fabia1,4 Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 Ahojte som tu novy, chcel by som sa spitat ci e to ozaj tak ako v DP kde som nasiel ze na fabii 1,4 MPI je rozvodova retaz ako na skodovke 120. Mam model z roku 2002. prosim poradtemi niekto. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 No tak úplně ozaj to ta samá není, má jiný průměr díry menšího kola (už od Feldy 98) a možná ještě něco, ale je to skoro totéž. Nicméně, pokud se ptáš proto, že by sis to vyměnil sám, tak ten, kdo to měnil na 120 nebo Favorit/uFeldě, musí to zvládnout i na Fabii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia1,4 Vloženo 26. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 Dik za odpoved. len by som chcel vediet ci ta retaz vydrzi aspon 120tisic a ci jej vytahanie ma nejaky vpliv na chod motora...viem ze to je mozno hlupost ale na 120 to dost rachotilo ked bola vytahana a nedal sa nastavit predzapal, je mi jasne ze je tu elektronika ale predsa by ma to velmi zauijmalo. A dlsia vec, pozeral som na to trosku blisie a vyzera to ze je tam trochu horsi pristup ako na 120- na tej som to menil ani neviem kolko krat ale to bolo o niecom inom tam som dal dole zadne celo a pohoda...ale tu to je o cosi komplikovanejsie.....Porade ako to co najefektivnejsie vymenit. dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Vytahaný řetěz ovlivňuje časování ventilů a reaguje na něj také čidlo klepání motoru. Já mám na té své 150 000km a chystám se na výměnu, řetěz+ řetězová kola mě stála 330kč. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Ja mam na svojej nejakych 123 000km zatial cvrlika v poho,ale zvazujem vymenu.Nebudem pokusat,ked auto funguje k spokojnosti.No nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Ono to bude fungovat i při 300 000km otázkou je, jestli je cvrdlikání ku prospěchu věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Ja som uz tu retaz menit chcel,ale stale nie co do toho prislo.Pretesnenie vane,vymena semeringu a silenbloky. A napokon nazory ludi ktory mi to auto servisuju.Ako dve strany mince.Jeden je nazoru,ze je to v poho a nemusim sa tak drzat papierovych hodnot.A tiez,ze to uz nemusi byt tak kvalita co sa naklada vo vyrobe. A ten druhy je taky,ze to co mam nabehane a ako to jazdi je super no naco to odkladat az kym sa sam ozve.Tych 600 nieco za retaz + robota ma nezabije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Já koupil za 330kč originál Škoda. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 29. Květen 2006 Sdílet Vloženo 29. Květen 2006 Já měnil právě při 120tisících km. Vytahaný jako kšandy. Nyní mám 152tisíc km. Mě stály (únor 2004) origo škoda 420kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Květen 2006 Sdílet Vloženo 29. Květen 2006 Me se teda moc nezda, ze by mel vytahany retez negativni vliv na cokoliv. Ze by to melo vliv na casovani ventilu je uz imho uplny nesmysl. Akorat to dela kraval, coz me u me byvale Feldy sralo natolik, ze jsem ve 110 000km vymenil. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 29. Květen 2006 Sdílet Vloženo 29. Květen 2006 Škoda že 1.4 MPi nemaj napínák, řetez by vydržel podstatně déle. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 29. Květen 2006 Sdílet Vloženo 29. Květen 2006 Dnes som volal do Skodovky,ze retaz za 506sk? V poho nie? Len nech je kvalitka. Vselijake legendy som cul o nie ceskych ´´hightech suciastkach´´ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_guest Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Tak já jsem měnil,na 170 tis a zaručeně tam byl origoš. Na časování ventilů to ale žádný vliv nemá,protože odchylku(která je nepatrná) si řídící jednotka dopočítává z čidla vačky. Volný řetěz také nemá vliv na čidlo klepání ani na výkon motoru,což jsem odzkoušel!!!Jedině snad na nervy,když řetěž cvrliká o rozvodové víko,které ale nijak nepoškozuje! Těm co to chtějí měnit vzkazuju,že ta vana je pěkně přilepená silikonem,je dobrý to odřezat z části plátkem z lámacího nože. Kdybyste někdo chtěl kvůli lehčí montáži sundat tu rolničku co je na víku rozvod řetězu,tak šroub má levý závit,tak at to neutrhnete! Abych nezapoměl,kdo je piplačka jako já,tak at si rovnou vymění i gufero na klice,nejlepší je ho zpět narazit o trochu méně než byl původně,aby neběhal v drážce na klice,kterou tam zanechal ten původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Jednotka si jí sice odpočítá, ale s posunutím nic neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 15. Červen 2006 Sdílet Vloženo 15. Červen 2006 V pondelok idem s autom k ´´doktorovy´´ na vymenu retaze. Chcem sa opytat kolko asi tak trva vymena? Zvlada sa to za jeden den? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Červen 2006 Sdílet Vloženo 15. Červen 2006 Bez problémů. Jinak časově dvě tři hodiny, než že bych byl pomalej, ale nic neuspěchávám. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajda Vloženo 16. Červen 2006 Sdílet Vloženo 16. Červen 2006 jj presne tak taky bych nic neuspechaval ale to gufero na kliku bych urcite menil pac i casem gufero tvrdne a paak by nemuselo tesnit taak jak ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. Červen 2006 Sdílet Vloženo 17. Červen 2006 Mě už právě moc netěsní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 17. Červen 2006 Sdílet Vloženo 17. Červen 2006 kupil som kompletku. Retez-kolecka,tesnenie a semering Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 17. Červen 2006 Sdílet Vloženo 17. Červen 2006 kupil som kompletku. Retez-kolecka,tesnenie a semering Tome,kolik te to vse stalo .. Chystam se na to take tak abych mel prehled .. Dikec za info .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. Červen 2006 Sdílet Vloženo 17. Červen 2006 Já to ještě neměnil., gufero mi prolíná ( to původní od výroby ) Jinak díly mám koupené- sadu rozvodů 330kč a gufero 25kč, silikon na utěsnění doma mám. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 18. Červen 2006 Sdílet Vloženo 18. Červen 2006 A ty si to opravdu menis sam .. ??? Tak to ja se neodvazim a mam strach,ze v servisu to bude morda .. Take jsem koukal,ze mam jiz lehce poraskany ten remen,co vede od alternatoru kamsi dolu .. Nejsem specialista tak me za takove popsani prosim nekamenujte .. Radite take vymenit .. ? Diky za radu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Červen 2006 Sdílet Vloženo 18. Červen 2006 Jo měním, tohle není problém. Ale klidně to dej do obyčejného servisu, ve Škodovce za to chctějí 3500kč. Ten řemen jak máš popraskaný tak to je vícedrážkový řemen, pohání vodní pumpu, alternátor a eventuelně klimatizaci. Nech ho také vyměnit a starej si dej do rezervy pro případ nouze. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 18. Červen 2006 Sdílet Vloženo 18. Červen 2006 Tome .. Diky moc za rady .. Ale tedy ta cenovka ze skoda servisu mi pripada ve srovnani s tebou silena .. Jeste se na to musim v servisu poradne zeptat .. Ale ten remen jak pises ten uz je popraskany tak ten necham tedy take vymenit .. A co se tyce toho retezu,zlepsi se tedy nejak jizdni vlastnosti nebo chod motoru .. ?? Diky za info .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 18. Červen 2006 Sdílet Vloženo 18. Červen 2006 Pri vymene retaze sa pouziva tesniaci tmel? Ja som bol v tom,ze sa tam dava to tesnenie. Ja som retaz kupil priamo v skodovke za 506sk , ale zvysok som kupil v obchode so Skoda suciastkami.Gufero 100sk a tesnenie 35sk.V Skodovke chceli 225sk za gufero a 60sk za tesnenie.A za vymenu aj z robotou chceli 2500sk. Takze si to davam urobit u znameho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.