Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

zeby ta ORS nakoniec nebola podvrh?

V jednej diskusii sa pisalo:

"Bola to náhoda, skôr systémová chyba, fotky som našiel ja a objavovali sa náhodne. Robil som konfigurátor Fabie RS a keď som zvolil paket s čiernymi svetlami, maskou atď, tak sa hodil miesto Fabie RS obrázok Octavie RS, takisto to nešlo v jednom slede, kým som dostal tieto finálne obrázky, musel som asi hodinu skúšať kombináciu rôznych príplatkových výbav Nakoniec Škoda asi zistila problém a slovenský konfigurátor zablokovala"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je relativní, zadní část vypadala věrohodně, ale ten předek vypadá hrozně.. Možná ale jen chtěli vyzkoušet, jak to bude vypadat a ještě ten 3D model není hotov - doufám.. Pokud se skutečně jedná o realitu, počkám si na osobní setkání, no dle toho 3D modelu se mi líbí akorát tak zadní část, zbytek za mnoho nestojí.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem zkoušel, prošel jsem všechnu příplatkovou výbavu v paketech a ta možnost už není. Samozřejmě není problém to předělat pak doma na Black packet :) stačí si koupit ty věci zvlášť z MC :)

Ale prostě mi to RS přijde divné .. nevěřím tomu, že je to finální verze RSa, i kdyby to bylo opravdu od škodovky :)

A chtěl bych vidět toho umělce, který programuje ten konfigurátor a pošle na veřejnost fotku O3 RS, když by si to měl dělat někde u sebe na kompu a tam to zkoušet ve virtuálním prostředí..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle čeho soudíš? V Českých končinách se stále většina lidí domnívá, že automaty nedosahují kvality svezení jako s manuálem a jejich poměr vůči manuálům je stále dost malý.. Přitom mít tu možnost, auto s automatem (nové) bych si kdykoli koupil.

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože si většina lidí myslí, že automat je pro blbce a už potom jen sedíš za volantem a kroutíš volantem. Já osobně bych automat uvítal tak maximálně ve městě, ale i tak bych se za tím volantem nudil. Řadit mě baví a je mi to přirozené, ne jen sedět a kroutit volantem. Nemluvě o tom, že za automat se docela dost pěnez připlácí, ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si mysli ale z 99% lide, kteri bud automat nikdy neridili nebo na nej nemaji. Znam jen jednoho, co nesplnuje ani jednu podminku a presto ma manual a trva na tom, ze je lepsi.

Ostatne ja jsem taky tvrdil, ze automat je kravovina, nez jsem s tim poprve jel.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednou jsem měl půjčenou i30 v automatu, nejdřív jsem si dával pozor ale pak jsem někam spěchal a chtěl jsem sešlápnout spojku a hle...málem jsem si rozbil hubu o volant :kol-28: automat bych uvítal opravdu jen v silnějších autech viz 1.8 ....v té i30 to bylo utrpení,nechtěl bych to auto.

Ale zpět k tématu...

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nemyslí, já to vím - do mého soukromého automat nesmí. Už tak se většinou pohybuji po nudných dálnicích a když sjedu někam, kde jsou zatáčky a kopečky, by to bez šlápnutí na spojku a ručním řazení/podřazování nebylo prostě ono - neměl bych ten správný pocit a zážitek z řízení vozu. To je bez diskuse. Nijak nezpochybňuji, zda je automat horší než manuál, nebo obráceně, to nechť si každý vybere podle svých preferencí. V práci, by se třeba DSG šiklo, jezdím jen po městě a tam je to někdy otravné pořád šíbovat fofrklackem. Ale jinak ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U casti lidi je to taky o tom, ze by prihodili 30-40 tis., ale v zadnem pripade ne 70 tis. jako u Superbu. S automatem jsem jel dvakrat v Range Roveru a zamlouva se mne. Ale fakt za neho nedam 70 tis., paradoxne bych vetsi castku zaplatil u mensiho auta, kde je vetsi provoz v meste a ne na dalkovych trasach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja zas by som cielene siel do automatu pre kazdu prevadzku. Manual ma sice nieco do seba a dava cloveku pocit vacsej kontroly nad autom, ale pre mna, ako cloveka leniveho radit, je vhodnejsi automat (ale samozrejme, padla pod volantom musia byt :)) V reale, ked budem kupovat auto, sa vsak budem orientovat situaciou v penazenke, pretoze ak by som sa mal rozhodnut medzi nezavislym kurenim a automatom, berem kurenie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to přesně, jak píše mike_k - spousta lidí si myslí, že zná přednosti manuálu, s automatem ale nikdy nejeli. Neberu-li v potaz to, že automat ani jako takový není nuda, neboť v případě dvouspojek zase člověka stále ohromuje rychlost přeřazení, v mnoha nových vozech vč. OII jsou páčky pod volantem a ty zastávají stejnou funkci jako manuál, jen pohodlněji a bez nutného sešlapování spojky. Poněvadž jsem s automatem už jel, pro mě by to byla jednoznačná volba. Pro slabší motory nebo ve vozech typu "hnusjndé" nemá automat smysl, jen motor brzdí - u silnějších motorizací, nebo v případě BMW je to už jiný kafe.. Samo, druhým aspektem je již zmíněná cena, neboť jak píše Bojler, chtít 70 tisíc za DSG je přehnané...

Ale konec OT a zpět k tématu :)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste drobne OT k automatu. ;)

Sam jsem s DSG (a drive s Tiptronicem) najezdil hodne na to, abych mohl rict, ze DSG je vyborna prevodovka, ktera umi velmi dobre uspokojit pozadavek na komfortni i sportovnejsi styl jizdy. Razeni padly je navykove, kvrdlani volicem mezi D, S a M taky.

Cena je mi jedno, presto si do sveho auta beru manual. Pres nepopiratelne vyhody a vyborne vlastnosti DSG prevodovky mam stejne radsi manual, ikdyz bych ho cas od casu v dlouhe zacpe za DSG vymenil raz dva.

No a ted uz snad opravdu zpet k OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...