viewer Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Do "tohoto" můžete hustit co chcete, argumentovat, debatovat a on stejně všechny příspěvky ignoruje a jede furt po své koleji, no alespoň se nenechá zviklat cizími argumenty že .... ? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Panove, nevim jak ostatni, ale kdyz zacne vlakno spamovat manfroto, obchazim ho. Jeho uvahy mi nejdou hlavou Spis mi prijde, ze placa cokoliv, jen aby si s nim nekdo psal. Navrhoval bych pro nej zalozit specialni vlakno neco ve smyslu "hospody" (ale musi byt v sekci OIII ), kde by si resil vsechny ty dulezite veci. Myslim, ze si to chlapec zaslouzi. Takovou trpelivost zustat na foru, ikdyz ho velka cast ignoruje, tak to klobouk dolu. To nema jen tak nekdo. Jeste bych dodal - 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 ja sa divim, ze ho este niekto nezabanoval ako spammera a trolla... btw. nevedel som ze MQB je taka variabilna... Bude na nej postavena aj nova generacia SUP, Yeti a Fab? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) SUP-ano,Yeti- nevím a FIII bude ještě na staré,protože na tyto malá auta ještě není platforma MQB vyvinutá. Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) až tak pravda to není: Platforma zahrnuje segmenty od A0 až B. U značky Volkswagen jde o modely Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat a Volkswagen CC. Všechny tyto modely bude možné vyrábět na jedné výrobní lince navzdory rozdílným parametrům, jako je rozvor a rozchod kol. Stejně tak bude možné na základě platformy MQB vyrábět společně modely různých značek. zdroj Tedy to s Fábii III je trochu jinak, nebude, ale né proto že to nelze! Sperb III určitě - zde Yeti II snad - zde Fabia III nebude - zde I přes značnou variabilitu platformy MQB se počítá s instalací spalovacího motoru výhradně vpředu napříč, na druhou stranu nemá být v dohledné době potíž ani se zástavbou hybridních, elektrických či jiných alternativních druhů pohonu. Více Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Je platforma pro motor napříč, pak je platforma pro motor podél. Pro Fabiu údajně nebyly dostupné všechny moduly MQB, proto stará platforma. Fabia má velikostně zůstat na stávajícím stavu, proto možná nepoužili nic nového, i když by možná mohli. Ale to jsou dohady, oficiální verze je taková, že v době vývoje nebyla MQB zcela dostupná. Auto se vyvíjí cca 4 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) a vieme aj ako dlho budu MQB drzat pri zivote? Uz sa vyvija aj nieco nove? Editováno: 22. Listopad 2013, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 blbost, napřed platformu musí dostat Polo a pak teprve možná Fabia IV, podobně jako byl nyní napřed Golf 7 a pak až O III pokud trochu zavzpomínáte, vždy byla Škodovka v rámci koncernu první kdo použil nové konstrukční technologie, ať to byl podvozek O II, víceprvek, podvozek Fabie I a spoustu nových vylepšení... Žádná platforma pro motory podél není! to je omyl! Velké motory a už vůbec né podél prostě ve Škodovce pp. neuvidíme (vždyť i Sub II má šestiválcový motor napříč!), nehledě na to, že do MQB se podobně jako do staré platformy vejde rovněž našíř šestiválec, MQB je i pro velká VW auta. Mimo to jsou tu emisní restrikce, které jsou brány za celý koncern a ŠA se profiluje jako ekologická značka v rámci koncernu... tedy zapomeňme na velké motory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 jak píše hravec, sice všude inzerují(i na krytu motoru) V6, ale je podeální VR6.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Pánové, co si napíšete přes SZ si nechte pro sebe. Snad chápete význam výrazu "Soukromá zpráva". Takže jsem to tady promazal od nepatřičností. A žádnou diskusi o tomto tady NEROZVÁDĚJTE! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 A copak necemu vadi, ze Fabie nebude mit MQB? Copak ma MQB nejaky prinos pro nekoho jineho nez pro VW a jeho kapsu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 nikdo tady nepsal zda to vadí nebo nevadí - souhlas určitě nevadi, určitě lepší specifický podvozek než karoserie uzpůsobená platformě a jak píšeš, výrobci to šetří náklady a zvyšuje zisk, na konečnou cenu to bohužel vliv nemá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 (editace) jak píše hravec, sice všude inzerují(i na krytu motoru) V6, ale je podeální VR6.... předpokládám že víš, co znamená to R - to není zda je motor na šíř nebo podél.... ale že není klasický řadový ale že jsou válce pootočeny do malého V a přisunuty blíž k sobě ... nicméně tady jsme v Octavii III a tam takový motor nikdy nebude a to hlavně s ohledem na emisní limity... viz výše... (a co jsem slyšel tak už ani v Superbu III) Editováno: 22. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Právě pro emisní limity a ekologické myšlení výrobce jsem dezertoval a tak vím že jestli se nestane zázrak tak auto od Š. již nepřichází v ůvahu. Nechci mít v autě motor jako do sekačky, ale naopak takový krásný šestivál jako je výše ukázán. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 myslel si asi smýšlení, ale pochopili jsme... nicméně to nejspíš není jen na ŠA, prostě se museli v rámci koncernu nějak podělit a role, někdo sport, někdo repre někdo eko atp.... když se emise berou za celý koncern... mám obavu že takových aut se šestihrnky bude časem hoooóóódně málo, stačí si něco přečíst, neb i MB i BMW ubírají na objemu a na válcích.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 To je jako třeba u Japonské konkurence..neopuštějí ověřené záležitosti,třeba atmosféra a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Za vším hledejte Brusel a Německé zelené myšlení. V tom je zakopanej pes. U sousedů je velká část obyvatel zblblá do ekologie - viz stop na jaderky a podpora větru a slunce které rozhodí následně soustavu rozvodu elektriky v polovině Evropy. Z toho vyplývají ty pidi obsahy Koncernu dopované i děma turby a prošpikované x čidly. Jak to dlouho bude funkční nikdo netuší. Podle mě by nikdo neměl odrinovat zákazníkům co koupí, ale nechat to na jejich rozhodnutí. Kdo chce šetřit a měnit malej motor po pár letech, nebo ten kdo chce pořádnej motor a nekoukat na spotřebu, ale užívat si výkonu a komfortu by měl pouze zákazník. Jenže Brusel přišel s kvótou na produkci CO2 což je chyméra v porovnání s zámořskou lodí vozící vyrobené díly z Číny do Evropy. Tyto kvóty na CO2 pak mají za následek ty motůrky jak pro zahradní techniku a dále nesmyslnou spotřebu zralou na žalobu pro poškozování zákazníka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Vyhřívané čelní sklo pro 1.4 TSI 103 KW by mělo být zpět od 22KT/14. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Jen dodam, ze skodovka pouziva MQB, ovsem stejne tak je pripravena platforma MLB, jen se o ni nemluvi tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 V minulych prispevcich tady padla hromada polopravd a nepravd, ale okomentuju jen tohle. Platforma MQB je urcena pro pricnou zastavbu agregatu (nema nic spolecneho s V6 ci VR6, to je uplne o necem jinem, ale to uz spravne okomentoval Hravec), nicmene pocita se i s platformou MLB, ktera bude urcena pro podelnou zastavbu agregatu - ta se ale Skodovky tykat nebude. EDIT: s-talker: byl jsi rychlejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Na MLB je nedávno představené Porsche Macan a nová Audi Q7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 A já zase dodám, že u Leonu a Leonu ST údajně slibují víceprvkovou zadní nápravu volitelně i u slabších motorizací. Bude u něho navíc volba adaptivního tempomatu a adaptivních tlumičů. Tak su zvědav, jestli bude volba víceprvku i u OIII, když už by nebyl ten adaptivní podvozek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 bojler:To zjišťuji ten víceprvek u OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Nooo, vzhledem k tomu, jak koncern "usadil" ŠA na pozici "ekologický" značky bych se vůbec nedivil, kdyby se na ten víceprvek záměrně "pozapomnělo". Pro skomírající značku SEAT se udělá cokoliv, jen aby se udržela zaměstnanost kdesi v Katalánsku, ale pro škodovku, která kdyby jí "matka" nechala nesvázaný ruce, brzo ji převálcuje i na jejím domácím dojčským trhu, se neudělá v kladným smyslu ani lautr hovno. Spíš obráceně - cokoliv co může škodovku udržet v pozadí je dobrý - i tady účel světí prostředky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Na MLB je nedávno představené Porsche Macan a nová Audi Q7. mimo něj MLB platformu mají: Audi A4 (B8) (Typ 8K) Audi A5 (Typ 8T) Audi Q5 Typ 8R) Audi A6 (C7) (Typ 4G) Audi A7 (Typ 4G) Audi A8 (D4) (Typ 4H) jak psal Maverick, je to platforma pro podélnou zástavbu motorů, což se ŠA netýká a týkat nebude, ale s největší pravděpodobností už ani běžných aut od VW, mimo nového Phanteonu a další generaci Volkswagenu Touareg. Jelikož je tato platforma primírně pro velká SUV, z koncernových aut posléze bude MLB mít Porsche Panamera, další generace Porsche Cayenne, nové Audi Q7 II a Lamborghini Urus a snad jestli vůbec bude tak i SUV od Bentley, to ale až v průběhu roku 2017... no a pro úplnost celého koncernu - od Seatu se to nebude týkat vůbec ničeho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.