Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Panove, nevim jak ostatni, ale kdyz zacne vlakno spamovat manfroto, obchazim ho. Jeho uvahy mi nejdou hlavou :kol-44:  Spis mi prijde, ze placa cokoliv, jen aby si s nim nekdo psal.

Navrhoval bych pro nej zalozit specialni vlakno neco ve smyslu "hospody" (ale musi byt v sekci OIII :D ), kde by si resil vsechny ty dulezite veci. Myslim, ze si to chlapec zaslouzi. :D Takovou trpelivost zustat na foru, ikdyz ho velka cast ignoruje, tak to klobouk dolu. To nema jen tak nekdo. Jeste bych dodal - :kol-47::D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až tak pravda to není:

 

Platforma zahrnuje segmenty od A0 až B. U značky Volkswagen jde o modely Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat a Volkswagen CC. Všechny tyto modely bude možné vyrábět na jedné výrobní lince navzdory rozdílným parametrům, jako je rozvor a rozchod kol. Stejně tak bude možné na základě platformy MQB vyrábět společně modely různých značek.

 

zdroj

 

Tedy to s Fábii III je trochu jinak, nebude, ale né proto že to nelze!

 

Sperb III určitě - zde

 

Yeti II snad - zde

 

Fabia III nebude - zde

 

I přes značnou variabilitu platformy MQB se počítá s instalací spalovacího motoru výhradně vpředu napříč, na druhou stranu nemá být v dohledné době potíž ani se zástavbou hybridních, elektrických či jiných alternativních druhů pohonu. Více

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je platforma pro motor napříč, pak je platforma pro motor podél. Pro Fabiu údajně nebyly dostupné všechny moduly MQB, proto stará platforma. Fabia má velikostně zůstat na stávajícím stavu, proto možná nepoužili nic nového, i když by možná mohli. Ale to jsou dohady, oficiální verze je taková, že v době vývoje nebyla MQB zcela dostupná.

 

Auto se vyvíjí cca 4 roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blbost, napřed platformu musí dostat Polo a pak teprve možná Fabia IV, podobně jako byl nyní napřed Golf 7 a pak až O III 

 

pokud trochu zavzpomínáte, vždy byla Škodovka v rámci koncernu první kdo použil nové konstrukční technologie, ať to byl podvozek O II, víceprvek, podvozek Fabie I a spoustu nových vylepšení...

 

Žádná platforma pro motory podél není! to je omyl! Velké motory a už vůbec né podél prostě ve Škodovce pp. neuvidíme (vždyť i Sub II má šestiválcový motor napříč!), nehledě na to, že do MQB se podobně jako do staré platformy vejde rovněž našíř šestiválec, MQB je i pro velká VW auta.

 

Mimo to jsou tu emisní restrikce, které jsou brány za celý koncern a ŠA se profiluje jako ekologická značka v rámci koncernu... tedy zapomeňme na velké motory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píše hravec, sice všude inzerují(i na krytu motoru) V6, ale je podeální VR6....

 

předpokládám že víš, co znamená to R - to není zda je motor na šíř nebo podél.... ale že není klasický řadový ale že jsou válce pootočeny do malého V a přisunuty blíž k sobě ... 

 

nicméně tady jsme v Octavii III a tam takový motor nikdy nebude a to hlavně s ohledem na emisní limity... viz výše... (a co jsem slyšel tak už ani v Superbu III)

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslel si asi smýšlení, ale pochopili jsme... nicméně to nejspíš není jen na ŠA, prostě se museli v rámci koncernu nějak podělit a role, někdo sport, někdo repre někdo eko atp.... když se emise berou za celý koncern...

 

mám obavu že takových aut se šestihrnky bude časem hoooóóódně málo, stačí si něco přečíst, neb i MB i BMW ubírají na objemu a na válcích....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za vším hledejte Brusel a Německé zelené myšlení. V tom je zakopanej pes. U sousedů je velká část obyvatel zblblá do ekologie - viz stop na jaderky a podpora větru a slunce které rozhodí následně soustavu rozvodu elektriky v polovině Evropy. Z toho vyplývají ty pidi obsahy Koncernu dopované i děma turby a prošpikované x čidly. Jak to dlouho bude funkční nikdo netuší.

Podle mě by nikdo neměl odrinovat zákazníkům co koupí, ale nechat to na jejich rozhodnutí. Kdo chce šetřit a měnit malej motor po pár letech, nebo ten kdo chce pořádnej motor a nekoukat na spotřebu, ale užívat si výkonu a komfortu by měl pouze zákazník.

Jenže Brusel přišel s kvótou na produkci CO2 což je chyméra v porovnání s zámořskou lodí vozící vyrobené díly z Číny do Evropy. Tyto kvóty na CO2 pak mají za následek ty motůrky jak pro zahradní techniku a dále nesmyslnou spotřebu zralou na žalobu pro poškozování zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V minulych prispevcich tady padla hromada polopravd a nepravd, ale okomentuju jen tohle.

 

Platforma MQB je urcena pro pricnou zastavbu agregatu (nema nic spolecneho s V6 ci VR6, to je uplne o necem jinem, ale to uz spravne okomentoval Hravec), nicmene pocita se i s platformou MLB, ktera bude urcena pro podelnou zastavbu agregatu - ta se ale Skodovky tykat nebude.

 

EDIT: s-talker: byl jsi rychlejsi. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já zase dodám, že u Leonu a Leonu ST údajně slibují víceprvkovou zadní nápravu volitelně i u slabších motorizací. Bude u něho navíc volba adaptivního tempomatu a adaptivních tlumičů. Tak su zvědav, jestli bude volba víceprvku i u OIII, když už by nebyl ten adaptivní podvozek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo, vzhledem k tomu, jak koncern "usadil" ŠA na pozici "ekologický" značky bych se vůbec nedivil, kdyby se na ten víceprvek záměrně "pozapomnělo". Pro skomírající značku SEAT se udělá cokoliv, jen aby se udržela zaměstnanost kdesi v Katalánsku, ale pro škodovku, která kdyby jí "matka" nechala nesvázaný ruce, brzo ji převálcuje i na jejím domácím dojčským trhu, se neudělá v kladným smyslu ani lautr hovno. Spíš obráceně - cokoliv co může škodovku udržet v pozadí je dobrý - i tady účel světí prostředky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na MLB je nedávno představené Porsche Macan a nová Audi Q7.

 

mimo něj MLB platformu mají:

  • Audi A4 (B8) (Typ 8K)
  • Audi A5 (Typ 8T)
  • Audi Q5  Typ 8R)
  • Audi A6 (C7) (Typ 4G)
  • Audi A7 (Typ 4G)
  • Audi A8 (D4) (Typ 4H)

jak psal Maverick, je to platforma pro podélnou zástavbu motorů, což se ŠA netýká a týkat nebude, ale s největší pravděpodobností už ani běžných aut od VW, mimo nového Phanteonu a další generaci Volkswagenu Touareg. Jelikož je tato platforma primírně pro velká SUV, z koncernových aut posléze bude MLB mít Porsche Panamera, další generace Porsche Cayenne, nové Audi Q7 II a Lamborghini Urus a snad jestli vůbec bude tak i SUV od Bentley, to ale až v průběhu roku 2017... no a pro úplnost celého koncernu - od Seatu se to nebude týkat vůbec ničeho....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...