Přejít na obsah

1.0 MPi


Vlasta

Doporučené příspěvky

Tato motorizace je asi nejposmívanější ve Fabii, já mám v Otávce 1.6 55Kw, takže se této motorizaci nesměju-nevidím v tom důvod.Jenom mě zajímá jestli s ní někdo z vás jezdí a jaké má s litrem zkušenosti(spotřeba, jízdní vlastnosti...)???? :help:

Dík moc za info!

Kamarád ji měl nechal to u cimbu přeprogramovat na 40kw a tři roky po sobě byl na dovče v chorvatcku a nestěžoval si.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105.

a co sa tyka skusenosti, osobne nemam, ale kamarat ma juniora 1.0 a po meste chodi na dvojke, lebo inac to netaha, tomu urcite zodpoveda aj spotreba, ale ak niekto jazdi stylom ako na starej 105, tak sa s tym da jazdit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105.

a co sa tyka skusenosti, osobne nemam, ale kamarat ma juniora 1.0 a po meste chodi na dvojke, lebo inac to netaha, tomu urcite zodpoveda aj spotreba, ale ak niekto jazdi stylom ako na starej 105, tak sa s tym da jazdit ;)

Já vím že je to stařičká škodovácká koncepce s rozvodem OHV , ale právě proto by mě zajímalo jak se to auto chová.Přece jenom je Fabka o dost těžší, ale zas je to MPi. Na popojíždění po městě a pro starší lidi to opravdu stačilo.Maximálka je tuším 150Km/h a zrychlení z 0 na 100Km/h za 21s.Jenomže čísla jsou čísla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jazdim na nej zatial len 3 mesiace. Spotreba okolo 6 l, ale zrychlenie slabe. Na rovinke vcelku v pohode, horsie je to do kopca. Predtym som mal S105, takze som zvyknuty na male vykony.:-)

Stary majitel sa o nu velmi nestaral. Menene tesnenie pod hlavou, zadne brzdy a vsetky kvapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jazdim na nej zatial len 3 mesiace. Spotreba okolo 6 l, ale zrychlenie slabe. Na rovinke vcelku v pohode, horsie je to do kopca. Predtym som mal S105, takze som zvyknuty na male vykony.:-)

Stary majitel sa o nu velmi nestaral. Menene tesnenie pod hlavou, zadne brzdy a vsetky kvapaliny.

ale myslim ze ked si mal pred tym staru skodu 105L tak aj junior 1,0 je velky skok, hlavne bezpecnost. no motor sice nic moc ale to 105-ka tiez ale tam mas aspon 5-kvalt :);) myslim ze je to celkovo velke polepsenie a ver ze vela ludi by radi vymenili svoje stare skudky za juniora keby mohli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v prvom rade nechcem ziadny motor nejako hanit, ale 1.0 mpi je len zmodernizovany zo skody 105.

A jsi si jistý? :kuk: Já bych řekl, že 1,0MPi je z dílny VW a dřív než ve Fábii byl třeba v Polu... Vždyť při uvedení 1,0 MPi do Fabie měla škodovka problem se spřevodováním, protože fabia je oproti Polu těžké auto...

Jinak známý 1,0MPi měl, ale právě v Polu a nestěžoval si... Ale také je fakt, že s tím jezdil max. na nákupy a pohodička jízda mezi dědinami :scooter: Spotřeba okolo 6l, ale žádný spěch a většinou prázdné auto s 1-2 lidmi ;)

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžu souhlasit do Pola se dával 1.0 MPi, ale byl to motor VW s OHC rozvodem a 5xuloženou klikovou hřídelí. Motor 1.0 z Fabie OHV 3x uložená kliková hřídel se v omezené míře dával do VW Lupo a Seatu Arosa.

Co se týče litru z Fabie, nemá z VW nic společného, jedná se opravdu o předělanou 1000 MB z 60-let minulého století.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska som mal cest pocut ten motor a zviest sa a poviem vam citil som sa ako v slabsom favorite :) zvuk motora je ten isty, starter ala felicia... :) zaujimave...

Ja som nenarocny clovek, takze mi ta nevladnost motora nijak nevadila...

Editováno: , autor: Snooori
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče litru z Fabie, nemá z VW nic společného, jedná se opravdu o předělanou 1000 MB z 60-let minulého století.

Tak to koukám :kuk: A omlouvám se za neznalost, měl jsem doposud za to, že ve Fábiích bušilo ze staré škodovácké éry jen 1,4MPi 44 a 50kW ála na milionkrát překopávaná 1000MB,100,105,120,Favorit,Felda 1,3 a nakonec Fabia 1,4 MPi... O 1,0 slyším prvně, ale pořád se člověk dozvídá něco nového :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som na tom motore robil autoškolu. Vtedy som to nebral že počúvať motor, ale raz v zápche pri rozbiehaní na križovatke nakoľko mi auto predomnou uniklo rýchlejšie povedal inštruktor " no pomeeee, nebojme saaa, šliapnime na too" a ja pedál na podlahe...a nič :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyžtak napiš ,jak to jezdí a jaká je spotřeba.

tak včera probehla jízda..turnov - praha - liberec a turnov a spotřeba kolem 7 litrů na sto..takže taková klasika..myslím že nic novýho se spotřebou..jen prostě můžu udelat meziplyn..ta prodleva je lepčí.ale ted to chci napíchnout na kabel tak sem zvedavej jak to půjde jeslti nebude nejakej problém..

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to koukám :kuk: A omlouvám se za neznalost, měl jsem doposud za to, že ve Fábiích bušilo ze staré škodovácké éry jen 1,4MPi 44 a 50kW ála na milionkrát překopávaná 1000MB,100,105,120,Favorit,Felda 1,3 a nakonec Fabia 1,4 MPi... O 1,0 slyším prvně, ale pořád se člověk dozvídá něco nového :)

No a když už pánové překopávali stařičkou škodováckou konstrukci na 1.4 44 a 50Kw, tak udělali ještě jednoho mrňouse s kratším zdvihem o objemu 1.0. S MPíčkem to bude tahat odspodu a taky díky OHV, ale fábka je na tento motor už dost těžká.Měli ho dělat jako levnější variantu do feldy, tam by vzhledem k hmotnosti auta ještě jakš takš stačil.

To že tyto naše motory bral i VW do svých modelů(Lupa a Seat Arosa) mě překvapilo-to jsem netušil :kuk: :kuk: :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 1.4 44kw v juniore :feve: vyhra to sice nie je ale tak ako niekto povedal, na trat sa to neberie :palec2: ale fakt si uz neviem predstavit co za lenoch musi 1.0 byt

Tak to musí být v pohodě, ale zase záleží jakou jízdu člověk preferuje.Svezl jsem se jednou s 1.4 44Kw ve Fábce, ale odspodu tahá moc hezky.Docela jsem žasnul jak umí vrazit do sedačky.Výš ale trochu slábne.Ale pro někoho kdo měl před tím feldu 1.3 je to zase docela pokrok. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to musí být v pohodě, ale zase záleží jakou jízdu člověk preferuje.Svezl jsem se jednou s 1.4 44Kw ve Fábce, ale odspodu tahá moc hezky.Docela jsem žasnul jak umí vrazit do sedačky.Výš ale trochu slábne.Ale pro někoho kdo měl před tím feldu 1.3 je to zase docela pokrok. :palec2:

Plne súhlasím!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plne súhlasím!

A kromě toho.Jsem slyšel dost hlasů, kteří tvrdí že se 44Kw projevuje mnohem lépe než 50Kw.Tuším že u 44Kw se nevyskytoval problém s prodlevou na plynu atd. jako u výkonnější sestřičky.

Já dokonce uvažoval o Octavii 1.4 44Kw-je to taková rarita-moc jich není, ale nic vhodného se nenaskytlo a tak mám 1.6 55Kw.

Prostě si myslím, že ve fábce se dočkali letité škodovácké agregáty důstojného vyvrcholení své kariéry a technoligicky byli dotaženy až k dokonalosti. Možná, že kdyby tu 44Kw dělali dál-třeba jen pro tuzemský trh-a za rozumnou cenu, protože ten moto si na svůj vývoj za ty dlouhé roky určitě vydělal-našlo by se dost kupců.Ale zas by asi něšly na odbyt HTPéčka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...