Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

Tak, teď to můžu shrnout:

Cesta zpět cca 300 km a bylo to zřetelně znát, hlavně na ECCE HOMO. Motor jde pěkně plynule za plynem a nechá se ochotně vytáčet. Díra za 3000ot. není a motor má stále ochotu tahat. Můžu a musím pochválit, že není problém předjíždět v kopci, což dříve s naloženým autem nehrozilo. Volnoběžné otáčky 800ot/min jsou super při rozjezdu a zmizel stav kdy motor při rozběhu se malinko přidusil a teprve šel do otáček. Spotřeba zůstala zhruba stejná, měřeno natankováním od plné do plné cca 4,8lt/100km, ale to se odvíjí od stylu jízdy atd. Stoupák na Studenou Loučku (druhá strana obávaného Mohelničáku) v pohodě na 5 rychlostní stupeň a to mě potěšilo.

Takže spokojenost Mr. Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau draci....tak moje postřehy....jak psal bobík....300ps je znát...Tdi i benzíny nad 200koní si dávám k snídani..na sprintu z křižovatky i subaru sti muselo smeknout....na dálnici maximálka nad 200km/h bez problému...dál nemám cejchovaný tachometr tak nevím kolik to jede...ale odhaduju když jsem předjížěl Enzo tak asi nad 300km/h...a spotřeba.teď si sedněte...spotřeba průměrná 4.9....při průměrné rychlosti 180km/h...vivat mr.Cimbu..vivat Htp....

No teď vážně....:-)jak asi psala většina zvás tak to samé.....znát je to do kopečka při podřazení a předjíždění....jsem spokojen....zatím kluci... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, kdo má R nebo FII 1.2 51kw po chipu, napište dojmy, myslím, že byto všechny zajímalo kdo má 47kW s chipem a zamýšlí dodělat sání vzduchu. Třeba piškot by měl být po chipu...

Ano já jsem po chipu. No zdá se mi to takové pružnější od spodu není tam takovej ten větší nárůst od 3tis. ale jede to tak cca od 2tis. Ohledně spotřeby nevím čím to je jestli se víc hlídám, ale včéra poklidné ježdění po městě za 6.1 takže celkem fajn. Více postřehů a spotřebu napíši až během tohoto týdne. Dnes jedu ke Zlínu tak přidám jak se mění spotřeba a taky jak je to s kopcema na D1. Ale myslím si že za Ty prachy to stálo, a když ne tak mám pocit, že mám 56Kw lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martte , co , budem nahánět to sání ? :D

Mám v mém servisu dobrého známého, takže já nedříve zjistím které díly jsou potřeba (chtěl bych aby to bylo udělané přesně jak u původního 51kW motoru) a jaké jsou ceny těchto dílů. Dám pak vědět. Snad se tam dostanu tento týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v mém servisu dobrého známého, takže já nedříve zjistím které díly jsou potřeba (chtěl bych aby to bylo udělané přesně jak u původního 51kW motoru) a jaké jsou ceny těchto dílů. Dám pak vědět. Snad se tam dostanu tento týden.

Taky o nem premyslim a kdyz neco zjistis tak mi dej prosim vedet na sz, nebo to dej sem. Dik Mira

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tak koukám na ty vaše zaprasený klapky, tak si říkám, že kdyby vám je nevyčistil, tak to bude po čipu stejný jako před ním.

Když si vezmu svoje auto. Mám 1,4 50kW. Když jsem měl najeto cca 60 tkm, tak se motor škubal a nejelo tak jako za mlada. Známej v servisních službách Kosmonosy mi vyčistil klapku a dal nový svíčky. Pak to líp táhlo, necukalo a neškubalo se. Nějaký díry v plynu jsem si u svýho auta nikdy nevšiml. Takže mě napadá jestli ty vaše čipy nejsou jen vyčištěný klapky za cca 3tKč. Jen úvaha, žádný rejpání nebo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik: nezáviď že nám to lítá 250 :D Klapku mi nečistil, svíčky jsem si dal nové ještě před tím ;) Já žádnou díru nepozoroval ani předtím ani teď. Hlavní změna u mého motoru nastává po překročení cca 4tis ot/min, předtím motor zvadl, teď pokračuje stejným tempem až k omezovači (sice naúkor spotřebě ale předtím to nešlo) Lépe řečeno, teď se dá"zrychlovat" a předjíždět i do kopce při podřazení, motor más o něco víc síly ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobajz....já ti dám že nerejpáš :p to by jsi nebyl ty...ne,teď vážně...klapku dělal jen mě:-)takže to vošklivě hnusně černý je moje:-)fuj....a připlatil jsem si za to ani se neptej:-)kolik...znát to je...kam se teď hrabou Tdíííí čmoudi:-) lollol

mnop teda panove. kdyz sem videl tu Mirovu klapku, tak sem radsi otevrel sluzebni FI 40kW. ma cca 130 000km a a a nic. Klapka je cistounka jako padlej snih. Jeste overim jestli ji necistej v servisu pri servisnich prohlidkach. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik: nezáviď že nám to lítá 250 :D Klapku mi nečistil, svíčky jsem si dal nové ještě před tím ;) Já žádnou díru nepozoroval ani předtím ani teď. Hlavní změna u mého motoru nastává po překročení cca 4tis ot/min, předtím motor zvadl, teď pokračuje stejným tempem až k omezovači (sice naúkor spotřebě ale předtím to nešlo) Lépe řečeno, teď se dá"zrychlovat" a předjíždět i do kopce při podřazení, motor más o něco víc síly ;)

jj tohle by odpovidalo tomu co rikal Janda a jeho grafy vykonu a kroutaku, pri tech 5tis ot. to vrcholi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem najel asi 400 km po chipu a je znát, že to má o něco větší výkon a spotřeba trochen klesla. Do kopců ve 4 lidech na D1 trošku ztrácí dech, ale rozhodně méně než předtím, skoro neznatelně, ale je tam. A spotřeba klesla teď při prvním testu o 0,4l. Tak uvidíme jak to bude dál. Nelituju těch peněz :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ješte k tý klapce. On ji nečistil protože má někdo najeto 40, 50 a víc tis. km a že je zaprasená a že vám tím udělá radost. Čistil ji preventivně, protože má po chipování zkušenost s tím, že motory s více km a nečištěnou klapkou při rozjezdu chcípají... Říkal to v Brně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ju čistil taky , já se podíval z vrchu , a ona čisťounká . Vyšroubil a zevnitř pěknej humus . Nedíval jsi se jen z vrchu ;) ? Já mám najeto 74 000km.

no to se neboj, ze sem ji nevyndal. je fakt cista. Resp trosku ocouzena, ale jen malinkato zadnej karbon po stenach. :palec2: jak rikam mozna ji cistili v servise pri 100 000Km, jinak si to nedokazu vysvetlit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...