Březen 6, 20178 r Ohledně těch tranzistorů, předpokládám ale, že servo "žilo" , tedy že se hlásilo na diagnostice.
Březen 6, 20178 r Rok jsem s tím jezdil, že to chvíli šlo a chvíli nešlo - co to přesně psalo v tomto stadiu už bohužel nevím - mám ale pocit, že když to zrovna šlo, tak to bylo úplně bez závad, včetně sporadických. Pak servo vypálilo pojistku na akumulátoru a to se s jednotkou už spojit nedalo, ostatní jednotky hlásily servo bez komunikace + klasické problikávání kontrolek (zarušená komunikace přes CAN). Tipuju, že většina těch serv se dá za pár desetikorun opravit, ale nikde jsem nenašel dlouhodobější zkušenosti. Mně to po pár hodinách zdechlo, ale neměl jsme správné součástky a dost možná, už byla načatá i další elektronika, když to před tím vypálilo hlavní pojistku. Kdysi se to řešilo na nějakém ruském foru a také si nevybavuji, že by tam někdo popsal zkušenost po roce provozu. Takže bude fajn, pokud se to někdo pokusí zprovoznit a napíše, jak dopadl.
Březen 6, 20178 r před 2 hodinami, Wittmann napsal: Rok jsem s tím jezdil, že to chvíli šlo a chvíli nešlo - co to přesně psalo v tomto stadiu už bohužel nevím - mám ale pocit, že když to zrovna šlo, tak to bylo úplně bez závad, včetně sporadických. Pak servo vypálilo pojistku na akumulátoru a to se s jednotkou už spojit nedalo, ostatní jednotky hlásily servo bez komunikace + klasické problikávání kontrolek (zarušená komunikace přes CAN). Tipuju, že většina těch serv se dá za pár desetikorun opravit, ale nikde jsem nenašel dlouhodobější zkušenosti. Mně to po pár hodinách zdechlo, ale neměl jsme správné součástky a dost možná, už byla načatá i další elektronika, když to před tím vypálilo hlavní pojistku. Kdysi se to řešilo na nějakém ruském foru a také si nevybavuji, že by tam někdo popsal zkušenost po roce provozu. Takže bude fajn, pokud se to někdo pokusí zprovoznit a napíše, jak dopadl. takže nakonec jsi měnil servo ?
Březen 6, 20178 r jo. Ale myslím, že kdybych tu udělal hned ve stádiu funguje/nefunguje, tak bych to pokořil
Březen 8, 20178 r Čau,tak v pondělí jsem byla v servisu,aby mi zkontroloval ty drátky a byly ok ani za to nic nechtěl.Sehnal mi čerpadlo a dnes ho vyměnil takže už to funguje . Mějte se.
Březen 8, 20178 r z vrakoviště a bylo to i z prací a měněním oleje... Co jsem hledala na netu tak jsem nacházela tak cca kolem 5 tisíc nakonec tam mám koyo a to je dražší.
Březen 16, 20178 r Problém vyřešen, jak už sem tu psal, tak svazek byl ok. Objednal jsem repasovaný servo, vyměnil a už to funguje.
Duben 8, 20178 r Zdravím po rovnej ceste mi zničoho nič vyplo servo + rozsvietila sa kontrolka ... Predtym nebol so sertvom ziany problem odstavil som auto vypol a zapol motor a už bolo vsetko ok + presiel som nejakych 50 km a nic.. Cim by to mohlo byt ? mal by som sa pripravit na vymenu serva/snimaca ? kedze doteraz som nič nespozoroval najazdene 153000 km a ide o riadenie TRW vdaka
Duben 8, 20178 r pokud řízení ztuhlo, tak snímačem nebylo. chyba je buď v servu nebo instalaci. Nejlepší by bylo uděla výpis z diagnostiky, chyby by měla být uložená.
Duben 8, 20178 r na druhy tyzden skocim na diagnostiku moze to byt pocasim dost prsalo ci sa tam nedostala voda .. rozmyslam ze predtym som isiel aj po nerovnej vyfrezovanej ceste a dost auto hadzalo ale cestou spat nič..
Duben 9, 20178 r Kazdopadne uvidim este mam otazocku mozem vymenit akykolvek typ servocerpadla trw? Bezohladu na cislo a koncove pismeno? . Pripadne pouzit stary aj novy typ cital som zevraj su 2 typy
Duben 15, 20178 r Tak bol som na vagu a vypisalo mi tieto chyby čo by to mohlo byť? Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl Part No: 6Q0 423 156 H Component: LenkhilfeTRW V200 Coding: 00110 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 00566 - Steering Assistance Operation 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01288 - Terminal 30; Steering Assist 07-10 - Signal too Low - Intermittent
Duben 22, 20178 r Zdravim. Mam otazku. Je mozne dlhodobo jazdit s odpojenym servom (uplne odstavenie)? Je na to nejaky navod? Tazsie tocenie volantom mi nevadi, ale neposkodi to nejako auto? Dakujem.
Červen 6, 20178 r Téma jsem pročetl, byly tu i podobné problémy, ale definitivní řešení jsem tu neobjevil - a servo se mi měnit nechce Můj problém: Občas se mi teď v létě začlo stávat, že po nastartování mi nenaběhne servo a rozsvítí se kontrolka. Po chcípnutí a znovunastartování motoru se většinou chytí. Servo nikdy nepřestalo jet během provozu, vždy jen bezprostředně po nastartování, vždy pouze u teplého motoru. Navíc mám takový pocit, že se to stává vždycky jen když jede při startu navíc nějaký spotřebič s vělkým odběrem (ventilátor, ventilátor chladiče kvůli puštěné klimatizaci, potkávací světla). Diagnostika vždycky napíše ty dvě ty samé chyby - "řídící jednotka servořízení - bez komunikace" a "napětí akumulátoru vozidla - signál příliš nízký". Otázka zní, zda je možné, aby za to mohla stará, např. zasulfátovaná autobaterie, netuším jak je stará, auto jsem s ní už koupil a nepodařilo se mi zjistit datum výroby. Baterka dává při vypnutém motoru zhruba 12,4 V. Kabelový svazek je řekl bych v pořádku, vyvěšený, v dobrém stavu. Pojistka na baterce je v pořádku. Mám pocit, že jde "nenaběhnutí" serva eliminovat tím, že nastartuju ihned po otočení klíčkem (takže např. dřív než se stihne rozjet ten ventilátor chladiče apod.). pozn.: Další pozorování - navíc se to stává jen v horku, typicky po krátkém chcípnutí (např. na benzínce nebo u supermarketu) při následném startování servo nenaběhne. Může se špatná baterie více projevovat pokud je jí "horko"? Upraveno Červen 13, 20178 r od Honza K.
Červen 27, 20178 r Zdravím, měl bych dotaz na "nouzový režim serva". Před 14ti dny mi asi dvakrát vynechalo servo, předevčírem už vypnulo úplně. Pojistka č.7 OK, pojistka na baterce taktéž OK, olej mezi ryskami. Chtěl jsem to vyzkoušet přes nouzový režim (po odpojeném čidle úhlu otáčení volantu), ale servo se ani nerozběhlo. Do hlavního napájecího konektoru serva jde z baterie nějakých 13V i při vypnutém autě (klíčku ze spínačky). Takže aby jelo v nouzovém režimu jen při nastartovaném autě, musí ho spínat ještě nějaký jiný signál z toho pravého konektoru (tam co jsou ty oranžové kabely+žluto-černý)??? Na co se zaměřit a lze v amatérských podmínkách otestovat funkčnost samotného serva??? (Fabia Kombi 1.2HTP, rok 2006) Děkuji za případné rady... p4vel
Červen 27, 20178 r jeden drát je napájení řídící jednotky, ty dva tenčí jsou dvoulinka CAN - datový okruh, přes který ŘJ serva komunikuje se zbytkem auta. Výpis závad máš?
Červen 27, 20178 r Zatím ne, na diagnostiku se teprve chystám.... Ten napájecí drát v tom konektoru je +12V nebo zem??? p4vel Upraveno Červen 28, 20178 r od Malta necituj předchozí příspěvek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.