Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ano, ja to chapem. Aktivne som sa touto tematikou zaoberal, ked sme so spolocnikmi rozmyslali rozbehnut predajne. Rozpraval som sa na tuto temu aj s ludmi zo zahranicia a tvrdili presne to iste. Problem vsak treba riesit. Neviem ako ma postavene zmluvy SA pripadne VW, ale u nas v zmluve boli jasne definovane pravidla, ako sa ma predavajuci chovat, co vsetko maju zahrnovat jeho vedomosti, ako casto ma byt preskolovany atd atd. Report pre kazdeho zamestnanca mal byt sucastou kazdomesacneho vykazu prace a ak pri mystery shoppingoch by nepreukazal dane vedomosti, mali by sme my moc ho vyhodit za nedostatocne vedomosti alebo poskodzovanie dobreho mena (nejaky podobny dovod, uz si to celkom dobre nepamatam. mali sme to nastavene na taky pseudo franchising aj ked to nebol v plnej miere franchising). sice cely tento plan nam vybuchol koli nepredvidatelnym okolnostiam, ale v principe by sme mali dosah aj na predavaca ktory by robil hambu a zle meno a dostal by vypoved. na urade prace je ludi habadej a vacsinu ludi co nemaju absolutny zaujem, alebo su absolutny introverti nevhodny do retailu sa daju vyfiltrovat pri poriadnom prijmacom procese.

mozno to vyzera, ze moc mudrujem. ale som priam alergicky na neschopnych ludi, co mi maju pomoct ci uz pri vybere, alebo pri objednavke. Tam kde by som mal priamy dosah na to, by som to dokazal zmenit, aj ked na to nemam titul. Proste ked niekam pridem, chcem sa citit podobne ako v original Apple Store. Vysypem co chcem a oni mi ponuknu perfektne riesenie pre mna. Nieco neviem, pridem do Genius Baru a vysvetlia mi a ukazu. Kazdy vie o produktoch tolko, aby vedeli zakaznika usmernit, odporucit, ukazat. Hlbsie technicke veci riesi Genius Bar. Ti uz vedia ako premigrovat data z Mac do Windows, ako pracovat vo Final Cut atd. Ked toto funguje u Apple, preco podobny system prisposobeny na automobily nemoze fungovat aj inde? Mne je jedno ze takzvany predajca sedi v obleku, robi sa ze je boss a ma ppc vela roboty a pritom len cita statusy na facebooku. Nech je kludne aj v tricku a rifliach (idealne korporatnych), ale nech v tej hlave nieco ma! Nech ma na stole poriadok, nema ciernu mys od bordelu a zapraseny monitor tak, ze sa bojim pri nom sediet.

Je to sice trochu zmatocne napisane, ale pisal som to tak, ako mi to slo z hlavy. Dufam ze pochopite pointu...

edit> este ma napada komunikacia so zakaznikom. Ked vojdem do salonu, ocakavam, ze sa ma niekto aspon spyta co chcem. Nie ze sa tam 10 minut prechadzam a cakam, kym zenska dokonci rozhovor s manzelom o tom, ako mu nechutil obed. Ako do p... . Za toto by bola minutova vypoved. --> Takto ma naposledy vytocili v IMPE, odvtedy chodim ku Valouskovi do RK...

Toto je samozřejmě správný pohled, ale na rovinu: tebe jako majitele salonu by bavilo měnit lidi po dvou měsících? Po určitý době proti tomu začneš být imunní a zajímají tě jen výsledky, tj. zda daný prodejce něco prodal.

Mezi prodejci (zejména VW) mám několik dobrý přátel, kteří jsou pravým opakem námi popisovaného neochotného a neschopného prodejce. Bohužel, jich je menšina (těch dobrých) :(

A ten Genius Bar by v případě prodeje aut neměl opodstatnění - aby jsi měl v každém autosalonu "Specialistu", to by tě vyšlo sakra draho. Protože takový nával jako v Apple Storeu v prodejně aut nikdy nebude, bohužel. Auto není módním zbožím krátkodobé spotřeby, jako např. mobil či tablet.

Jak jsou postavený smlouvy mezi prodejcem a ŠA (příp. VW v ČR) vím (relativně) přesně. V případě škodovky si troufám tvrdit, že ji znám z 90% z hlavy.

A řešit nechutnající oběd je přece důležité, ne? Jinak by to byla krize v domácnosti... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

senky: hezká až na ty stříbrné mlhovky a černé světla to nejde moc k sobě :D

Už se vezou Dnes večer Škoda Porsche Olomouc tři zaparkovaný kamiony narvané až po střechu OIII ve všech možných barvách bohužel už byla dost tma tak jsem na to hovno viděl :( ale že se jedná o OIII jsem viděl už zdálky než jsem odbočil k Mobelixu ;)

post-36058-0-33256500-1358799881_thumb.j

post-36058-0-32206700-1358799882_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne, byt majitelom salonu, muselo by ma to bavit. Voci zamestnancom a zakaznikom mam moralnu povinnosti tam mat niekoho kto je team player a kto je schopny podat zakaznikovi relevantnu info a pomoct mu.

Ten genius bar bol len priklad. Je jasne, ze by sa to neuzivilo. Ale mal som moznost nahliadnut do knowledge base pre pracovnikov v Bare. Tak podrobne, prehladne a uplne jasne spracovane navody som este nevidel. Kazda info bola vzdy na max 30 sekund hladania. Boli tam zachytene vsetky eventuality co AK sa stane toto, alebo toto. Ak by existovalo nieco take pre salony a predajcovia by mali aspon zaklady aby netapali, zakaznik by nikdy nedchadzal zo salonu bez informacii po ktore prisiel a s radou "precitajte si manual, tam to vsetko najdete". Coraz viac zacina byt auto spotrebny tovar. Treba tomu prisposobit predaj.

Raz by som sa chcel dostat do fazy, ze mam vlastny salon na ktory by som aplikoval vsetko co mi bezi v hlave a ukazal "Takto sa to robi pani!" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to sice poněkud mimo téma, ale přecejenom. Trh je defromovaný debily i na straně zákazníků. Pokud poskytne prodejce slevu, proč ne. Koneckonců ani u mě se sleva při nákupu posledních tří aut nedostala pod 7,5%. Nikdy bych ale neobjížděl salony a nenechal si dělat nabídky s vědomím, že stejně nenakoupím a předloženou nabídku akorát použiju k "vydírání" vybraného prodejce. Pak se nákup scvrkává do tupé honby za slevou, aniž by si zákazník vyzkoušel nebo promyslel celý nákup. Jinak souhlasím s tím, že část problému je už v systému vzdělávání. Ostatně rozčarování nad servisy taky není z ničeho nic.

K tématu. Z těch fotek to vypadá, že by se mně Octavia mohla dokonce i líbit.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych klidně u škodovky jako prodejce pracoval :) tahle práce by mě asi bavila :) dělá tam bratránek, tak vím, že ani tak nejde o majitele salonu, ale o samotné prodejce, páč oni dostávají premié za prodané vozy, jinak pracují za asi dost malou mzdu :) páč mi nedávno říkal "kdybych neměl svoje stále klienty, tak se asi budu pást na louce" :) ale myslím si, že jeho to taky baví, páč vždy když mu volám, tak je ochotný a všechno zjistí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobne ja bych za to byl taky rad nekde takhle pracovat,... bud ve skodovce, VW, audi ci seat, nicmene mozna i nekde jinde kdyz by na to prislo ;)

chci praci ktera by me bavila, jakoz to ze by me to urcite snad bavilo a autum si troufam rict taky trochu rozumim,... :D

kdyby nekdo o nejaky takovyhle praci vedel,.... v praze nebo kutna hora a okoli bylo by to supr ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si fakt nemohu pomoct, ale kterej vůl plánoval vůz na harachov a nehal tam ty stříbrné mlhovky ? :lol::'>

a ta cenovka taky "hezká" 732tis. to si každý hned koupí :D

a koukám že ty auta budou pak hezky zničený :(

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si fakt nemohu pomoct, ale kterej vůl plánoval vůz na harachov a nehal tam ty stříbrné mlhovky ? :lol::'>

a ta cenovka taky "hezká" 732tis. to si každý hned koupí :D

a koukám že ty auta budou pak hezky zničený :(

Že si ty boty aspoň neoklepou...

Jinak docela to jde, akorát ty mlhovky jsou skutečně jako pěst na oko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. dnes jsem na cestě do Ostravy také poprvé naživo viděl OIII na kamionu a musím říct, že navzdory mému očekávání, o kolik lepší bude, když se kolikrát mluví o "revoluci", namísto evoluce, se dostavilo mírné zklamání. Je pěkná, mnohem hezčí, než OII, o tom žádná, navíc vypadá dost velká a ani ta "prdel" se nejeví tak velká, jako na fotkách, no jinak je dojem vesměs stejný, jako z fotek = obyčejná evoluce a upřímně nestarat se o auta tolik, na první pohled ani nepoznám, že je to nový model.. Prostě žádný "WOW" efekt, jen "hm, auto".. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v dnešním AutoBildu je test OIII proti Passatu B7 s překvapivým výsledkem... :kol-31: zítra dopoledne to sem vložím ;)

I sem přikládám slíbený test z AutoBildu. Do večera sem hodím ještě alespoň hrubý překlad textu (tzn. bez tabulek atp.). Testované exempláře:

ŠKODA Octavia III 1,6TDi 77kW/105PS Elegance GreenTec X Volkswagen Passat B7 1,6TDi 77kW/105PS BMT Comfortline

BMT = BlueMotion Technology

O3xPassat B7.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. dnes jsem na cestě do Ostravy také poprvé naživo viděl OIII na kamionu a musím říct, že navzdory mému očekávání, o kolik lepší bude, když se kolikrát mluví o "revoluci", namísto evoluce, se dostavilo mírné zklamání. Je pěkná, mnohem hezčí, než OII, o tom žádná, navíc vypadá dost velká a ani ta "prdel" se nejeví tak velká, jako na fotkách, no jinak je dojem vesměs stejný, jako z fotek = obyčejná evoluce a upřímně nestarat se o auta tolik, na první pohled ani nepoznám, že je to nový model.. Prostě žádný "WOW" efekt, jen "hm, auto".. ;)

Souhlasím s těbou, též jsem potkal 3 Octavie 3 na Mladoboleslavské dálnici, ještě ke všemu na plecháčích, a presně .. žádné WOW, jenom "Hm, auto" .. mezi ostatními auty v klidu splyne, žádný designový zázrak to na živo není :) akorát tedy nesouhlasím s tebou v tom, že je hezčí než O2 .. resp. mě se nejvíc stejně pořád líbí O2 FL :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ve WOBu u VW se ještě pořád testují tři možné tvary pro nového Golfa. Jaký tvar zvolila škodovka, nevím. Třeba odpoví někdo přímo od zdroje ;) Ale už by to neměla být taková bradavice, jedna z verzí je plochá krabice, např. ve stylu Volva atp. takže asi to bude i to řešení z A8 (nemám teď v hlavě, jak to vypadalo).

Tak, teď už to můžu říct na plnou hubu :kol-31:

Starý senzor na G7 od VW:

Obrazek2.jpg

A nový senzor ACC:

Obrazek1.jpg

Obrázky použity ze stránek Autobild.de. Jsou tam i další verze Golfa 7 z testování ve Finsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak bych rád osobně věřil tomuto(oficiální text z konfigurátoru k 1,2TSI).....-

Nová čtyřválcová turbodmychadlem přeplňovaná jednotka s přímým vstřikem paliva a čtyřmi ventily na válec navazuje na svého předchůdce se stejným označením 1,2 TSI a výkonem 63 kW nebo 77 kW. Objem i výkon zůstaly zachovány, základní technika motoru však doznala významných změn, jejichž důsledkem je nižší spotřeba paliva, lepší reakce na pokyny řidiče a nižší servisní náročnost jednotky.

Nová je především hlava motoru, ventilový rozvod a jeho pohon. Hlava motoru se dočkala kompletního přepracování a nyní obsahuje i výfukové svody, které jsou tak chlazeny kapalinou.Podstatných změn doznal ventilový rozvod, nyní s šestnáctiventilovou technikou a variabilním časováním sacích ventilů. Pohon obstarává bezúdržbový ozubený řemen s plánovanou životností shodnou s celým agregátem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...