Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odpojené čidlo...

post-10-1168598518.jpg

zde je už vidět samotné čidlo..přístup opravdu velice špatný.... :disgust: ..manžety byly suché :)

post-10-1168598623.jpg

už oddělané čidlo...vše vypadalo jako nové ;)

post-10-1168598714.jpg

..jen teda kryt na čerpadlo a nádobku byl trošku křehký...lehce jsme se ho doktli a už se kus ulomil... :(

post-10-1168598893.jpg

To Lugo: Chtěl bych se prosím Tě zeptat, jaký klíč je potřeba na povolení snímače ( imbus či normální a kolikátka) a zda je potřeba nějaký nástavec třeba na malou GOLU. dík BERT

To Lugo:  Chtěl bych se prosím Tě zeptat, jaký klíč je potřeba na povolení snímače

(imbus či normální) a zda jsou potřeba nějaké nástavce( třeba na malou GOLU)

                    dík  Bert

Na povolení čidla je potřeba imbus tuším velikost "4" to byla...jinak je tam přístup opravdu mizerný...podařilo se mi to povolit klasickým imbusem zasunutým delší stranou a pak pomocí "kombinaček" chytit imbus a povolit...druhá varianta je oříšek a dvě prodloužení..ale na jeden šroubek stejně vadí kastla.....skoro doporučiji ten normální imbus.... :)

Upraveno od Lugo

ja som to robil na jame a zospodu s teckom a dlhym nadstavcom. miesta je tam malo ale da sa najst ten spravny uhol

Zdravím a přidávám se do klubu. <_<

Mám Fábii 1.4 2001, takže jsem nemohl zůstat stranou. Mám stejné problémy s čidlem (kolísání napětí, rozsvěcení kontrolky řízení ....). V poslední době mi hned po nastartování spíná přerušovaně servo, aniž bych se dotkl volantu. Zajímalo by mě, zda máte někdo zkušenost se senzory, které zde nabízí "sebo" za zajímavé ceny.Mě se zřejmě bude týkat ten TRW nebo ne? :unsure: Jinak vysoušení a utěsnění nepomohlo, takže ho hodlám vyléčit kladivem. :disgust:

Bajerku, a zkontroloval sis svazek? Nevím, proč hned všichni jdou po servu a po čidlech. Já sice taky, ale teď když vidím stejný ročník jako mám já, už bych nešel jinam, než po svazku. Ikdyž ho máte určitě odmotaný a zavěšený, vsadím se, že máte zkorodované dráty, jako jsem měl já. Takže vyndat vzduchový čistič, držák baterky a podívat se na stav svazku! Nejchoulostivější jsou ty tenké drátky. A kladivo až nakonec. :smich:

Doporučuji před koupí zajet do MB čídlo 6Q1423291 TRW cena asi 1600 kč. Tady je link na jejich ceník najdete to podle čísla. Ale kabel k čidlu nevede v tom svazku co zde popisuje Milanka.Je samostatně pod nosníkem teda aspoň já to tak mám.Prondo -_-

Upraveno od Roman.V

přidám ještě 6Q1423291E SENZOR ŘÍZENÍ FABIA KOYO cena asi 900 kč. :p

Děkuji za reakce a hlavně za ten kontakt. :palec2: Nemám stálý přístup na net, tak reaguji až nyní.

Svazek jsem samozřejmě, řešil. Vím, že to u těhle ročníků dělá. Dokonce jsem vyvěšoval i ten co vede pod čelním sklem směrem k ventilátoru, válí se totiž taky v pěkném humusu! To s tím poblikáváním nemělo, ale nic společného. Zjistil jsem, že to nedělá při vypnutém motoru, a po nastartování neustále pracuje servo(bylo to slyšet a pohmatem i cítit chvění serva). Takže jsem vytrhnul čidlo ze serva a je klid. Tedy, svítí kontrolka řízení a pracuje zřejmě v nouzovém režimu, ale manželka nic při řízení nepoznala a já nemusím mít strach že servo zešílí. Takže si dovolím tvrdit, že je to čidlem. Kladivo ho nemine. :disgust: Jemom musím zjistit, které to je. Zřejmě TRW.

Děkuji za reakce a hlavně za ten kontakt. :palec2: Nemám stálý přístup na net, tak reaguji až nyní.

Svazek jsem samozřejmě, řešil. Vím, že to u těhle ročníků dělá. Dokonce jsem vyvěšoval i ten co vede pod čelním sklem směrem k ventilátoru, válí se totiž taky v pěkném humusu! To s tím poblikáváním nemělo, ale nic společného. Zjistil jsem, že to nedělá při vypnutém motoru, a po nastartování neustále pracuje servo(bylo to slyšet a pohmatem i cítit chvění serva). Takže jsem vytrhnul čidlo ze serva a je klid. Tedy, svítí kontrolka řízení a pracuje zřejmě v nouzovém režimu, ale manželka nic při řízení nepoznala a já nemusím mít strach že servo zešílí. Takže si dovolím tvrdit, že je to čidlem. Kladivo ho nemine. :disgust: Jemom musím zjistit, které to je. Zřejmě TRW.

Lze to asi nejsnadněji zjistit podle víčka nádobky na dolití servořízení. Je na něm uveden výrobce. ;) Popřípadě diagnostika

Děkuji za reakce a hlavně za ten kontakt.  :palec2: Nemám stálý přístup na net, tak reaguji až nyní.

     Svazek jsem samozřejmě, řešil. Vím, že to u těhle ročníků dělá. Dokonce jsem vyvěšoval i ten co vede pod čelním sklem směrem k ventilátoru, válí se totiž taky v pěkném humusu! To s tím poblikáváním nemělo, ale nic společného. Zjistil jsem, že to nedělá při vypnutém motoru, a po nastartování neustále pracuje servo(bylo to slyšet a pohmatem i cítit chvění serva). Takže jsem vytrhnul čidlo ze serva a je klid. Tedy, svítí kontrolka řízení a pracuje zřejmě v nouzovém režimu, ale manželka nic při řízení nepoznala a já nemusím mít strach že servo zešílí. Takže si dovolím tvrdit, že je to čidlem. Kladivo ho nemine.  :disgust:  Jemom musím zjistit, které to je. Zřejmě TRW.

Lze to asi nejsnadněji zjistit podle víčka nádobky na dolití servořízení. Je na něm uveden výrobce. ;) Popřípadě diagnostika

ano to je nejlehčí...pokud ovšem nemá MPIčko...tam to nějak nezmákli a přímo nad víčkem je box baterky takže musí jít ven baterka a celý box ...

Upraveno od Lugo

Čau lidi. Mám fabii 1.4 2002 a samozřejmě mám problém se svazkem. Přestalo mi fungovat servo a v servise zjistili vadný svazek. Částka 10000-12000 kč +práce je dost. Máte nějaké lepší řešení. Myslím lenější svazek?? Práci bych možná zvládnul?

rozdělat svazek a drátek po drátku projít, případně přeletovat

Rok výroby 2000 -

taktéž se mi při nastartování rozsvěcuje kontrolka serva, většinou stačí nastartovat znovu a dále nesvítí (výjimečně musím opakovat dvakrát)

Tohle se ale děje jen v zimních měsících - přes léto bez problému. Z toho usuzuji, že se jedná o vlkost , která někde způsobuje tuto závadu.

Vydělal jsem čídlo (snímač řízení) - vypadal suchý, ale přesto jsem jej ještě pro jistotu vysušil a přetěsnil

(nevím zda je potřeba sundat ještě ten kryt co drží na čídle těmi malými Torxy - po povolení totiž kryt držel dále a bránil jsem se tomu jej násilím strhnout). Montáž zpět nastartování - v pořádku .

Na druhý den kontrolka při prvním startu svítí opět !!

Přemýšlím , kde by tuto závadu mohla vlhkost ještě způsobovat. Svazek mám rozmotaný.... Pokud má někdo další postřeh, budu rád .

Ještě by mne zajímalo , zda při běhu motoru a volant v klidu servo běží či ne ,nebo jen běží na nějaký nižší výkon???

Mě se zdá že běží stále a při pohnutí volantem změní jen zvuk. ( Takto se to chová , když kontrolka nesvítí a servo normálně funguje. ) Díky Bert

Příčin rozsvěcení kontrolky může být víc. Určitě bych zkusil nejdřív VAG. Třeba bude mít závada konkrétní název. Pokud to ovšem nebude závada sporadická jako u mne! :unsure: Pak bych to řešil dál.

Pánové, můžete mi poradit? Dnes z ničeho nic začalo kňučet servo konstantním zvukem i když na volant vůbec nesahám. Do včera fungovalo normálně, tj. když jsem na volant nesahal, servo bylo vypnuté a kňučelo jen když jsem točil volantem. Dnes jsem nastartoval (je teda zima a dost sněhu) a slyším běžet servo. Když točím volantem tak kňučí jiným zvukem, což je OK.

Proč kňučí i když netočím volantem? Snímač natočení hřídele je TRW a je rok starý. Že by třeba nějak záhadně ubylo servooleje?

podle me servo u stojiciho auta bezi porad, to je imho normalni

podle me servo u stojiciho auta bezi porad, to je imho normalni

servo u stojaceho auta netočí stále, iba ked točíš volantom čerpá.

jediný prípad kedy servo ide stále je ked je nakódované pre telesne postihnutých, vtedy čerpá tak ako Xp3 píše

podle me servo u stojiciho auta bezi porad, to je imho normalni

servo u stojaceho auta netočí stále, iba ked točíš volantom čerpá.

jediný prípad kedy servo ide stále je ked je nakódované pre telesne postihnutých, vtedy čerpá tak ako Xp3 píše

A proč začalo samo od sebe čerpat i po nastartování? Je možné, aby se nějak samo přepnulo na "handicap"? To je přece blbost.

Hoši,

já osobně si myslím ,(soudím podle svého vozu) že servo běží ihned po nastartování , ale asi jen v nějakém klidovém režimu. Když je teplo, tak o tom člověk vlastně ani neví - běží potichu. (řídký olej ) V momentě , kdy je zima(hustší olej) tak je slyšet jeho chod i v klidu po nastartování.

Právě ,že se zde vyskytují názory , že servo je normálně v klidu jsem vyslovil výše svůj dotaz, jak to s ním doopravdy je. Nevím , mě se zdá že funguje takto. Budu rád , když mi dá někdo potvrzenou informaci. Mám rok výroby 2000. Možná i zde byla nějaká změna , nevím . Bert

Jestli má servo běžet hned po nastartování nevim, ale je to možné. kol3 Pokud ano tak by mělo běžet zřejmě konstatní rychlostí. Mě se, ale spínalo přerušovaně, proto jsem začal řešit čidlo úhlu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.