rfilip Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Ahoj všichni. Mám problém s FII Sport 51kW. Při přejezdu hrbolů se mi ozývají rány někde ze předu, z té strany kde je hrbol. Pokud je přes celou šíři cesty, tak z obou stran. Byl jsem v servise, auto zvedli a tloukli do všeho, ale nezjistili nic. Najeto mám 3700km. Dělá to od 0km. Poradí mi někdo? Předtím jsem měl F Clasic 40kW a bez problémů 70tis.km. Taky mi drnčí ventilátor na dlažebních kostkách. Zajímavé je že jen když ho mám zapnutý na 1. když ho vypnu, tak to zmizí. Už jsem vyhodil ten polystyrén a přes klapu vnitřní ventilace jde chytit vent.prsty. Uvidím co v servisu vymyslí. Toto mi kazí jinak veskrze spokojené dojmy. Hlavně ty rány, TO JE DĚS. Díky za každý typ. Jo někdo tu psal o výměně nějakých kostic. Proč a jak se to projevuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Tie zvuky zospodu sú akého charakteru? Kov na kov a trvajú dlhšie, alebo to len tak ťukne pri väčšom hrbole? Skús im propomenúť v servise dokument "Aktuální sdelení č. 18/08", týka sa nechcených zvukov z motorového priestoru FII pri jazde na nerovnostiach. Buď to môže byť toto, alebo potom tyčky stabilizátora (to sú tie kostice). Na to je ale ešte moc skoro, máš len necelých 4tisíc km! Dlažobné kocky sú svine, s nimi si nepomôžeš - na nich vydáva nechcené pazvuky aj auto za 4milióny... Pomáha jediné, ak je možnosť, ísť inou trasou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfilip Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 (edited) Tie zvuky zospodu sú akého charakteru? Kov na kov a trvajú dlhšie, alebo to len tak ťukne pri väčšom hrbole? Skús im propomenúť v servise dokument "Aktuální sdelení č. 18/08", týka sa nechcených zvukov z motorového priestoru FII pri jazde na nerovnostiach. Buď to môže byť toto, alebo potom tyčky stabilizátora (to sú tie kostice). Na to je ale ešte moc skoro, máš len necelých 4tisíc km! Dlažobné kocky sú svine, s nimi si nepomôžeš - na nich vydáva nechcené pazvuky aj auto za 4milióny... Pomáha jediné, ak je možnosť, ísť inou trasou. Spíše krátké klepnutí. Ale na kov kov to nevypadá, i když v autě se to může jevit jinak. Je to krátké a jen na větších hrbolech. Jo a dělá mi to od začátku. Zrovna jsem přijel ze servisu. Psal jsem to na škodu info, tak mi volali z mojeho servisu. Jsem domluvený přistavit auto na úterý. Strašně se divili odkud vím o "Aktuálním sdělení č.18/08" . Co se v něm píše mi neřekli. Co v něm vlastně teda je?? Edited April 9, 2008 by rfilip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Zrovna jsem přijel ze servisu. Psal jsem to na škodu info, tak mi volali z mojeho servisu. Jsem domluvený přistavit auto na úterý. Strašně se divili odkud vím o "Aktuálním sdělení č.18/08" . Co se v něm píše mi neřekli. Co v něm vlastně teda je?? Stručne povedané, píše sa tam o tom, ako odstrániť nežiaduce zvuky z motorového priestoru, ktorých príčinou je kontakt gumových dorazov s plechovým obalom lôžka motoru... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomV Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 me ted na roomoj menili axial loziska, cas od casu rana kov na kov, delalo to od zacatku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfilip Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 Stručne povedané, píše sa tam o tom, ako odstrániť nežiaduce zvuky z motorového priestoru, ktorých príčinou je kontakt gumových dorazov s plechovým obalom lôžka motoru... No tak nevím. V servise auto zase celé prohlédli a nic nenašli. Vzali jinou zkušební FII a na té samé cestě to samé. Mi to přijde na rány, jim normální. Prý to dělají ty gumy 195/55/15. Nevím na staré Fabce 185/60/14 mi nic takové zvuky nedělalo. Jinak na dírách nic. Jen ty hrboly. No při té příležitosti jsem nahlásil drnčící ventilátor a odchlíplé těsnění dveří (foto) spolujezdce. Ventilátor objednali-bude výměna musí mě přeobjednat prý musí palubka z auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 rfilip: V tom servise musia buť fakt odborníci - odporúčam posťažuj sa na info@skoda-auto.cz, potom by sa ľady mali pohnúť. Ja mám 205ky 16"ky a mne to nerobí... To tesnenie je ale fakt na výmenu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfilip Posted May 4, 2008 Author Share Posted May 4, 2008 Těsnění vyměnili. Jinak nic nového. Ty zvuky jsou pořád. Jezdil jsem teď fabkou I a samozřejmě jsem zkoušel i ty cesty kde se mi na II ozývají ty zvuky. Ta I vydávala podobné jen zatlumenější. Kolega koupil II tu co mám já a snad se mu ty zvuky projevují úplně stejně, tak nevím. Asi to bude chtít OTÍKOVY sluchátka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foromen Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 (edited) Buď to môže byť toto, alebo potom tyčky stabilizátora (to sú tie kostice). Na to je ale ešte moc skoro, máš len necelých 4tisíc km! Já bych neřekl, že je to brzo. Mě je měnili ve 3 tisících. To byl rachot. Ale od té doby je klid. Edited May 4, 2008 by foromen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan13 Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Dnes jsem byl v servisu na roční prohlídce a jelikož se mi to klepání od podvozku objevuje také upozornil jsem je na informaci 18/08, ale koukali jako že to v životě neslyšeli a že si vymýšlím. Prosím nešla by tato informace zde zveřejnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Milan13: Presné znenie je takéto. -------------- Kovové klepání z motorového prostoru během jízdy (AS 08/018) Při jízdě na nerovnostech dochází k dutému klepání z pravé strany motorového prostoru po směru jízdy. Hluk způsobují dva gumové dorazy při kontaktu s vnějším plechovým obalem lůžka motoru. Zákaznický servis – řešení (servis): 1. Demontujte šrouby vyrovnávací nádobky chladící kapaliny a odklopte ji, aby vznikl prostor kolem lůžka motoru. 2. Do oblastí gumových dorazů (viz Obr.1) aplikujte dávku spreje SILICONE GREASE po dobu min. 2 vteřin na oba gumové dorazy a nechte 5 minut zatuhnout. 3. Do injekční stříkačky natlačte 4 ml tuku G 000 405 A2 a nasaďte na ni hadičku o délce 10 cm. 4. Za pomoci druhého mechanika zatlačte na hliníkovou konzoli směrem dolů, zasuňte hadičku co nejblíže gumovému dorazu (viz Obr.2) a dávku aplikujte (cca 1 ml tuku zůstává po první aplikaci v aplikační hadičce). 5. Do injekční stříkačky natlačte 3 ml tuku G 000 405 A2, nasaďte na ni hadičku a aplikujte dávku k druhému gumovému dorazu. 6. Namontujte vyrovnávací nádobku chladící kapaliny 7. Proveďte jízdu po nerovnostech v délce cca 10 km, aby tuk pronikl do všech oblastí gumových dorazů lůžka motoru. 8. Odstraňte přebytečný tuk a očistěte potřísněné díly. -------------- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rfilip Posted May 9, 2008 Author Share Posted May 9, 2008 Nemohl bys přidat i ty dva popisované obrázky. Určitě by se to dalo udělat i doma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jancoSV Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 no ja mam roomstra necele dva tyzdne, a uz sa mi nieco zacina ozyvat na pravej strane, niekde v motorovom priestore, robi to iba ked idem po panelovej ceste alebo kockach, mozte mi poradit co by to mohlo byt??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-a-r-e-k Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Tak se mi pazvuky (klepání) začaly objevovat taky, dělalo to už od novoty, ale teď se to zesílilo, dělá to především na panelovce, nebo když je na cestě nějaké větší zvlnění. Mám pocit, že to jde od toho motoru viz. jak tady o tom psal Igor. V servisu jsem jim o tom říkal, začali mluvit něco o uložení motoru, že je trochu jiné než u FI, a že je to normální... , pro mě to normální není, tak bych se chtěl zeptat na radu co s tím, popř. jestli už to někdo vyřešil pomocí toho sdělění od škodovky (18/08) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwal Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Tuto závadu jsem již dvakrát reklamoval. Poprvé se hrozně divili když jsem jim citoval AS08/018 od Igora, že ještě o ničem nevědí.Hlavně je zajímalo, kde jsem to vzal.Podruhé už jim AS přišlo,ale neměli ten tuk (musí být originál). 21.2. jdu na garančku a budu nekompromisní.Případně dám vědět jak jsem dopadl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan13 Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Rány na hrbolech mám zdárně vyřešeny. Bohužel pokyn z MB pomohl jen částečně. Ale nedalo mi a zajel jsem ke známému automechanikovi na jámu a dali jsme si chvilku práce najít zdroj toho bouchání. Dělalo to totiž i při vypnutí motoru a následném zachvění motoru. Zdroj klepání je na pravé straně pod vzduchovým filtrem kde je druhé uložení motoru. Natlačil tam množství tuku pomáhal jsem mu hýbat motorem aby se tam všude dostal. Dnes je to něco přes půl roku a klepání se od té doby neobjevilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwal Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 (edited) Kolik uložení má ten motor? V AS se píše o dvou.To znamená že Tobě dělali jen jeden? Edited February 17, 2009 by Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan13 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 V servise dělali dle pokynu jen pravou stranu pod nádržkou chl. kapaliny, my jsme promazali i druhou stranu z pohledu řidiče levou pod vzduchovým filtrem je nutné ho vyndat i s boxem pro lepší přístup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Aha, takže servis to odflákol, pretože sa majú robiť obe strany! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwal Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Milan :21.2. jdu na garančku. Díky za info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwal Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Tak jsem byl na garančce.Nechal jsem opravit i nežádoucí zvuky z motorového prostoru. Zdá se, že se to povedlo. Je to výrazně lepší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Kluci, já mám trochu jiný problém. Mě to vydává rány na rovné silnici a s rychlostí se to mění. Čím víc přidávám tím jsou hlasitější a zvyšuje se jejich počet (frekvence rázů). Nejvíc je to slyšet pri 45km/h. Dělá to rány jako by bylo něco na pneumatice. Takové d... d... d.. d.. d. d. d. ddddd (nejlepší popis co mě napadl). Nesetkal se s tím někdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 na 99% mas neco zapichnuty v pneumatice. Vysleduj ktera to dela, pak to zvedni a zkontroluj. Tutove vni najdes neco zapichnutyho. Zazil sem to same u sluzebni FI. Tyden natom ovecky u nas jezdili ze prej tam neco mlati, tak sme se stim projel par metru, okamzite sla na zvedat a v kole byl zapichlej zbytek damskeho podpadku. Byl tak sikovne, ze guma neusla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwal Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Jak píše Blacky.Určitě bych začal u pneumatik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Tak jsem omrkl všechna čtyři kola. Ve vrozku mimo kamínky nic vražené nebylo. Kamínky jsem odstranil a až bude sucho prověřím to. Dnes u nás sněží tak snad někdy v týdnu. Že by to bylo jen tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.