Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mělo by to mít "povolovací podmínku" = že se to dá aktivovat jen za jízdy a to ještě od určitý rychlosti, takže jen tak nějakej poblblík, co by chtěl pro plezír kopáním do nárazníků povystřelovat kapoty celýmu parkovišti by uspět neměl - ale o tom jak je to nastaveno v reálu zatím moc informací není.

Vloženo

Protože je to určený pro chodce tak mám obavu z vysoké citlivosti. Přeci jenom chodec není jako kanec a tak je potřeba rychlá reakce a třeba nohy jsou jako větvičky. Z tohoto důvodu mám tedy obavy a bude to zvyšovat cenu oprav. Naštěstí takovou kravinu na autě nemám takže se neobávám o zvýšený náklady při jakékoliv i malé kolizi.

Vloženo

Expanzní kapota nemá za úkol chránit nohy chrapouna lezoucího do silnice mimo přechod - ta má za úkol zabránit mu probořit se tenoulinkým potahovým plechem kapoty a omlátit se přitom o tvrdej těžkej motor uloženej těsně pod tím plíškem, protože od určitý rychlosti si auto při nárazu chodce nárazníkem "nadhodí" a "ustele mu" právě na tý kapotě...

Vloženo

90% lidí má na havárce sjednanou spoluúčast - a to tím vyšší, o kolik míň chce platit... Jenom hoooodně málo lidí z těch co znám má pojistku úplně full bez spoluúčasti - a když bys takhle 2x - 3x za půl roku potkal debila mimo přechod a po "očuchání jeho nohou" ti vystřelila kapota, asi bys nebyl příliš šťastnej za ty pyropatrony pod ní...

Vloženo

Ono ani nejde podle mě o chodce (jako jo, ale nemyslím tím teď) .. si představte, že třeba před vámi někde prudce zabrzdí a vy to nedobrzdíte. U normální auta máte promáčknutý nárazník, ale odjedete v klidu domů. U O3 si myslím, že vystřelí kapota a konečná, pouze odtah do servisu. Tak to bylo asi myšleno .. na tu citlivost :) A popravdě, tohle by mě hodně štvalo, kdybych kvůli každému  menšímu ťukanci musel měnit kapotu. Jasně .. při parkování se vám to asi nestane, tam si jen odřete nárazník, který je absolutně bez nějaké ochrany lištou :)

Vloženo (editace)

Ekkar_z_Bastlírny: Jasne on ma totiz normalni ridic bezne 3x rocne nejaky byt i maly kontakt s chodcem. Nemluve o tom, ze pri jakekoliv i male kolizi vzniknou zcela jiste i jine skody nez odstrelena kapota, takze na spoluucast stejne dojde a vse nad ni uz nikoho nezajima. Podle me resite uplne ptakoviny. To je jak resit, ze pri vystreleni airbagu je treba jeste opravovat palubku. Proste kdyz se s nekym srazim, at uz to bude chodec nebo auto, tak holt je potreba pak auto opravit a u O3 a mnoha jinych aut k tem opravam pribyva kapota, ktera by pri realnem kontaktu s chodcem byla tak jako tak v prdeli.

 

mc2uba: proc by s tou kapotou neslo pomalu odjet?

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

mike_k: myslím, že jsem tu četl, že se auto po odstřelení kapoty zablokuje? Resp. nejde nastartovat? Nebo to jde nějak odblokovat jen přes počítač, myslím, že jsem tady něco takového četl. 

Vloženo

Vzhledem k tomu, že to má mezi světlama a mřížkou na přední masce šikmý pruhy v barvě laku kastle (fotka č. 5/8 z fotogalérie), tak je to octa III - rapák má mřížku roztaženou až těsně ke světlům... jinak jsou OIII i Rap zkurveně skoro stejný, pokud nejsou vysloveně postavený těsně vedle sebe, tak aby se mezi nima prase vyznalo...

Vloženo

Vypadá to že 50 na tý motorce nejel. Teda podle toho co z ní zbylo.

K tý pyrokapotě na OIII bych řekl že to bude opravdu citlivý když výrobce ani nepovoluje rámeček pro RZ. Zajímalo by mě jestli je tam ta aktivace od určitý rychlosti a když tak od kolika km/h. Pravda já mám na autě bytelnej nerezovej rám a dávám bacha na chodce sám a pokud mi tam skočí sebevrah tak jeho chyba, ale nechci mít poškozenej předek nebo ještě mít nepojízdný auto. Pojistka nic neřeší, musím mít stále auto k dispozici a ne čekat na opravu v servisu.

Vloženo (editace)

wolfspitz: to mi nerikej ze v KIA servisu neznaji pojem "nahradni vuz" ? :)

 

Btw. uvedomte si, ze skoro kazdy ma 4 roky zaruky a pokud by to vystrelovalo bezduvodne, tzn. pri cemkoliv jinem nez srazce s chodcem, tak to samozrejme musi vyrobce zdarma opravit, tak nepredpokladam, ze to nemaji vychytane.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

Tak nerikam ze je to hlavnni rozdil, ale je to jeden z nejvice viditelnych rozdilu na prvni pohled. Podle toho se daji ze zadu jasne identifikovat. Zepredu je to na prvni pohled uz mnohem tezsi.
Ale je fakt ze jsou si oba modely velmi podobne, a neznalej je zameni jako nic coz je opravdu trochu skoda.

Vloženo

Tak jasně, že je to O3 :D ani na vteřiny jsem nepochyboval, jestli to není Rapid :D zas tak podobný si ty auta nejsou :D

 

Jinak včera jsem potkal opět na sjezdu u MB O3 s bixenony a ledkami a zjistil jsem (pro mě novinka), že v noci svítí jak bixenony, tak ledky současně :) ale zřejmě LEDky mají nějaký snižený jas :) ale vypadalo to hezky :D

Vloženo

Vypadá to že 50 na tý motorce nejel. Teda podle toho co z ní zbylo.

Tohle je super, lidi vidí nehodu motorky a hned je jim jasný, že 50 nejel. Já nevím jak to bylo, ale klidně mohl 50 jet, to už je rychlost dostatečná na to, aby se ohnuly vidle a urazilo kolo. Rozhodně si myslím, že nejel nějak závratně rychle, to by to vypadalo ještě jinak. Tak či tak život mu to nevrátí a řidič kokty bude mít zásadní problém...

 

Jinak ta podobnost Rapid/O3 tu je a to dost zásadní. Ono jasně, pár lidí,speciálně odtud, to pozná i na dálku, ale většina populace si to splete úplně bez problému. Podle mě je taková uniformita úplně špatně, jasné vizuální rozlišení mezi modely je třeba.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...