Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Pro ilustraci - 1,4 16V 63kW vypadá takhle.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 No a tet k věci. Kde je ten elektromagnetický ventil nadobky s aktivnim uhlím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Jestli se nemejlím, tak u Rooma je schovanej v oblasti pravýho zadního podběhu, u palivovýho filtru - v prostoru kudy je vnitřkem kastle vedený tankovací hrdlo do nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Pro ilustraci - 1,4 16V 63kW vypadá takhle.... Nazdarek.Mam tiež takýto motor 63kw ale ta nadobka v lavo dole,to tam nemam.Tak že može byt v zadu ako píše Ekkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 tak pokus číslo 2... a čo toto??...lepšie foto som nikde nenašiel ...malo by byť umiestnené niekde zozadu,ako je sacie potrubie,dokonca možno je uchytené na ňom.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 (editace) Ahoj Libero, prave riesim taky isty problem, ze motor mi za tepleho pocasie niekedy dlho startuje. Ten nepodareny ventil na motore 1.4/63kW je za nadobou so vzduchovym filtrom. Obrazok je sice z motora 1.2, ale v 1.4 je na tom istom mieste. Ked pojdes po tej hadicke, co vchadza do motora na lavej strane, tak ho najdes. Je to valcek odhadom 5cm dlhy a 3cm priemer. Momentalne sa ho idem pokusit odfotit, aby som zistil, ake tam mam vyrobne cislo .... pretoze v servise argument "Auto bolo vyrobene v lete 2008 takze s predpokladom bliziacim sa k istote tam su diely vyrobene pred letom 2009" neobstal a trvaju na seriovom cisle. Pouzill som aj fotku od Ekkara - dufam ze sa nebude hnevat :-) PS: nevie mi niekto poradit, ako dat dole celu tu nadobu so vzduchovym filtrom? Ten ventil sa da vymenit aj v domacich podmienkach, alebo to treba riesit cez servis? Dakujem Editováno: 23. Červen 2012, autor: pauliej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 Tož dobře to tam zašili.......budem rádi za další info a foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 23. Červen 2012 Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 Aj mňa poteší dalšie info o celom tomto probleme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardSA Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 Zdravim, hlasim ten isty problem , horucavy a auto nestartuje. Fabia II 1.4 16V 63Kw 03/2009, zohnal som ventil z buracky zo starej 1.4 mpi znacky Bosch ktory sa tiez predava a auto startuje. Povodne mi servis navrhol vymenu zdarma ale platba za robotu 20eur. Zohnal som si z buracky za 10e. Takze som tam mal tiez ten valeo. Ventil bol za filter boxom. S pozdravom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 Ahojte, tak elektromagneticky ventil bol vymeneny pocas garancky. Auticko od vtedy startuje uplne v pohode aj za najvacsich horucav (auto parkujem vonku a vacsinu dna je na slnku). Mozem potvrdit, ze to bolo tym ventilom (cena noveho ventilu je 60-70 eur). Pauliej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otastrelice Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 Mám stejný problém, za vysokých teplot mi motor chytne na popáté.Byl jsme na diagnostice, výměna svíček, baterii zkontrolovat a vše při starém. Zítra jedu zase do servisu, tak je upozorním na ten magnetický ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 čaute,mohol by som použit ten elek.ventil s 55kw do 63kw (jeden vyrobca je BOSCH a druhý VALEO) tak či by to fungovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 ...Pouzill som aj fotku od Ekkara - dufam ze sa nebude hnevat :-) PS: nevie mi niekto poradit, ako dat dole celu tu nadobu so vzduchovym filtrom? ... Ekkar se vztekat nebude, neboj... Ten dekl jde sundat jen zatažením směrem nahoru - sedí na třech čepech s kuličkou na konci plus na sacím hrdle s klapou, musí se od něj akorát odpojit hadice odvětrání krytu rozvodu a z úchytu vysmeknout další hadice a vedení. Nelekni se, to sací hrdlo má průměr že by do něj spadla v poho i pivní flaška - je to jako když sumec otevře tlamu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardSA Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 čaute,mohol by som použit ten elek.ventil s 55kw do 63kw (jeden vyrobca je BOSCH a druhý VALEO) tak či by to fungovalo Urcite to pojde ja som pouzil z 1.4 mpi 44kw 2001 znacky bosch. Ked kuknes napr na autokelly ten isty je pre motory 1.4 mpi 44 a 50kw, 1.2 htp 40 44 47 51kw, 14. 16v 55 59 63 74 kw. Takze ten isty je pre vsetky motorizacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Urcite to pojde ja som pouzil z 1.4 mpi 44kw 2001 znacky bosch. Ked kuknes napr na autokelly ten isty je pre motory 1.4 mpi 44 a 50kw, 1.2 htp 40 44 47 51kw, 14. 16v 55 59 63 74 kw. Takze ten isty je pre vsetky motorizacie. Vdaka,pojdem to vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otastrelice Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 Tak dnes bylo konečně vedro a auto startuje ukázkově.Takže ano, byl to vadný ventil nádobky , výrobce Valeo, nahrazeno ventilem od Bosche. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 25. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2012 Ja som tiež dal Bosch za Valeo a auto štartuje (najprv som si musel počkat teploty ) Ale zato sa my dostavil další problem začalo my hučat niečo bud v prevodovke alebo spojkove ložisko v škoda serv.len hádali,tipovaly,najradšej by vymenily polmotora.Tak že radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 25. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2012 Pokud po sešlápnutí spojky přestane hučet, tak jeto na 90% dvojložisko na převodovce co drží hancí hřídele. Já měnil po 27tis. Běžná věc Hi...Hi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Pokud po sešlápnutí spojky přestane hučet, tak jeto na 90% dvojložisko na převodovce co drží hancí hřídele. Já měnil po 27tis. Běžná věc Hi...Hi Ano,po zošliapnutí pedala prestane hučat.Aj pri rozjazde hučí ako vysavač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Tak 1500 kč ložisko+ vyndání a rozdělání převodovky + nalisování ložiska a montáž + olej. Škoda servis 15 tis Hi, Hi . Já to měl za 5 tis. Jinak vůle na ozubených kolech a synchronech 1,2, stupně hrůza jak na traktoře. Po koupě nových jehličkových ložisek 1,2 převodů stejný . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Tak 1500 kč ložisko+ vyndání a rozdělání převodovky + nalisování ložiska a montáž + olej. Škoda servis 15 tis Hi, Hi . Já to měl za 5 tis. Jinak vůle na ozubených kolech a synchronech 1,2, stupně hrůza jak na traktoře. Po koupě nových jehličkových ložisek 1,2 převodů stejný . Po tej oprave dufam že ten hluk utíchol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 Jo je klid jen teď furt poslouchám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsman Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 cus bus, tak já mám tento motor ve fabii a na dálnici jsem z ni dostal něco kolem 180, víc jsem nezkoušel, není proč...... při 110km točí motor přesně 3000 otáček, při 160 je to myslím něco kolem 4000-4200 otáček, ale to ted fakt nevím přesně.. maximum točáku je při 5000otáček, víc to točit nemá smysl.... myslím, že by jsi z něho měl těch 180 plus minus dostat... ale roomster je trošku jiné stavby než fabula, takže kdo ví... co se týká otáček, do 1500 je to OK, pod 1500 bys měl řadit... mám rok výroby 2011. ta spotřebna- nevím, proč se divíš, uvedom si, že min. třetinu- polovinu trasy jedeš se studeným motorem, takže tu spotřebu máš dobrou, já jezdím 27km a spotřeba je kolem 6 litrů dle PP, na dotankování je to cca 6.5 litrů dlouhodobě...tvých 7 litrů je slušná spotřeba, nečekej, že ti to bude jezdit za 5 litrů, to fakt neee Na dalnici jsem udelal 180kmh v poho ,myslim ze 185 by to jeste jelo ale mam auto novy nechcu to nicit.Spis me zajima ten VENTIL co tu resite.No v zime je pravda ze to startovalo lepe.Ted me to startuje po otoceni klicku na 2-3 skutnuti.Mam v ramci zaruky si to taky radsi vymenit?Zaruku mam jeste 3 roky tos at pak neplatim za vec kterou jsem mohl menit zadara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Jasné,chod to vymenit čo najskor ked to maš v zaruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepino17 Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Nazdar,chlapci vie my niekto poradit nejaku stanku na auto diely?Zháňam tie ložiska do prevod.(hnací hriadel) Jak hladam tak hladam kadečo najdem len tie ložiska nenajdem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.