostě veterán, ti co se o to zajímají, tak by ti ruce urvali za ní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
tak jest... hlavně ta dálnice, tam se fakt pozná, že ten motor má sílu! :)

btw. Thome, až pojedeš na dálnici, mrkni kolik točís ot. při tachometrových 130 km/h na 6. st. díky

Dlouho jsem tady nebyl tak sorry. Bohužel na dálnici v brzké době nepojedu, tak nemohu sloužit, ale až pojedu někde kde nebudou ti co nás mají chránit a pomáhat, tak to zkusím. :palec2:

Jinak naší nové kolegyni přeji hodně šťastných kilometrů a hlavně bez závad. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

he he díky :) aspoň se to tu rozrostlo o jednoho FSIčkáře B) no jinak včera jsem ho zase projížděla, jako motor fakt super, jsem si myslela, že to je pomalé až do té doby, než se při rozjezdech od křižovatek snažil za mnou jeden zoufalec se starším hyundaiem držet a já mu jaksi pořád ujížděla a to jsem akcelerovala normálně, jsem to ani nijak nehonila a ho nechávala pořád za sebou. až pak jak nabral rychlost, tak mě dohnal. jinak včera se mi podařila i celkem dost nízká spotřeba 6,8 l/100 km. takže opravdu to takový žrout není, jak všude píšou. opět jsem to tahala převážně po městě se střední zátěží provozu.

Ahoj, dlouho jsem tu nebyl a tak se ozývám až teď. Ve firmě máme sice jedinou OII 2.0 FSI ale už má najeto přes 200 000 a je pořád bez problémů.Jen běžný servis. S potíže vlhkostí v zapalování nějaké zpočátku byly a způsobovala to voda rozstříknutá od kol za většího deště (ale jen někdy) a další zdroj potíží byla myčka, když se zvolil program s mytím podvozku a ostřikovací trysky pro spodek fungovaly až tuze dobře.Řešení bylo namontování spodního krycího plechu pod motor-vlhkost se přeci jen tolik nedostane do motorového prostoru.Vorlaiz a spol co mají Scouty tuto problematiku neznají protože krycí plech pod motorem mají již z výroby a mají vyšší podvozek.Jinak jak píšeš i ty spotřeba je mezi 6,8-8,0 podle stylu jízdy-jezdíme s ní jen dlouhé cesty, s couračkama po městě s ní velké zkušenosti nemám, tam je ta spotřeba samozřejmě vyšší ale není to zas až tak, někde 9-10 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hi vsem - prosim o radu a pomoc

Dnes jsem si zabukoval Octavku II kombika 2.0 FSI s Automatem r.v2005 najeto cca 60-tisic km

Po zbezne projizdce sem byl spokojeny (na muj vkus mozna trosicku moc brzo plaval zadek - kombik? ) jinak Ok a zbezna prohlidka take nic neohalila.

Prosil bych zdali by jste mne nedali nejake chytre rady na co si dat pozor a jak si zahrat na chytraka :p - abych neco vedel (pristi tyden s tim jeste jedu do servisu k EXNEROVI na dukladnou prohlidku, presto bych byl rad kdyby jste mne poradili na co si dat pozor ( doposud jsem mel ruzne znacky a jedina skodovka kterou jsem mel byla S-100 - takze vlastne zadne zkusenosti se skodovkou nemam)

Moc vam dekuji za pomoc, radu na co si dat pri nakupu pozor - Moc se mne tetno zlatohnedy krasavec libi lol

cari

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hi vsem - prosim o radu a pomoc

Dnes jsem si zabukoval Octavku II kombika 2.0 FSI s Automatem r.v2005 najeto cca 60-tisic km

Po zbezne projizdce sem byl spokojeny (na muj vkus mozna trosicku moc brzo plaval zadek - kombik? ) jinak Ok a zbezna prohlidka take nic neohalila.

Prosil bych zdali by jste mne nedali nejake chytre rady na co si dat pozor a jak si zahrat na chytraka :p - abych neco vedel (pristi tyden s tim jeste jedu do servisu k EXNEROVI na dukladnou prohlidku, presto bych byl rad kdyby jste mne poradili na co si dat pozor ( doposud jsem mel ruzne znacky a jedina skodovka kterou jsem mel byla S-100 - takze vlastne zadne zkusenosti se skodovkou nemam)

Moc vam dekuji za pomoc, radu na co si dat pri nakupu pozor - Moc se mne tetno zlatohnedy krasavec libi lol

cari

No tak na karosérii si určite popozeraj hlavné spoje, čiže či boli lakované blatníky- skrutky v motorovom priestore, zadný kufor tak isto, ako sú vysedené sedadlá- či odpovedajú najazdeným km, volant, radiaca páka, ešte by som sa pozrela ako na tom ide spojka, radenie rýchlostí, to je také rýchle, ale hlavne ísť s tým za niekým, kto sa tomu vyzná a povie ti, či je všetko v poriadku.

P.S. samozrejme čísla motora a to na skle ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne . diky za rady , beru s sebou technika amatera ( rozumi tomu vice nez ja, pro prvni prohlednuti) a pak hura do servisu. Ale mel jsem hlavne na mysli klasicke zavady nebo mouchy ktere se u teto motorizace a auto. prevodovkou vyskytuji ( nejsem naivni a vim ze kazde auto ma svoje slabiny) - takze diky za rady a pripomenuti lol skleroza neboli ale je nekonecna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne . diky za rady , beru s sebou technika amatera ( rozumi tomu vice nez ja, pro prvni prohlednuti) a pak hura do servisu. Ale mel jsem hlavne na mysli klasicke zavady nebo mouchy ktere se u teto motorizace a auto. prevodovkou vyskytuji ( nejsem naivni a vim ze kazde auto ma svoje slabiny) - takze diky za rady a pripomenuti lol skleroza neboli ale je nekonecna

Trochu jsi mě udivil konstatováním, že při zk jízdě ti plaval zadek.Kombík naopak sedí trochu líp než hatchback díky lepšímu rozložení zatížení na nápravách, až pojedeš do servisu nech si zkontrolovat geomentrii zadní nápravy.Jinak motor nemá žádné vyhlášené technické problémy, je dobré mít pod motorem namontovaný ochranný plech, kvůli omezení vlhkosti v motorovém prostoru ale jinak se to zdá být docela držák.Co máme ve firmě naší OII 2.0FSI, tak si někteří kolegové stěžují na vysokou spotřebu ale je to dané spíše faktem, že nemají cit pro jízdu s benzínovým motorem.S dieselem dokáže mít malou spotřebu kdokoliv, bez ohledu jak těžkou má nohu na plynu ale u těhle atmosférických motorů je to opravdu o citu v noze a pak je spotřeba běž ně mezi 7,2_8,5l, s tím automatem počítej tak o litr navíc ale pořád bys měl být pod 10l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za info - dnes sem to dal do servisu a po prvni prohlidce mne rekli presne to samy - hnuta geometrie na zadku , jinak pry velice slusny stav ( jen se koukali kde jsem to splasil, 2-litry v automatu se pry nevidi moc casto)- odpoledne a zitra mne tam udelaji podrobnou prohlidku a kompletni diagnostiku vc.brzdy - tak sem zvedavej .

Rosta1.8 - jasne beru, PP ukazuje dlouhodoubou spotrebu 9.2 l (63.000km - 70% po praze - takze si myslim ze to je hodne slusny - motor je BVX - vrstveny) u mne pri kratky testovaci jizde stylem "cesky prase tzn plyn brzda a tocim co to da" na 15km s kickdown asi 5x a 10km lazoplazo-salam-pohodicka ale zadna brzda provozu to ukazalo 9.5l - takze si myslim ze parada. Navic mam dobrou psycholgickou prupravu :aggressive: , kdysi jsem vlastnil W116 - 2.8 (info. mercedes Velky piano, obsah 2.8 - 3-stup auto = spotreba po meste 16l jen to fiklo lol )

Jinak ted sem uz jen nervozni jak ................................. at to projde a pak jen jeste prezit utrpeni na DI (praha) - a o weekendu :p :p :p :p :p :p

Takze zdravim "FSI" (nic proti nafte, ale vune benzinu je vune benzinu) - a jeste jednou dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ať tit to jezdí.Ikdyž v Praze a okolí si moc nezajezdíš, ty zácpy jsou fakt nekonečný.

to já si un ás na serveru zajezdím parádně... jak teď jezdím v týdnu na chalupu, tak tam není skoro žádnej provoz... ať už je to ráno nebo večer... fakt super! :) to FSIčko ve 4x4 jede fakt luxusně... ;) chtěl bycht o někdy na stejné trase porovnat s klasickým FSI, to jiný zpřevodování musí být znát, což? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...