Publikováno Květen 1, 200817 r Ahoj všem, nákupní taška neustále píše va VAGu chyba čidla teploty chladící kapaliny G62, signál příliš veliký, sporadická. Jak to vyléčit nebo má to vůbec smysl? Chová se normálně. Díky za rady.
Květen 1, 200817 r Vymeň to čidlo stoji to asi 200 peňazi. No origo asi 600,- a koukni jestli není rozpadlej termostat občas když se rozpad a opřela se ta pružina o čidlo tak to hlásilo chybu
Únor 11, 201015 r Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky
Únor 11, 201015 r Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky Dnes jsem byl v servisu s tim ze ma motor po nastartovani pri velkem mrazu nepravidelny chod po pridani plynu se vse vrati do normalu. A hle ono to pry bylo cidlo teploty. Nevim jestli je na obrazku presne co hledas.
Listopad 23, 201014 r Ahoj, kluci prosímvás je tohle čidlo teploty chl.kapaliny G62 (červená šipka) ? Pokud jo, jak se sundává ten konektor - ať s tím zbytečně neškubu. Ještě, co je to za čidlo ozn. zelenou šipkou? Dík TEX
Listopad 23, 201014 r Ta červena šipka je čidlo tepla a zelena tlaku oleja. Ten konektor je len zacvaknuty.
Listopad 23, 201014 r Konektor ma poistku ktoru treba odistit. Az potom stiahnes konektor s cidla- cervena sipka.
Únor 8, 201114 r Mohu potvrdit, že porucha snímače teploty chladící kapaliny je dosti častá záležitost. Často bývá chyba sporadická, ale také i stálá. Projevu je se zpravidla nemožností nastartovat při studeném motoru - řídící jednotka nemůže správně nastavit poměr vzduchu a paliva . První pomoc pro nastartování a jízdu je možnost nahradit snímač rezistorem (odporem) s hodnotou kolem 820 ohm (to představuje hodnotu cca 60 C , která se zobrazí i na ukazateli palubní desky ) . Rezistor stačí s konstrukcí pro 0,25W. Hodnota odporu představuje : 300 ohm je asi 90 C 2k ohm je asi 0 C Nahrazení rezistorem je jen možné z duvodu nouze !!! - není však možné s takto provedenou opravou jezdit neustále. Nevíhody : - může se projevit zvětšená spotřeba paliva - zhoršená možnost nastartování motoru při jiné tepotě než je přednastavená - nemožnost kontroly skutečné teploty chladící kapaliny !!!
Březen 12, 20178 r Zdravím, dnes jsem svoji Fábku 1.2 HTP, 6Y, 40 kW, r. v. 2003 projížděl pomocí systému VCDS 12.12, který mi našel chybu v sekci motoru, konkrétně u čidla teploty chladící kapaliny. Konkrétně jde o chybu 16500. Co si o tom myslíte? Měl bych něco podniknout? Měla by na přístrojovce svítit nějaká kontrolka? Motor je cca rok po generálce. Děkuji za rady. Upraveno Březen 12, 20178 r od KoumiCZ
Březen 14, 20178 r Dneska jsem měl cestu k automechanikovi skrz další auto co máme v domácnosti a tak jsem se ptal na to čidlo. Přečetl jsem mu, co mi diagnostika napsala, taky to, že studený starty nejsou nejlepší i přes přítomnost nové baterie. A řekl mi, že to může být čidlem, ale nemusí. Že to může být i něco v té kabeláži, protože to tam prý začíná oxidovat, či co. Viz to v těch červených kroužcích na fotkách. Prý by také mohlo docházet jen k náhodným kontaktům v těch spojích. Tak nevím, jak se mám zachovat. Zda nechat to čidlo vyměnit nebo jezdit dál. Dnes ráno mi to zatím chytlo nejhůře cca za celou dobu (cca 3 roky), co to auto mám. Div to během toho startu málem nechcíplo.
Březen 14, 20178 r V tomhle může mít samozřejmě pravdu! Ten svazek kabelů v tom ohybu hned rozbal. Asi 10cm nahoru od středu ohybu a 10cm dolů. Mrkni pořádně na kabeláž. To čidlo origo stojí asi 100 kč,takže bych jej vyměnil taky.
Leden 4, 20223 r Ahoj všichni, prosím o radu! Vyměnil jsem termostat i čidlo teploty, protože se nezahrivalo,ale občas se stane, ze auto má problém se startem, chytne a okamžitě chcipne. Při pátrání po možné chybě jsem odpojil čidlo teploty, protože bez něho startuje okamžitě a bez problému. Ovšem i při odpojenem čidle, ukazatel teploty na palubní desce ukazuje ze se motor ohřívá až do provozní teploty, je to možné? Díky za rady
Leden 18, 20223 r Podla mojich informácií ktoré mám zo servisu má motor 2 čidlá teploty chladiacej kvapaliny - na motore a na chladiči.
Leden 18, 20223 r nicméně jsem se díval do DP a čidlo na chladiči je třívodičové (což předpokládám, že pro sepnutí sahary stačí jen 2 vodiče), takže moje teorie je, že v případě výpadku čidla teploty co je na motoru, bere ŘJ a ukazatel nouzově z čidla chladiče ... ale je to jen moje úvaha
Leden 18, 20223 r Čidlo na motoru G62 je odporové čidlo-termistor , které mění odpor podle teploty a potřebuje ho řj motoru. Čidlo na chladiči je obyčejný spínáč (sepnuto-rozepnuto) a pouští ventilátory. V tom jednom "čidle" jsou vlastně schované dvě. Jedno spíná kolem 90°C a druhé něco kolem 100°C. Proto tři dráty. Přívod a dva odvody.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.