Ján Storoška Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK? Citovat
PROCHY603 Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK? Cau. dost dlho sa ty to zohrieva.mne sa diesel zohreje na 90 stupnou po 7km. asi mas zly termostat. rychla pomoc daj karton pred chladic.Rychlejsie sa ty zohreje. Citovat
333222 Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 EGR ventil zkus vymontovat a pročistit. Občas to pomůže, ale mně to nepomohlo. pomůže až výměna dílu za cca 5000,- Kč. Sebo ho ale umí sehnat značně levněji. Citovat
milix Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK? 4 km je to nyní u mě, zkus vyměnit čidlo teploty, nejlépe za origo i když stojí 650,- . http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry621635 Citovat
Ján Storoška Vloženo 14. Prosinec 2007 Autor Vloženo 14. Prosinec 2007 4 km je to nyní u mě, zkus vyměnit čidlo teploty, nejlépe za origo i když stojí 650,- . http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry621635 Preco potom Wag nehlasi ze cidlo teploty je vadne?Ma to vplyv aj na spotrebu a chod motora? Citovat
milix Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 (editace) Preco potom Wag nehlasi ze cidlo teploty je vadne?Ma to vplyv aj na spotrebu a chod motora? Odešel ti ten obvod co dává signál ručičce na palubovce a obvod pro ŘJ motoru je zřejmě OK nebo taky pomalu odchází. Editováno: 16. Prosinec 2007, autor: milix Citovat
mysiax Vloženo 30. Prosinec 2007 Vloženo 30. Prosinec 2007 (editace) Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK? mam rovnaky motor, zohreje sa zhruba 3-5km (vonkajsia teplota -5 stupnov) - do prace dole kopcom 5km, z prace hore kopcom 3km vtedy sa rucicka prvykrat dotkne 90 stupnov... Editováno: 30. Prosinec 2007, autor: mysiax Citovat
mysiax Vloženo 15. leden 2008 Vloženo 15. leden 2008 nechcem zakladat novu temu, ale zaujimalo by ma, naco konkretne je dobre cerpadlo sekundarneho vzduchu. Pozeral som do DP na jeho zapojenie, nejako by to malo suvisiet so spatnym vedenim spalin, ale pravdupovediac som to nepochopil. vie niekto? Citovat
Peter M Vloženo 7. Únor 2008 Vloženo 7. Únor 2008 nechcem zakladat novu temu, ale zaujimalo by ma, naco konkretne je dobre cerpadlo sekundarneho vzduchu. Pozeral som do DP na jeho zapojenie, nejako by to malo suvisiet so spatnym vedenim spalin, ale pravdupovediac som to nepochopil. vie niekto? je to kvoli emisiam, pri studenom motore vhana do vyfukoveho potrubia cisty vzduch na dohorenie nespaleneho paliva(vyssie mnozstvo vstrekovaneho paliva pri starte a kratko po nom), myslim ze 3 minuty po starte resp. 10 sec po teplom starte. zalezi od motora ktory to ma a ako je naprogramovany. nie je to funkcia na vykon ani na Mk....len emisie. EGR je ovladany bude pneumaticky alebo elektro pneumaticky, zalezi od motora. dufam ze staci. Citovat
drapek Vloženo 7. Únor 2008 Vloženo 7. Únor 2008 je to kvoli emisiam, pri studenom motore vhana do vyfukoveho potrubia cisty vzduch na dohorenie nespaleneho paliva(vyssie mnozstvo vstrekovaneho paliva pri starte a kratko po nom), myslim ze 3 minuty po starte resp. 10 sec po teplom starte. zalezi od motora ktory to ma a ako je naprogramovany.nie je to funkcia na vykon ani na Mk....len emisie. EGR je ovladany bude pneumaticky alebo elektro pneumaticky, zalezi od motora. dufam ze staci. Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru ,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,, Citovat
ThomasTDi Vloženo 3. Březen 2008 Vloženo 3. Březen 2008 (editace) Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,, ok, přesně tak funguje EGR ventil, ... Editováno: 11. Květen 2008, autor: ThomasTDi Citovat
foxdivemaster Vloženo 3. Březen 2008 Vloženo 3. Březen 2008 Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,, a nemuze se ten ventil vyhodit nebo zaslepit,kdyz me zere az 50% cerstveho vzduchu to prece ma vliv i trochu na vykon a spotrebu ne,nebose pletu Citovat
warhead Vloženo 4. Březen 2008 Vloženo 4. Březen 2008 ma vliv jen pri mensim zatizeni takze v maximalnim vykonu se vubec neangazuje , ale zaslepit jde , akorat mam pocit ze ty novejsi modely RJ brecej ze ho nemaj pak Citovat
TDIfun Vloženo 8. Březen 2008 Vloženo 8. Březen 2008 ma vliv jen pri mensim zatizeni takze v maximalnim vykonu se vubec neangazuje , ale zaslepit jde , akorat mam pocit ze ty novejsi modely RJ brecej ze ho nemaj pak Tak je potreba RJ poladit aby jsi to nevadilo. Citovat
warhead Vloženo 10. Březen 2008 Vloženo 10. Březen 2008 Tak je potreba RJ poladit aby jsi to nevadilo. Ved taky ze jo od toho jste tady vy kluci sikovny Citovat
maja19 Vloženo 13. Březen 2008 Vloženo 13. Březen 2008 Nalezena 1 chyba: 16787 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 1428 /min Kroutící moment: 42.0 Nm Rychlost: 21.0 km/h Pracovní cyklus: 84.4 % Napětí: 13.76 V Váha vzduchu: 555.0 mg/str Pracovní cyklus: 0.4 % Provozní stav: 00000000 Tak toto mi nahlásil vag. Dělal jsem kontrolu podle DP a teď nevím co dál. Zjistil jsem, že pokud je ZVVP vypnut má být hodnota cca 500mG/H a klapka 0-5% pokud je ZVVP zapnut má být hodnota cca 170-340mG/H a klapka 95-100% a já mám pořád 500mG/H. Skoro bych to viděl na snímač nasávaného vzduchu (G70). Ta požadovaná hodnota je hodnota za ventilem, nebo před ventilem. Citovat
Ján Storoška Vloženo 21. Březen 2008 Autor Vloženo 21. Březen 2008 Nalezena 1 chyba:16787 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 1428 /min Kroutící moment: 42.0 Nm Rychlost: 21.0 km/h Pracovní cyklus: 84.4 % Napětí: 13.76 V Váha vzduchu: 555.0 mg/str Pracovní cyklus: 0.4 % Provozní stav: 00000000 Tak toto mi nahlásil vag. Dělal jsem kontrolu podle DP a teď nevím co dál. Zjistil jsem, že pokud je ZVVP vypnut má být hodnota cca 500mG/H a klapka 0-5% pokud je ZVVP zapnut má být hodnota cca 170-340mG/H a klapka 95-100% a já mám pořád 500mG/H. Skoro bych to viděl na snímač nasávaného vzduchu (G70). Ta požadovaná hodnota je hodnota za ventilem, nebo před ventilem. Mal som ten isty problem a pomohlo mi nastavenie ventilu do zakladnej polohy.Urobil som si to sam doma na dvore s Vagom.Vsetko funguje do teraz a nehlasi ziadnu chybu.V servise mi povedali ze treba vymenit ventil a bude to stat nejekych 7OOOsk.No mam podla Vas verit Slovenskym servisom ked su tam taky odbornici?Co vy na to? Citovat
mysiax Vloženo 12. Květen 2008 Vloženo 12. Květen 2008 Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,, jasne, ale ja som sa pytal na system sekundarneho vzduchu napojeny na sanie a smerujuci niekam do motoroveho priestoru. Citovat
feron58 Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 ahojky,tak jsem vcera zaslepil te diskutovanej EGR.Jse moc spokojenej,motor se stišil,bere odspodu a je to pozitek z jizdy,moc a moc gut Citovat
Indi Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 Jěště by jsi mohl pro neznalé doplnit o jaký typ motoru a rok jde, aby se zase nestrhla diskuze"emise do dílny". A mohl jsi to napsat do již existujicího tématu. Citovat
feron58 Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 ahojky,tak jsem vcera zaslepil te diskutovanej EGR.Jse moc spokojenej,motor se stišil,bere odspodu a je to pozitek z jizdy,moc a moc gut omluva mam 1,9 tdi 81 kw rok 2001 Citovat
octaviaman Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 jak jsi ho zaslepil?tu hadičku od ventilu? potřeboval bych ho vyčistit jak na to? a IC jak? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.