Říjen 5, 201311 r Jel jsem tim jen velmi kratce a spise klidnou jizdu, takze mam jen dost malo poznatku. Pocitove me to prislo prakticky totozne, rozdil ve vykonu se patrne projevi hlavne pri akcnejsi jizde. Hlucnost vyrazne vyssi, coz nebude asi motorem ale spise odhlucnenim auta a absenci SunSafeGlass. To me naprosto odradilo, protoze u me O2 1.8TSI se mi daleko vice nez vykon libi to, ze pri pohodove jizde motor neslysim. Ne, ze by to byl nejaky sileny kraval, to vubec ne, ale v porovnani s predchudcem je to horsi. Upraveno Říjen 5, 201311 r od mike_k
Říjen 5, 201311 r Tos mě "překvapil". Nekoukal jsi, jestli mají ve víku motoru ten odhlučňovací kunodekl? Já si ho tam u svého současného dodával. Podle testů, co jsem vyčmuchal, by měl být nárůst výkonu znatelný a zvuk "jak píšou jadrnější", pod tím si představuji jakoby hrubší, výraznější či sportovnější.
Říjen 5, 201311 r Vyraznejsi je to spravne slovo. Na ten dekl jsem nekoukal, ale ten nemam ani na sve O2. Urcite to chce osobne vyzkouset. Co se me nelibi muze nekomu prijit super. Upraveno Říjen 5, 201311 r od mike_k
Říjen 5, 201311 r Chlapi, je tu už někdo kdo má tu novou 1,8 TSI 132KW? Jsou tu minimálně tři: http://forum.skodahome.cz/topic/125029-octavia-combi-elegance-18-tsi-modr%C3%A1-race/ http://forum.skodahome.cz/topic/124732-18-tsi-combi-modr%C3%A1-race/ http://forum.skodahome.cz/topic/123880-memory2-oiii-18tsi/
Říjen 7, 201311 r Tos mě "překvapil". Nekoukal jsi, jestli mají ve víku motoru ten odhlučňovací kunodekl? Já si ho tam u svého současného dodával. Podle testů, co jsem vyčmuchal, by měl být nárůst výkonu znatelný a zvuk "jak píšou jadrnější", pod tím si představuji jakoby hrubší, výraznější či sportovnější. ten odhlučňovací kunodekl pod kapotou tam není. Kamarád má 1.8 TSI v eleganci skoro se vším co tam šlo dát, ale tohle dokupoval. Některé věci prostě nechápu...asi stejně jako proč nemůže být kapota na píst, ale opět na klacek.
Říjen 7, 201311 r Protože je to škodovka a ne VW... Tapec kapoty nedávají u benzínových motorů,protože auto projde měřením hlučnosti i bez něj. Toto už bylo u OII. Stál nějak přes 600 Kč. Vynásob si to počtem vyrobených benzínových Octavií... A v Supu jsi ho měl? Vidím,že máš 1.8 TSI.
Říjen 7, 201311 r Právě že měl, takže proto tomu nerozumím. Možná na to koukám špatným pohledem, ale prostě když zvednu tu kapotu a vidím tam ten kříž na uchycení toho "kunodeklu" (fakt super výraz tak se mi to prostě u auta za 800 tis vadí. Ale je to možná jen můj pocit.
Říjen 7, 201311 r Však já škodovku nebráním,sám jsem si ten kunodekl dokupoval,jen a pouze konstatuji fakta. No a Sup je holt ve vyšší společnosti,tak ten ho dostal již z výroby.
Říjen 7, 201311 r Já jsem Tě pochopil a na předešlou OII jsem ho dokupovával taky. Když jsem ho pak uviděl na supu, tak jsem si právě říkal, že jim to konečně došlo, že zrovna tohle není věc, která by měla rozlišovat třídy...bohužel jsem se spletl
Říjen 7, 201311 r Sice nemam oktavku. Ale ked som tento rok kupil fabiu MC tak tam ten tapec na kapote bol
Říjen 7, 201311 r Já ho mám a efekt má pro mne i pro "pocit". Fakt je to pro mne ten detail co to jaksi okoření.
Říjen 8, 201311 r Asi bych si ho do trojky taky dokoupil...resp. určitě, i když si na to potvory brousej zuby a čekaj radostně za plotem, že se zakousnou. No, tak by to řešila zase rušička, od doby, co ji používám je klid....(my jsme malé město a ty potvory ještě rušičky neznaj - nejsou zvyklé, tak se bojej) Upraveno Říjen 8, 201311 r od Clint
Říjen 8, 201311 r Ano,Fabie ho mají = nejspíš by bez něj neprošly měřením hluku. Ale to už se dostáváme někam jinam.
Říjen 8, 201311 r Vybírám teď služební auto a 1.8TSI prakticky nemá smysl zvažovat v okamžiku, kdy je s paketem Plus levnější jenom o nějakých cca 45 000Kč. Rozdíl ve výbavě poměrně dost značný. U TDI je to dokonce jenom 15 000Kč.
Říjen 12, 201311 r jj už jsou ale pěkně hnusný zpracování, např mezera mezi blatníkem a nárazníkem, v měřítku 1:43 by ta na velkém autě musela mít alespoň 5 cm :-) O II byla krásná, O II FC ušla, O III je děs.... ale neodolal jsem a objednal, mám všechny svoje bývalky (Octávky) ve zmenšeninách... Upraveno Říjen 12, 201311 r od Hravec
Říjen 12, 201311 r Ja uz mam... Ale je pravda, ze poslednich par modelu je se zpracovanim hodne na stiru.
Říjen 12, 201311 r Dival jsem se na novy konfigurator, vyber aut vypada asi lip, jsou pekne po hromade, sice absolutne nechapu ten sedy paskvil, co se zvedne, kdyz se kurzorem priblizim, ale to ted neresim. Pri prvnim pohledu me neco nesedelo, udelal jsem si printscreen obrazovky, auta dal nad sebe a ejhle, Rapid je vetsi nez OIII Nekdo asi vubec nema poneti, co je to meritko...to je uroven
Říjen 12, 201311 r Novinky v konfigurátoru: KEYSSY s SAFE systémem 6 500 Kč,bez SAFE systému 0 Kč Sportovní podvozek s XDS- 3 300 Kč
Říjen 12, 201311 r To Dix1: zapomel si dodat, ze pro Eleganci, Pro ambition: KEYSSY s SAFE systémem 16 500 Kč, bez SAFE systému 10 000 Kč
Říjen 13, 201311 r To znamená, že za stejnou cenu ponížila výbava - odstranili SAFE systém, k dostání je pouze s KESSY, jinak vůbec.Navíc KESSY nyní vylučuje alarm a naopak (pokud to není chyba konfigurátoru).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.